Davids scoorde de laatste penalty, da's toch niet collegiaal?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
onsportief? sneijder? davids? huh?
ohja, de eikel! Beetje onsportief tegenover Donk. Arm kereltje..quote:Op zondag 6 mei 2007 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Davids scoorde de laatste penalty, da's toch niet collegiaal?![]()
Tsja Ajax heeft nog nooit uitgeblonken in sportiviteit. Ajax-spelers zijn iha er vaak geniepig en daardoor krijgen ze voor een topclub ook veel kaartenquote:
blablaquote:Op zondag 6 mei 2007 21:44 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Tsja Ajax heeft nog nooit uitgeblonken in sportiviteit. Ajax-spelers zijn iha er vaak geniepig en daardoor krijgen ze voor een topclub ook veel kaarten
Vies smeervarken is het geworden... In de Heerenveen tijd was hij nog niet zo vuil... Tegenwoordig issie net als smruf Wesley... Bij elk opstootje staat ons konijn vooraan...quote:
Inderdaad hij had zn nigger brotha moeten steunen en kilometers over moeten schietenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ohja, de eikel! Beetje onsportief tegenover Donk. Arm kereltje..![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Inderdaad hij had zn nigger brotha moeten steunen en kilometers over moeten schieten
Zo heerlijk dit hequote:Op zondag 6 mei 2007 21:45 schreef Roellio het volgende:
Huntelaar dan. Die is in de geest van Ajax binnen enkele seizoenen van een goede spits uitgegroeid tot een constant spugende arrogante klootzak. Zelfs als spelers van de tegenpartij willen assisteren bij bijv. kramp komt onze bovenkaak-ontblotende arro-spits de betreffende spelers wegduwen.
Ik ben voor AZ, maar als er 1 speler is die ik qua houding en gedrag een nekschot zou mogen geven was het Klaas Jan Huntelaar. Een vervelend en arrogant jochie is het.
Voor het winnen van een troostprijsquote:Op zondag 6 mei 2007 21:30 schreef Weggeslet het volgende:
Face it gewoon schatje. Volgend jaar zijn jullie misschien aan de beurt.
Gabriquote:
Voetballers zijn van nature aanstellerige mensen...quote:Op zondag 6 mei 2007 23:41 schreef Panick het volgende:
Spelers die zich aanstellen.
De Zeeuw.
Jenner.
Dembele.
Eens, maar goed voorbeeld doet volgen (Ten Cate). Als ie nog twee jaartjes bij Foppe was gebleven, had ie zo veel meer kunnen laten zienquote:Op zondag 6 mei 2007 21:45 schreef Roellio het volgende:
Huntelaar dan. Die is in de geest van Ajax binnen enkele seizoenen van een goede spits uitgegroeid tot een constant spugende arrogante klootzak. Zelfs als spelers van de tegenpartij willen assisteren bij bijv. kramp komt onze bovenkaak-ontblotende arro-spits de betreffende spelers wegduwen.
Ik ben voor AZ, maar als er 1 speler is die ik qua houding en gedrag een nekschot zou mogen geven was het Klaas Jan Huntelaar. Een vervelend en arrogant jochie is het.
De beker is in elk land bijna net zo belangrijk als de titel behalve in Nederland.. Vast omdat Ajax 'm altijd wint.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:09 schreef Game_Error het volgende:
mensen die blij zijn dat ajax een troostprijs pakt
True, een van de redenen waarom ik ben gestopt met voetbal en waarom ik kijken ook steeds minder leuk vind..quote:Op maandag 7 mei 2007 00:11 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Voetballers zijn van nature aanstellerige mensen...
Kijk voor de fun eens Rugby op de BBC. Als je alleen die voetballers verteld dat ze zo'n wedstrijd moeten bezoeken schijten ze hun broek al vol...
meer omdat geen andere club er echt om geeft, behalve als ze een troostprijsje willen om de supporters tevreden te houdenquote:Op maandag 7 mei 2007 00:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
De beker is in elk land bijna net zo belangrijk als de titel behalve in Nederland.. Vast omdat Ajax 'm altijd wint.
100% eens, viel mij ook op. Rot dan ff op als je niet sportief kan zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 21:45 schreef Roellio het volgende:
Het eensch zijn met Maikuuulquote:
en dáárvoor twentequote:Op maandag 7 mei 2007 00:15 schreef Game_Error het volgende:
[..]
meer omdat geen andere club er echt om geeft, behalve als ze een troostprijsje willen om de supporters tevreden te houden![]()
in 2005 won psv em overigens, en de 2 jaar daarvoor utrecht
Omdat topclubs in Nederland maar een paar wedstrijdjes hoeven te winnen voordat ze in de bekerfinale staan.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
De beker is in elk land bijna net zo belangrijk als de titel behalve in Nederland.. Vast omdat Ajax 'm altijd wint.
en waar clubs als psv met 3-0 vernederd wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat topclubs in Nederland maar een paar wedstrijdjes hoeven te winnen voordat ze in de bekerfinale staan.
ach als ajax wint altijd dezelfde verhalen!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:52 schreef Camplo het volgende:
Hoor ik nu AZ boertjes klagen over het spel van Ajax?
Paar maanden geleden hoorde ik niemand klagen na een charge op Stekelenburg waar de 1-1 uitviel waardoor wij geen landskampioen werden.
Dat en niet om kunnen gaan met druk.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
ach als ajax wint altijd dezelfde verhalen!
en boos op klaas jan omdat ie weer duwt en spuugt... het feit dat hij zijn opgelegde kans er wel in schiet en AZ er 20 mist dat zal het wel zijnjaloezie heet dat
quote:
Ook al is Klaas-Jan goed... ik vind 't een ranzige paardenkop die telkens loopt te tuffen en ongelofelijk arrogant is.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
ach als ajax wint altijd dezelfde verhalen!
en boos op klaas jan omdat ie weer duwt en spuugt... het feit dat hij zijn opgelegde kans er wel in schiet en AZ er 20 mist dat zal het wel zijnjaloezie heet dat
HUNTELAAAAAARRRRRRquote:Op maandag 7 mei 2007 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ook al is Klaas-Jan goed... ik vind 't een ranzige paardenkop die telkens loopt te tuffen en ongelofelijk arrogant is.
die actie was gewoon op de bal, huiliequote:Op maandag 7 mei 2007 10:52 schreef Camplo het volgende:
Paar maanden geleden hoorde ik niemand klagen na een charge op Stekelenburg waar de 1-1 uitviel waardoor wij geen landskampioen werden.
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ajax heeft terecht gewonnen na strafschoppen
Die actie van Heitinga gisteren ook. Dat hij daarbij bijna de benen brak van die AZ-er was mooi meegenomenquote:
vastquote:
tandvleeskonijnquote:Op maandag 7 mei 2007 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ook al is Klaas-Jan goed... ik vind 't een ranzige paardenkop die telkens loopt te tuffen en ongelofelijk arrogant is.
Heitingaquote:Op maandag 7 mei 2007 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die actie van Heitinga gisteren ook. Dat hij daarbij bijna de benen brak van die AZ-er was mooi meegenomen![]()
Duidelijke taal.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:40 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Weet je wie er onsportief was?
De Zeeuw, bij elke zucht viel hij wel. Ook nog eens tijdens de competitiewedstrijd AZ-Ajax glashard durven te beweren dat het allemaal volgens de regels was. Hij is pas onsportief!
En ga nou niet klagen over Ajax. Want Ajax speelde wederom op de rand van het toelaatbare, net zoals tegen PSV. Ga liever klagen over de scheids!
En het is dat jij een overduidelijk antipathie hebt naar Ajax toe, want jij presteert het om alleen over Ajax te klagen. Calimero!
Nee hoor. Alleen in zn eigen gebied. Niet in het hele strafschopgebied. Daar is de keeper gelijk aan een veldspeler.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vast.
Alleen jammer dat de keeper in de 16 normaal gesproken speciale bescherming heeft. Dit soort grove charges zijn toch echt niet toegestaan..
Je hoorde niemand klagen?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:52 schreef Camplo het volgende:
En daar was Steek gewoon dusquote:Op maandag 7 mei 2007 15:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen in zn eigen gebied. Niet in het hele strafschopgebied. Daar is de keeper gelijk aan een veldspeler.
Ja en nog steeds kan ik er boos om worden.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Duidelijke taal.
Calimero 2 uit NL is geboren.
Zij zijn groot, ik ben klein en da's niet eerlijk.
Kut kaasboertjes.
Echt, f;noorders, als ik er 1 tegenkom die wel normaal kan denken ben ik echt blij.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Ajax zit al jaren vol met onsportieve honden dat hoort nou eenmaal bij ze!!!
Ga de discussie eens niet aan met een middenmotor.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, f;noorders, als ik er 1 tegenkom die wel normaal kan denken ben ik echt blij.
De club waarvan alle aanhangers liever 1 Ajacied dood zien dan dat hun eigen club de CL wint, en dan zijn Ajacieden onsportief...
En dat zeg jij als feyenoorder zijndequote:Op maandag 7 mei 2007 15:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Ajax zit al jaren vol met onsportieve honden dat hoort nou eenmaal bij ze!!!
Als PSV hem gewonnen had was het natuurlijk een grote prijs geweest.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:33 schreef leolinedance het volgende:
Ach, laat ze toch lekker met die beker![]()
Nee hoor. Maar kampioen + beker is daarnaast natuurlijk wel weer leukquote:Op maandag 7 mei 2007 16:36 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Als PSV hem gewonnen had was het natuurlijk een grote prijs geweest.
Nog gefeliciteerd met het aanblijven van Koeman trouwens, die maakt de club kapot.
Misplaatste arrogantie daar kunnen ze in Eindhoven nu anders ook wat van. Ik ben het wel met je eens dat ze bij Ajax wel eens wat een TE grote bek hebben. En AZ kampioen ? nee ze zijn nog niet volwassen genoeg, bovendien gun ik het ze niet. Wel meer dan psv maar oke.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar kampioen + beker is daarnaast natuurlijk wel weer leuk![]()
Ajacieden zouden zichzelf eens in de underdog positie moeten benaderen. Mag ook wel nadat de concurrent 3 jaar op rij kampioen wordt. Maar ze leren het nooit![]()
Misplaatste arrogantie![]()
Volgend jaar wordt Ajax zeker kampioen nu de leegloop bij PSV gaat beginnen, net als voorgaande jaren![]()
Als je Ajax gisteren zag spelen is de kans zelfs nog veel groter dat AZ er met het kampioensschap vandoor gaat
Die arrogantie in Eindhoven ging inderdaad ook te ver dit jaar (winterbanden, kampioensshirtjes maanden geleden etc.). Voor het eerst dat ik dit bij PSV zie trouwensquote:Op maandag 7 mei 2007 16:43 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie daar kunnen ze in Eindhoven nu anders ook wat van. Ik ben het wel met je eens dat ze bij Ajax wel eens wat een TE grote bek hebben. En AZ kampioen ? nee ze zijn nog niet volwassen genoeg, bovendien gun ik het ze niet. Wel meer dan psv maar oke.
Mja dat is zo maar ook logisch. Aan de andere kant als AZ zo doorgaat wordt het natuurlijk ook een historische concurrent voor Ajax en Psv (en hopelijk Feyenoord) maar dan moeten ze eerst een keer prijzen zien te winnen, alleen maar goed voor het nederlandse voetbal.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die arrogantie in Eindhoven ging inderdaad ook te ver dit jaar (winterbanden, kampioensshirtjes maanden geleden etc.). Voor het eerst dat ik dit bij PSV zie trouwensHoop ook voor het laatst.
Verder denk ik dat iedere Ajax of PSV fan AZ liever kampioen ziet worden dan de (uit historisch oogpunt geziene) concurrent.
Ach, Az kan ook zo instorten na dit jaar natuurlijk....quote:Op maandag 7 mei 2007 16:51 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Mja dat is zo maar ook logisch. Aan de andere kant als AZ zo doorgaat wordt het natuurlijk ook een historische concurrent voor Ajax en Psv (en hopelijk Feyenoord) maar dan moeten ze eerst een keer prijzen zien te winnen, alleen maar goed voor het nederlandse voetbal.
Ajax / PSV ook. (zie Feyenoord)quote:Op maandag 7 mei 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, Az kan ook zo instorten na dit jaar natuurlijk....
Nou dat is niet echt realistisch vind je ook niet?quote:
sukkel...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Ja en nog steeds kan ik er boos om worden.
Lopen zeiken over Ajax! Hoe bestaat het?!
Als er een club moet klagen dit seizoen dan is het Ajax wel. We zijn kapothard genaaid bij AZ uit. Natuurlijk had Ajax het ook zelf moeten doen, zo realistisch ben ik nou ook wel weer. Maar hoe bestaat het dat een randdebiel nu nog durft te klagen over Ajax. Als ik de TS was zou ik maar niet lopen zeuren. Dat is dit voetbalseizoen overduidelijk aan Ajacieden besteedt, maar wij zijn tenminste niet zo triest om er over door te jammeren. Klasse heet dat, iets wat de TS overduidelijk niet heeft!
Vandaar die strijd gisteren. Omdat niemand die beker wil.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:15 schreef Game_Error het volgende:
[..]
meer omdat geen andere club er echt om geeft, behalve als ze een troostprijsje willen om de supporters tevreden te houden![]()
in 2005 won psv em overigens, en de 2 jaar daarvoor utrecht
Vooral Simon op een nekschot uit, wat een lafbek. Bij het minste of geringste op het veld gaan liggen janken om een kaart.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:27 schreef Tommeke het volgende:
Heitinga
Huntelaar
Davids
Gabri toch wel![]()
Cziommerwat een arrogant eikeltje is dat zeg
De Zeeuw en Jenner waren ook vervelend
hahaha lachertje...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:39 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Vooral Simon op een nekschot uit, wat een lafbek. Bij het minste of geringste op het veld gaan liggen janken om een kaart.![]()
Dat jullie genaaid zijn door die wedstrijd bij AZ uit....nee, daar klaagt inderdaad helemaal niemand meer over...daar heb ik de afgelopen weken/maanden inderdaad niks meer van gehoordquote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Ja en nog steeds kan ik er boos om worden.
Lopen zeiken over Ajax! Hoe bestaat het?!
Als er een club moet klagen dit seizoen dan is het Ajax wel. We zijn kapothard genaaid bij AZ uit. Natuurlijk had Ajax het ook zelf moeten doen, zo realistisch ben ik nou ook wel weer. Maar hoe bestaat het dat een randdebiel nu nog durft te klagen over Ajax. Als ik de TS was zou ik maar niet lopen zeuren. Dat is dit voetbalseizoen overduidelijk aan Ajacieden besteedt, maar wij zijn tenminste niet zo triest om er over door te jammeren. Klasse heet dat, iets wat de TS overduidelijk niet heeft!
Jammer alleen dat de toekomst belangrijker is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:06 schreef mexfex het volgende:
az die denkt dat ze topclub zijn![]()
historie is niet te koop
Over het algemeen heeft Ajax juist een stuk minder kaarten dan de andere topploegen, dat dat dit jaar andere was zegt niksquote:Op zondag 6 mei 2007 21:44 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Tsja Ajax heeft nog nooit uitgeblonken in sportiviteit. Ajax-spelers zijn iha er vaak geniepig en daardoor krijgen ze voor een topclub ook veel kaarten
Misschien ook omdat er minder snel kaarten aan grote ploegen worden gegeven. Dit jaar hebben jullie Davids aangetrokken en dat is gewoon een soort verdubbelaar qua kaarten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Over het algemeen heeft Ajax juist een stuk minder kaarten dan de andere topploegen, dat dat dit jaar andere was zegt niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |