Brian is aan het draaien, cool tochquote:Op zondag 6 mei 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
jullie hadden wel even mogen waarschuwen dat die djset weer aan staat
Heeft ze van de Febo gehoord. Daarom moest Melissa naar achter.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:35 schreef Katewalker het volgende:
Natasia is echt een bitch hoor. Zij is degene die iets door lult en hangt nu de onschuldige uit tegenover Lieke. Nou jaaaaaaa![]()
Mee eens, het geheel wordt steeds doorzichtiger en ongenuanceerder. Je ziet nu gewoon wat tv-momentjes moeten worden en voor de rest is het one big happy familyquote:Op zondag 6 mei 2007 23:35 schreef FSR het volgende:
Ik vind het steeds minder leuk worden, alles is zo slecht gescript...
de sturingen van achter zijn steeds slechter en ondoordachter...
Ik vraag me af, wat de volgnde nog slechtere periode er nu in gaat..
Ik moet zeggen dat ik wel vind dat Jaap Carlo op zijn plek gezet heeft:quote:Op zondag 6 mei 2007 23:36 schreef PumaStreamer het volgende:
Al het personeel gedraagd zicht alsof ze zelf de millionairs zijn....CARLOS is daar het ergste VB van...die bedreigde Japio op Internationaal internet...die zouden we simpel gezegd gewoon kunnen aanklagen in een civiele rechtbank...Ik bedoel wie denkt die Nep kwatsneggert dan joh dat die is!!
Huilebalk.....heb je geen gevoel voor humor?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zo das pas een domme opmerking....tjonge...heb jij oogkleppen op je hoofd ofzo??? beetje discriminatie gevoelig zou ik zeggen,....??
Er worden naar mijn idee, steeds meer wanhoops-scripts gemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mee eens, het geheel wordt steeds doorzichtiger en ongenuanceerder. Je ziet nu gewoon wat tv-momentjes moeten worden en voor de rest is het one big happy family![]()
erg zwak, inderdaad, om vast te blijven houden aan "maar zei zij..." en "want zij..."quote:Op zondag 6 mei 2007 23:35 schreef OudFruit het volgende:
Vluchtgedrag van Lieke...oh oh oh, zo 'sterk' is ze dus niet..gooooo Melissa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |