Geen probleem, je meldt het tenminste netjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:55 schreef Metal666 het volgende:
Aangezien ik zo'n lul ben om af te haken, heeft Ts de speakers waarschijnlijk wel weer in de verkoop.
nogmaals sorry, maar mijn schoonvader kan zo goed solderen dat de ouwe het weer prima doen!
Ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 24 mei 2007 18:38 schreef knuppelhout het volgende:
heb eventueel interesse, maar heb totaal geen verstand van auto-audio. heb n sony mp3-cd autoraqdio maar heb je ook nog een extra versterker erbij nodig?
en nog wat: als ik leuke boxen voor achterin zou willen moeten die voorin het ook wel goed, en eentje is opgeblazen volgens mij. kan je daar nog ergens nieuwe voor vinden?
De meeste radio's hebben ondersteuning voor 4 speakers, staat vaak ook op het frontje 4 x 45 Watt (of een ander wattage) In dat geval kan je deze speakers zo achterin monteren, even draadjes trekken en klaar..quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:38 schreef knuppelhout het volgende:
heb eventueel interesse, maar heb totaal geen verstand van auto-audio. heb n sony mp3-cd autoraqdio maar heb je ook nog een extra versterker erbij nodig?
en nog wat: als ik leuke boxen voor achterin zou willen moeten die voorin het ook wel goed, en eentje is opgeblazen volgens mij. kan je daar nog ergens nieuwe voor vinden?
Bedankt voor de uitlegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:33 schreef Metal666 het volgende:
[..]
De meeste radio's hebben ondersteuning voor 4 speakers, staat vaak ook op het frontje 4 x 45 Watt (of een ander wattage) In dat geval kan je deze speakers zo achterin monteren, even draadjes trekken en klaar..
Speakers voor voorin zijn er genoeg, moet je even kijken welke maat het is (is auto afhankelijk) maar bij mij zitten er voorin 10 cm speakers, en die zijn gewoon vrij verkrijgbaar..
Succes..
ja, bedankt!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:33 schreef Metal666 het volgende:
[..]
De meeste radio's hebben ondersteuning voor 4 speakers, staat vaak ook op het frontje 4 x 45 Watt (of een ander wattage) In dat geval kan je deze speakers zo achterin monteren, even draadjes trekken en klaar..
Speakers voor voorin zijn er genoeg, moet je even kijken welke maat het is (is auto afhankelijk) maar bij mij zitten er voorin 10 cm speakers, en die zijn gewoon vrij verkrijgbaar..
Succes..
te kleinquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
# 13 cm diameter,
# inbouwdiepte 52 mm.
Ik vind het goed. PM me maar dan handelen we het af.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:33 schreef cYbErTiM het volgende:
40 incl verzend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |