moet ik toch even aan OudFruit denken...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
*maakt gedroogde pruimen in ontbijtspek in de oven
Vorige keer was dat ook genoeg!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?? Oh laat maar, dat is te moeilijk![]()
Toen vond ik je een stommie!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet om te zeuren hoor, maar waar was je toen ik door Ian en consorten over de vloer werd geveegd op een onverdiende manier, behalve dan dat je er zelf een beetje aan meedeed?
Ik wil graag zien hoe ze tot Wiedergutmachung komen. Oftewel, in DGK termen: post hier wanneer Ian en Leandra weer gaan neuken.
Geef ze een uur of 4 en ze liggen weer boven op elkaar......quote:Op zondag 6 mei 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet om te zeuren hoor, maar waar was je toen ik door Ian en consorten over de vloer werd geveegd op een onverdiende manier, behalve dan dat je er zelf een beetje aan meedeed?
Ik wil graag zien hoe ze tot Wiedergutmachung komen. Oftewel, in DGK termen: post hier wanneer Ian en Leandra weer gaan neuken.
hmmm! beetje monchou erin is ook lekker...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
*maakt gedroogde pruimen in ontbijtspek in de oven
waarom trek je niet even iets gemakkelijkers aan... ik vind je string leuk...quote:
Heb ik niet, dus ik ga vandaag voor deze variant (het spek moest op).quote:Op zondag 6 mei 2007 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmmm! beetje monchou erin is ook lekker...![]()
En zoals je later hebt ontdekt, blijk ik dat helemaal niet te zijn. Ik heb geen plezier maar ik vind het boeiend te zien hoe Ians zetten zich herhalen... al is het dan nu volgens jou met een niet-stommie.quote:
De kinders komen er wel uit hoor, wees gerust.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
En zoals je later hebt ontdekt, blijk ik dat helemaal niet te zijn. Ik heb geen plezier maar ik vind het boeiend te zien hoe Ians zetten zich herhalen... al is het dan nu volgens jou met een niet-stommie.
Oh ja, alsof dat een reden voor mij zou zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vorige keer was dat ook genoeg!
Ga je nou ineens moeilijk doen omdat er mensen bij zijn!?![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, alsof dat een reden voor mij zou zijn![]()
De vorige keer was anders, toen had je alleen de kopjes met de oortjes de verkeerde kant op in de kast gezet, dat vind ik een minor felony, dit is van een andere orde.
dat vind ik persoonlijk grond voor echtscheiding anders...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vorige keer was anders, toen had je alleen de kopjes met de oortjes de verkeerde kant op in de kast gezet, dat vind ik een minor felony, dit is van een andere orde.
Huilie!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
niet als ze op kleur gezet waren...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat vind ik persoonlijk grond voor echtscheiding anders...![]()
Laat idd maar zitten......... je kunt gewoon je excuses aanbieden zo moelijk is het anders ook niet voor je om door het stof te gaanquote:Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb NET een poging gedaan het weer goed te makenn met Leandra en ze blijft doorzeiken op haar welbekende monotone maniertje...
LAAT DAN MAAR ZITTEN!
Da's niet mijn grootste interesse, zei ik toch? Een ding is zeker: het zal zich niet over 5 topics inclusief NSB meldlijst verspreiden.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
De kinders komen er wel uit hoor, wees gerust.![]()
quote:
Als je maar niet denkt dat ik dan WEER mijn SC naar haar maatstaven ga aanpassenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:18 schreef mootie het volgende:
Misschien is het een goed idee als Ian en Leandra elk een SC maken.... dan zijn we ook van dit geneuzel af.![]()
ik nok ermee, maar heb er alle vertrouwen in dat jullie de ander SC ook snel vol lullen...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:18 schreef mootie het volgende:
Misschien is het een goed idee als Ian en Leandra elk een SC maken.... dan zijn we ook van dit geneuzel af.![]()
Mwah... als Ian zich gewoon aan zijn afspraak gehouden had....quote:Op zondag 6 mei 2007 23:18 schreef mootie het volgende:
Waarom moet IK mijn excuses aanbieden?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat idd maar zitten......... je kunt gewoon je excuses aanbieden zo moelijk is het anders ook niet voor je om door het stof te gaan![]()
Kan het zijn dat daar het probleempje een beetje is ontstaan: twee gelijkgestemde zielen die samen de open algemene SC naar persoonlijk goeddunken wilden inrichten.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik dan WEER mijn SC naar haar maatstaven ga aanpassen![]()
Lieverd, tis dat je een jochie bent maar anders zou ik denken dat je ongsteld moest wordenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom moet IK mijn excuses aanbieden?
Jij hebt mij toch ook lopen "beledigen" !?![]()
quote:
Ik vraag alleen maar excuses voor het schenden van de gemaakte afspraken, al die beledigingen wil ik dan nog wel tegen elkaar wegstrepenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom moet IK mijn excuses aanbieden?
Jij hebt mij toch ook lopen "beledigen" !?![]()
Ik heb toch gewoon netjes de OP aangepast enzo!?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lieverd, tis dat je een jochie bent maar anders zou ik denken dat je ongsteld moest worden![]()
Zelf vind ik dat Ian behoorlijk ver is gegaan in zn uitspraken...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar excuses voor het schenden van de gemaakte afspraken, al die beledigingen wil ik dan nog wel tegen elkaar wegstrepen![]()
dat komt in de beste families voor...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:23 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lieverd, tis dat je een jochie bent maar anders zou ik denken dat je ongsteld moest worden![]()
Wie zegt dat ik geen excuses wil voor al JOUW beledigingen aan mijn adres!?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar excuses voor het schenden van de gemaakte afspraken, al die beledigingen wil ik dan nog wel tegen elkaar wegstrepen![]()
Dat doet Ian elke keer en niet alleen bij Leandra, dus dat weet je. Beetje laat om hier nu pas mee aan te komen als iedereen inclusief Leandra het al die tijd heeft geaccepteerd? 't Is maar een joch en 't is maar een SC hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelf vind ik dat Ian behoorlijk ver is gegaan in zn uitspraken...
Ik vind het gewoon ook lullig dat je tegen iemand die zo veel jonger is zo tekeergaat...... Je kan het toch ook gewoon normaal oplossen?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
SC DGK Style... Ik seg, Ik hou ervan....quote:Op zondag 6 mei 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen excuses wil voor al JOUW beledigingen aan mijn adres!?
gevangen in luxe...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
SC DGK Style... Ik seg, Ik hou ervan....
Beledigingen ?![]()
Dan strepen we ze toch niet tegen elkaar weg, maar dan ben je ongeveer 66 excuses langer bezig dan ik als je voor iedere laag bij de grondse opmerking je excuses moet maken.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen excuses wil voor al JOUW beledigingen aan mijn adres!?
Moeten wij niet unaniem gaan stemmen of zo?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
SC DGK Style... Ik seg, Ik hou ervan....
Beledigingen ?![]()
Ik zat net te denken... als ik me er nu eens als Natasia tussen gooi?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Moeten wij niet unaniem gaan stemmen of zo?![]()
tip top!!quote:
alleen als je dezelfde maat 38 hebt...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zat net te denken... als ik me er nu eens als Natasia tussen gooi?
Als hij niet op de bank slaapt heb ik er ook geen rekening mee te houden dat hij zoveel jonger is, en nu ineens wel?? Neuh... dat dacht ik niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon ook lullig dat je tegen iemand die zo veel jonger is zo tekeergaat...... Je kan het toch ook gewoon normaal oplossen?
Waarom kan je nou niet gewoon genoegen nemen met een compliment?!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan strepen we ze toch niet tegen elkaar weg, maar dan ben je ongeveer 66 excuses langer bezig dan ik als je voor iedere laag bij de grondse opmerking je excuses moet maken.
hebben ze jou quizmaster gemaakt?...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Moeten wij niet unaniem gaan stemmen of zo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |