Ook al is Klaas-Jan goed... ik vind 't een ranzige paardenkop die telkens loopt te tuffen en ongelofelijk arrogant is.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
ach als ajax wint altijd dezelfde verhalen!
en boos op klaas jan omdat ie weer duwt en spuugt... het feit dat hij zijn opgelegde kans er wel in schiet en AZ er 20 mist dat zal het wel zijnjaloezie heet dat
HUNTELAAAAAARRRRRRquote:Op maandag 7 mei 2007 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ook al is Klaas-Jan goed... ik vind 't een ranzige paardenkop die telkens loopt te tuffen en ongelofelijk arrogant is.
die actie was gewoon op de bal, huiliequote:Op maandag 7 mei 2007 10:52 schreef Camplo het volgende:
Hoor ik nu AZ boertjes klagen over het spel van Ajax?
Paar maanden geleden hoorde ik niemand klagen na een charge op Stekelenburg waar de 1-1 uitviel waardoor wij geen landskampioen werden.
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ajax heeft terecht gewonnen na strafschoppen
Die actie van Heitinga gisteren ook. Dat hij daarbij bijna de benen brak van die AZ-er was mooi meegenomenquote:
vastquote:
tandvleeskonijnquote:Op maandag 7 mei 2007 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ook al is Klaas-Jan goed... ik vind 't een ranzige paardenkop die telkens loopt te tuffen en ongelofelijk arrogant is.
Heitingaquote:Op maandag 7 mei 2007 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die actie van Heitinga gisteren ook. Dat hij daarbij bijna de benen brak van die AZ-er was mooi meegenomen![]()
Duidelijke taal.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:40 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Weet je wie er onsportief was?
De Zeeuw, bij elke zucht viel hij wel. Ook nog eens tijdens de competitiewedstrijd AZ-Ajax glashard durven te beweren dat het allemaal volgens de regels was. Hij is pas onsportief!
En ga nou niet klagen over Ajax. Want Ajax speelde wederom op de rand van het toelaatbare, net zoals tegen PSV. Ga liever klagen over de scheids!
En het is dat jij een overduidelijk antipathie hebt naar Ajax toe, want jij presteert het om alleen over Ajax te klagen. Calimero!
Nee hoor. Alleen in zn eigen gebied. Niet in het hele strafschopgebied. Daar is de keeper gelijk aan een veldspeler.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast.
Alleen jammer dat de keeper in de 16 normaal gesproken speciale bescherming heeft. Dit soort grove charges zijn toch echt niet toegestaan..
Je hoorde niemand klagen?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:52 schreef Camplo het volgende:
Hoor ik nu AZ boertjes klagen over het spel van Ajax?
Paar maanden geleden hoorde ik niemand klagen na een charge op Stekelenburg waar de 1-1 uitviel waardoor wij geen landskampioen werden.
En daar was Steek gewoon dusquote:Op maandag 7 mei 2007 15:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen in zn eigen gebied. Niet in het hele strafschopgebied. Daar is de keeper gelijk aan een veldspeler.
Ja en nog steeds kan ik er boos om worden.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Duidelijke taal.
Calimero 2 uit NL is geboren.
Zij zijn groot, ik ben klein en da's niet eerlijk.
Kut kaasboertjes.
Echt, f;noorders, als ik er 1 tegenkom die wel normaal kan denken ben ik echt blij.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Ajax zit al jaren vol met onsportieve honden dat hoort nou eenmaal bij ze!!!
Ga de discussie eens niet aan met een middenmotor.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, f;noorders, als ik er 1 tegenkom die wel normaal kan denken ben ik echt blij.
De club waarvan alle aanhangers liever 1 Ajacied dood zien dan dat hun eigen club de CL wint, en dan zijn Ajacieden onsportief...
En dat zeg jij als feyenoorder zijndequote:Op maandag 7 mei 2007 15:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Ajax zit al jaren vol met onsportieve honden dat hoort nou eenmaal bij ze!!!
Als PSV hem gewonnen had was het natuurlijk een grote prijs geweest.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef leolinedance het volgende:
Ach, laat ze toch lekker met die beker![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |