Truste Buurvrouwquote:Op zondag 6 mei 2007 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tip top!!
ga nu te bed!!
morgen weer vroeg dag... de vakantie is voorbij...![]()
Zelfs niet zo'n stem...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alleen als je dezelfde maat 38 hebt...![]()
![]()
Het is gewoon al een beetje vreemd dat een vrouw van jouw leeftijd dit soort dingen doet met een jonge jongen....... ik zal maar niet zeggen wat ik denk.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij niet op de bank slaapt heb ik er ook geen rekening mee te houden dat hij zoveel jonger is, en nu ineens wel?? Neuh... dat dacht ik niet.
Nee mijn gevoel zei datquote:Op zondag 6 mei 2007 23:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hebben ze jou quizmaster gemaakt?...
Dat je jaloers bent??quote:Op zondag 6 mei 2007 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon al een beetje vreemd dat een vrouw van jouw leeftijd dit soort dingen doet met een jonge jongen....... ik zal maar niet zeggen wat ik denk.![]()
Een compliment over m'n haar?? Daag...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom kan je nou niet gewoon genoegen nemen met een compliment?!
Ik kwam je gewoon tegemoet!
JIJ moet dan weer doorzagen over excuses en weet ik het!
Sleep well !quote:Op zondag 6 mei 2007 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tip top!!
ga nu te bed!!
morgen weer vroeg dag... de vakantie is voorbij...![]()
welkom, het is gezellig hier...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Tis ook te grappig voor woorden.......... ik jaloers op jou??????????? Eeeeeeerm...... ik prefereer echt mn eigen leeftijd.quote:
Nope, Ian komt nog niet verder dan roepen dat m'n haar leuk zit terwijl hij gewoon excuses aan moet bieden.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, ik ben weer uitgewerkt
Nog nieuwe ontwikkelingen?
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis ook te grappig voor woorden.......... ik jaloers op jou??????????? Eeeeeeerm...... ik prefereer echt mn eigen leeftijd.![]()
Verstandig, ik ben inmiddels ook genezen van die pubertjesquote:Op zondag 6 mei 2007 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis ook te grappig voor woorden.......... ik jaloers op jou??????????? Eeeeeeerm...... ik prefereer echt mn eigen leeftijd.![]()
Wat heeft ie gedaan dan ????quote:Op zondag 6 mei 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, Ian komt nog niet verder dan roepen dat m'n haar leuk zit terwijl hij gewoon excuses aan moet bieden.
De oude dame spreektquote:Op zondag 6 mei 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verstandig, ik ben inmiddels ook genezen van die pubertjes![]()
heb jij je pootje verbrand?..quote:Op zondag 6 mei 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
Waarom ruik in ineens versgebakken cake?
Ik heb deze SC open gegooit, maar dat wou Leandra eigenlijk doen.quote:
Oud zijn is bah ? Wie heeft die stelling geponeerd ?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
Ik snap er helemaal niets meer van (krabt op hoofd). Jong zijn is kwetsbaar zijn, en jong zijn is te prefereren boven oud zijn want oud zijn is bah. Wie is er dan in het voordeel bij een meningsverschil?
Hai Veulen!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:40 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Ben ik weer, ik word vast gek: Ik lees tegenwoord SC bij inplaats van COSsen
Beetje Para allemaal vanavond?
Mootie. Die is liever jong dan de leeftijd van Leandra, terwijl ze tegelijkertijd vindt dat Ian in het nadeel is in dit meningsverschil omdat hij jong is. 'k Snap er niks meer van.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oud zijn is bah ? Wie heeft die stelling geponeerd ?![]()
hi veulen, nog bedankt...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:40 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Jeetje jullie lijken een beetje op Huub en Lieke!!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb deze SC open gegooit, maar dat wou Leandra eigenlijk doen.
Dus heb ik mijn OP aangepast aan haar SC en vervolgens heeft Gert de TT aangepast
Maar mevrouw is blijkbaar nogsteeds kwaad![]()
Je wordt niet gek hoor, dat doe ik ook namelijk. Of we worden allebei gek, kan ook natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 23:40 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Mjah, Leandra blijft moeilijk doenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Jeetje jullie lijken een beetje over Huub en Lieke!!!!
Dag lieve jongenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Hai Veulen!![]()
![]()
Leandra moet ongesteld worden denk ik![]()
Ja... je zou ook eens kunnen luisteren en er iets van opsteken ipv puberaal gapend kunnen reagerenquote:
Weet je wat?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... je zou ook eens kunnen luisteren en er iets van opsteken ipv puberaal gapend kunnen reageren![]()
Als je er maar heel veel plezier van hebtquote:Op zondag 6 mei 2007 23:41 schreef Polonium-120 het volgende:
hi veulen, nog bedankt...
Ik ben er even klaar mee....quote:Op zondag 6 mei 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... je zou ook eens kunnen luisteren en er iets van opsteken ipv puberaal gapend kunnen reageren![]()
is Ian ook polyamoreus?...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Jeetje jullie lijken een beetje op Huub en Lieke!!!!
Dit kan ik niet ontkennen nog bevestigenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:42 schreef Sug4r het volgende:
Je wordt niet gek hoor, dat doe ik ook namelijk. Of we worden allebei gek, kan ook natuurlijk![]()
Ga jij lekker naar je eigen gezeik luisteren joh...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wat?
Zoek het lekker fucking uit met je gezeik.
Wie zei nu net dat het hier gezellig is ?????? Ik vind er geen zak aan stelletje stomme ruziezoekers ga lekker naar Hooligans, heb al genoeg gezeik gehad hier vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |