Ik was te snelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 06:54 schreef Strolie75 het volgende:
Mag deze nog even open? Er was nog iemand geinteresseerd in een niet verkocht onderdeel.
[TK] Canon EOS 300d digitale spielegreflexcamera

Al is het weggeven van je account, het is nog steeds niet toegestaan. Helaas.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:33 schreef TC_Artemis het volgende:
[TK] WoW + WoW TBC
Waarom is deze gesloten? Als je de cd's verkoopt mag je gewoon je account erbij geven. Dat staat duidelijk in de EULA.

Commercieel of geen commercieel, helaas hoe dan ook, het is kopen om weer te verkopen. Dat is gewoon niet toegestaan op FOK.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:52 schreef Nachtdier het volgende:
[TK] Smartcard voor een jaar digitenne tv
Zou ik niet echt handel noemen...is niet bepaald commercieel want winst is geen doel.
Bovendien geen slechte deal. Ik zal het anders doen dan, de koper koopt het kaartje, en ik zal die dan aan de hand van het nummer acitveren. In dat geval is het namelijk geen handel meer want ik koop niets.

Donequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef rene90 het volgende:
hier
kan ook een slotje op:D
kom er nu pas achter dat dit hier voor is maar oke:D

Done! De helft van die boeken heb ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:13 schreef JeOma het volgende:
[TK] diverse boeken van Informatica opleiding mag dicht...
boeken zijn ondertussen ritueel verbrand

En een ruiltopic, mag dat wel?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Commercieel of geen commercieel, helaas hoe dan ook, het is kopen om weer te verkopen. Dat is gewoon niet toegestaan op FOK.
Maar waar ElisaB zelf het topic niet op heeft gesloten en waarop ik hem dicht laat is om het volgende:
Overigens volgens artikel 5.2 van de Digitenne Algemene Voorwaarden is het niet toegestaan om zowel het abbonnoment en/of de smartcard en/of de decoder te verkopen.
Dus is het ook niet op FOK toegestaan.
Succes elders.

Geregeld. Plus ik heb even een regeltje verwijderd uit je op van de Playstation 2 topic. Is namelijk niet gewenst hierquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:39 schreef pmponer het volgende:
Perongeluk niet in het aanbod gedeelte geplaats [TK] playstation 2 (slimline), 2 controllers, 8mb mem card
Willen jullie hem verplaatsen?
O en deze mag dicht [TK] Forza 2, Microsoft wireless racing wheel, Hanssystem![]()

Bedankt, Valt originele software buiten de policy dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geregeld. Plus ik heb even een regeltje verwijderd uit je op van de Playstation 2 topic. Is namelijk niet gewenst hier.

Het gaat er om wat je er mee kan doen met die ene softwarequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Bedankt, Valt originele software buiten de policy dan?

Donequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:36 schreef Prowl het volgende:
[GEZ] Socket 478 Moederbord
Heb ze bij iemand anders getest, mobo niet meer nodig

quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:03 schreef shmoopy het volgende:
Hij is al dicht, al was het alleen al uit voorzorg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |