Ten eerste: Utrecht en omstreken.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:42 schreef karr-1 het volgende:
Op korte termijn een appartement vinden in een stad als Utrecht? Forget it, tenzij je bereid bent om opgelicht te worden en zoiezo veel te veel geld te betalen voor iets wat het zeker niet waard is.
een vrijstaand appartementje?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:26 schreef Hare het volgende:
Mocht iemand zelf via via weten van een vrijstaand appartementje mag ie dat hier natuurlijk ook melden
Budget is zo'n 600 a 700 euro.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef Iced_Lips het volgende:
1e Wat is je budget in de maand?
2e Wat voor type baan? (zekerheid, toekomstperspectief etc.)
Afhankelijk van de antwoorden, kun je ook wel naar een reguliere makelaar stappen in Utrecht. Ze hebben vaak wel iets of weten via een collega wel iets.
Heb je toevallig een telefoonnummer of naam van de wasserette?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
Bij de wasserette op de voorstraat hing trouwens een briefje voor het raam: appartement te huur.
Sja die doen het ook niet voor niks, en bovendien als je snel iets wilt hebben is dat ongeveer de enige optie. Ik zou gewoon gaan huren en dan rustig rondkijken voor een koopwoning.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:01 schreef Sjoewe het volgende:
Tja directwonen.nl is misschien geen oplichting, maar voor een ruimte moet je wel je eerste maand huur gelijk betalen, een maand huur als borg betalen en een maand huur als bemiddelingskosten neerleggen.
Dat tikt wel lekker aan.
Yup.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:50 schreef Iced_Lips het volgende:
Afhankelijk van de antwoorden, kun je ook wel naar een reguliere makelaar stappen in Utrecht. Ze hebben vaak wel iets of weten via een collega wel iets.
Wasserette P. Lialiangasquote:Op maandag 7 mei 2007 10:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je toevallig een telefoonnummer of naam van de wasserette?
Nee maar meer als punt om rekening mee te houden dat als je een Appartement van 800 per maand op het oog hebt je de eerste maand 2400 euro eraan kwijt bent.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sja die doen het ook niet voor niks, en bovendien als je snel iets wilt hebben is dat ongeveer de enige optie. Ik zou gewoon gaan huren en dan rustig rondkijken voor een koopwoning.
Idd, bedankt!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wasserette P. Lialiangas
Wittevrouwenstraat 13
3512 CS Utrecht
Telefoon nummer is nu wel op te zoeken
Ok, das misschien dus ook wel een ideequote:Op maandag 7 mei 2007 11:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yup.Eind vorig jaar een appartement verkocht in Utrecht en ik begreep dat dat na het opdelen van de woonruimte meteen de verhuur in ging.
Nope, die site had ik nog niet in mijn bookmarks staan.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Al op funda.nl gekeken trouwens? 81 huurwoningen alleen al in Utrecht en genoeg rond de 700 / 800 euro zo te zien.
Goedkoop zijn die intermediairs voor particulier huren niet nee.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:01 schreef Sjoewe het volgende:
Tja directwonen.nl is misschien geen oplichting, maar voor een ruimte moet je wel je eerste maand huur gelijk betalen, een maand huur als borg betalen en een maand huur als bemiddelingskosten neerleggen.
Dat tikt wel lekker aan.
Erm, houd er rekening mee dat die makelaarscourtage EXCL. BTW is. In jouw voorbeeld zul je dus 2560 achter de hand moeten hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
Nee maar meer als punt om rekening mee te houden dat als je een Appartement van 800 per maand op het oog hebt je de eerste maand 2400 euro eraan kwijt bent.
Dat heeft niet iedereen zomaar beschikbaar.
Lag een beetje boven mijn budgetquote:Op maandag 7 mei 2007 13:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wasserette P. Lialiangas
Wittevrouwenstraat 13
3512 CS Utrecht
Telefoon nummer is nu wel op te zoeken
Dat mag ook wel voor de paar honderd euro vergoeding die ze vragen, erg veel geld die ze wanhopige huizenzoekers uit hun zakken kloppen. Zou ik er niet voor over hebben.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef rezjeh het volgende:
Ik woon via Direct Wonen in Leiden, erg fijn bedrijf vind ik zelf. Kon echt direct terecht en werd goed geholpen.
Er stond geen prijs bij. maar wat moest het kosten dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |