Sorry.... Ik snap hem niet helemaal.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het is voor een Feyenoorder vast wat onwennig om feestende mensen te zien, ja.
Dat is wel waar natuurlijk. En ik vrees dat we Gabri wel even moeten missen..quote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef Panick het volgende:
Troostprijsje. Kleine pleister op een hele grote wond..
Evengoed wel leuk om zo'n bizarre wedstrijd te winnen.. Hopen dat Gabri niet 3 of 4 wedstrijden geschorst wordt.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef jna het volgende:
Roger ging niet eens op de lat zitten, dat was nou jammer.
Het houdt je wel bezig he?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:00 schreef Vakkie_W het volgende:
Die mensen die je in het publiek zag bij Talpa waren allemaal 16/17. Is dat nou succes publiek??? Of zijn dat de echte Ajax supporters? (410)
gaat ook zo lekker van rotterdam in 1 keer naar studioquote:Op zondag 6 mei 2007 22:03 schreef toma het volgende:ik dacht dat Stam bij Studio voetbal zou komen,
komt die kut Beenhakker
Dat zie je feyenoorders al een hele tijd niet doen inderdaad. Ik moet wel zeggen, ik mis het niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:04 schreef Vakkie_W het volgende:
Nee het viel me alleen heel erg op. Allemaal van die tweakers nerds die met een wit laken aan het zwaaien waren.
Gelukkig zeg.... Ik zou me dood schamen als een of andere triangel josti in mijn vak met zo'n wit doek aan de haal zou gaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zie je feyenoorders al een hele tijd niet doen inderdaad. Ik moet wel zeggen, ik mis het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |