abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juni 2007 @ 21:14:46 #226
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50310115
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:54 schreef vanhal het volgende:
Hoezo 'accepteer kritiek als je 2x de nieuwprijs vraagt'?
Er staat duidelijk in de faq dat dergelijk kritiek niet is toegestaan, ook niet als de moderator er ook toevallig een persoonlijke mening op na houdt.

Ik heb duidelijk aangegeven voor welk bedrag ik dat apparaat destijds heb aangeschaft en dat ik me richt op marktplaatsprijzen. Ik hoef vooral gezien de faq dit kritiek zeker niet te accepteren. Punt uit. Daar voorziet een faq in. Blijkbaar hoef ik me gezien de aflatende houding van elisab me voortaan niet zo strikt meer te houden aan die faq, die is niet veel waard.
Marktplaats is geen winkel. Prijzen die daar zijn tellen niet mee. Als een concert van Robbie Williams is uitverkocht worden de kaartjes daar voor 500 p/s verkocht terwijl je ze normaal voor 50 euro had kunnen kopen. Op fok geldt dan alsnog de regel, niet meer dan 50 euro vragen...

...om even als voorbeeld te noemen.

Je loopt wel te zeuren over ElisaB, maar dat doe je alleen maar omdat je weet dat je zelf onredelijk bezig bent. Je gedrag is uitermate kinderachtig en onsportief. Je houdt je niet aan de regels, ook al wordt het je op een normale toon aangegeven. Indien je graag mensen zo behandeld, wordt je dus ook zo terug behandeld. Dus doe jezelf een plezier, ga hier lekker weg, en bied je spullen gewoon lekker op Marktplaats.

Je mag best hier je spullen aanbieden, maar tegen een redelijke prijs zoals ElisaB heeft aangegeven. Ben je het daar niet mee eens, dan houdt het helaas voor je op. Je kan schreeuwen, je kan springen, als schrijf je een brief naar de koningin, je doet maar, dat veranderd nog steeds niet het punt waarmee jij akkoord bent gegaan tijdens het openen van een topic in V&A:
quote:
Bij twijfel is de beslissing van de moderator bindend, wordt het topic gesloten en staat het je natuurlijk vrij om via PM, email of het V&A vragen/feedback topic contact met de moderators te zoeken.
Oh en dan nog iets, om maar jou op een idee te brengen: Klick
Friends don't let friends remain beardless...
pi_50311622
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:14 schreef Dizer het volgende:

Je mag best hier je spullen aanbieden, maar tegen een redelijke prijs zoals ElisaB heeft aangegeven. Ben je het daar niet mee eens, dan houdt het helaas voor je op.
Onzin, ik ben het daar niet mee eens. Ik ben het niet eens met een situatie waarbij de moderators een prijs bepalen. Indien je die situatie wel toelaat dan ben je met een V&A verkeerd bezig. Mijn mening.

Zou je mijn V&A topics willen sluiten? Ook het topic van user J.K?
  zondag 10 juni 2007 @ 21:56:12 #228
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_50311994
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:48 schreef vanhal het volgende:
Onzin, ik ben het daar niet mee eens. Ik ben het niet eens met een situatie waarbij de moderators een prijs bepalen.
En dat is hier ook verder niet aan de orde. Aan de orde is dat jij een tweedehands geval aanbiedt voor het dubbele van de huidige nieuwprijs. Op zich moet jij dat weten (je hebt mij ook niet zien zeggen dat dat niet mocht). Maar als er opmerkingen van andere users over komen, dan is het mijn keuze deze niet weg te halen.

Imho hoop jij op de V&A-er die niet op de hoogte is van de nieuwprijs en hoopt je geval dus voor meer dan de nieuwprijs te verkopen. En dáár werk ik niet aan mee; het druist in tegen mijn gevoel van rechtvaardigheid. Als dat tegen de regels van FOK! is, dan hoor ik dat vanzelf, maar voorlopig zul je het hiermee moeten doen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_50312216
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En dat is hier ook verder niet aan de orde. Aan de orde is dat jij een tweedehands geval aanbiedt voor het dubbele van de huidige nieuwprijs. Op zich moet jij dat weten (je hebt mij ook niet zien zeggen dat dat niet mocht). Maar als er opmerkingen van andere users over komen, dan is het mijn keuze deze niet weg te halen.

Imho hoop jij op de V&A-er die niet op de hoogte is van de nieuwprijs en hoopt je geval dus voor meer dan de nieuwprijs te verkopen. En dáár werk ik niet aan mee; het druist in tegen mijn gevoel van rechtvaardigheid. Als dat tegen de regels van FOK! is, dan hoor ik dat vanzelf, maar voorlopig zul je het hiermee moeten doen.
En dan reageer je op mij dat ik moet gaan janken en een driewieler moet krijgen?

Zoals ik al aangegeven heb, ik heb het apparaat destijds voor een bepaald bedrag gekocht, en richt me op marktplaatsprijzen. Dat jij daar persoonlijk problemen mee hebt hoeft niet mijn probleem te zijn.

Nogmaals, graag mijn V&A topics sluiten, plus het topic van user J.K.
  zondag 10 juni 2007 @ 22:33:40 #230
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50313729
quote:
Op zondag 10 juni 2007 21:48 schreef vanhal het volgende:

[..]

Onzin, ik ben het daar niet mee eens. Ik ben het niet eens met een situatie waarbij de moderators een prijs bepalen. Indien je die situatie wel toelaat dan ben je met een V&A verkeerd bezig. Mijn mening.

Zou je mijn V&A topics willen sluiten? Ook het topic van user J.K?
Wij bepalen niet de prijs, wij bepalen dat er geen handel voorkomt. Wij willen niet dat de users hier in V&A de dupe zijn van dat soort praktijken.

Stel je voor. Ik laat het toe dat iemand een horloge verkoopt voor 500 euro, terwijl je hem nieuw in de winkel voor 250 euro kan kopen. Jij koopt het voor 450 euro en de volgende dag zie hem voor 250 in de winkel. Hoe zou je je dan voelen?

De verkoper zegt tegen je: dikke pech eigen schuld had je het niet via FOK moeten kopen
Je keert je naar ons toe en wij zeggen, tjah had je niet via FOK moeten kopen, want het is toegestaan om 2, 3 of 10x de waarde van een artikel voor te vragen. Plaats jezelf eens in zo een postitie.

Ben je het er niet mee eens, dan kan ik er niks aan doen. Jammer dat je het dan niet zo wil zien.
Ik wil best je topics gaan sluiten, maar ik ga geen kinderspelletjes spelen. Als ik ze sluit, dan sluit ik ze voorgoed en is het afgelopen met dit gedoe. Your choice. Je topics open laten en verkopen tegen de FAQ condities, of op slot en we gaan weer vrolijk verder met ons leven. Geen gezeur en geen gemaar.

Wij willen hier in V&A een leuke sfeer neerzetten en niet een handeltje waar iedereen elkaar schuldig gaat bevinden voor allemaal vreemde praktijken. Het is niks persoonlijks tegen jou, maar dit zou ik tegen iedereen zeggen, wie dan ook. Dat je het even weet .
pi_50313731
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef vanhal het volgende:

Zoals ik al aangegeven heb, ik heb het apparaat destijds voor een bepaald bedrag gekocht, en richt me op marktplaatsprijzen.
Met een beetje mazzel wil een oom in London 'm graag kopen voor zijn nichtje in Nigeria.
pi_50322231
Er is niks mis met users die anderen waarschuwen dat het aangebodene behoorlijk aan de prijs is, de posts hoeven dan ook niet verwijderd te worden.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_50323326
Zou een moderator mijn V&A topics willen sluiten?
pi_50323342
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:56 schreef shmoopy het volgende:
Er is niks mis met users die anderen waarschuwen dat het aangebodene behoorlijk aan de prijs is, de posts hoeven dan ook niet verwijderd te worden.
Volkomen in strijd met de faq
quote:
Commentaar op de richtprijs: natuurlijk staat het je vrij om een prijs te hoog te vinden, net zoals het de topicstarter vrij staat om een prijs te vragen. Geef hier echter alleen commentaar op wanneer je werkelijk geïnteresseerd bent in het product. Reacties als: "veeeels te duur" en "ben je gek ofzo" helpen de topicstarter en tevens het verloop van het topic niet. Zeker niet als je toch al niet van plan was het aangebodene te kopen.
pi_50323413
Ver boven de nieuwprijs zitten met wat je aanbiedt is compleet iets anders dan domme opmerkingen over of het te duur is, dat laatste is wat er met de FAQ bedoeld wordt.
  maandag 11 juni 2007 @ 10:48:53 #236
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50323787
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:34 schreef vanhal het volgende:
Zou een moderator mijn V&A topics willen sluiten?
Prima. Alles op slot.
pi_50324236
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:48 schreef Dizer het volgende:

[..]

Prima. Alles op slot.
Mooizo, kon dat niet meteen toen ik het vroeg?
  maandag 11 juni 2007 @ 13:31:00 #238
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_50329335
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:02 schreef vanhal het volgende:
Mooizo, kon dat niet meteen toen ik het vroeg?
Aangezien je nogal van policy's en FAQ's houdt:
quote:
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
bron: http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
So we just called him Fred
pi_50329613
quote:
Op maandag 11 juni 2007 13:31 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Aangezien je nogal van policy's en FAQ's houdt:
[..]
Dus daar gaat elisab ook al de fout in, aangezien ze dat bij eerdere topics heeft gedaan.

't is zelfs nog amateuristischer dan ik dacht. Schermen achter de term 'richtlijnen'. Lachertje dit subforum.
pi_50329672
Dan blijf je er weg, ook goed, maar antwoord is gegeven, dus daar laten we het bij.
pi_50329844
Aangezien fredvZ het blijkbaar nodig vind door te gaan laten 'jullie' het er niet bij. Niet alleen wordt door het moraalriddergevoel van 1 mod de faq niet nageleeft, blijkbaar komt diezelfde mod de algehele policy ook nog niet na. En dan bijkans ook nog even roepen dat je slechts een invalmod bent. Hoe sneu bezig ben je dan?
  maandag 11 juni 2007 @ 13:45:57 #242
33954 ElisaB
pi_50329909
quote:
Op maandag 11 juni 2007 13:44 schreef vanhal het volgende:
Aangezien fredvZ het blijkbaar nodig vind door te gaan laten 'jullie' het er niet bij. Niet alleen wordt door het moraalriddergevoel van 1 mod de faq niet nageleeft, blijkbaar komt diezelfde mod de algehele policy ook nog niet na. En dan bijkans ook nog even roepen dat je slechts een invalmod bent. Hoe sneu bezig ben je dan?
Je mag me wel even bellen hoor; dan kunnen we het er over hebben
pi_50329941
Ah, weer zo'n 'ga janken en krijg een driewieler'-opmerking. Ik snap eigenlijk niet waarom je uberhaubt een FB topic hebt aangezien je de feedback al niet serieus neemt.
  maandag 11 juni 2007 @ 13:48:50 #244
33954 ElisaB
pi_50330025
quote:
Op maandag 11 juni 2007 13:46 schreef vanhal het volgende:
Ah, weer zo'n 'ga janken en krijg een driewieler'-opmerking. Ik snap eigenlijk niet waarom je uberhaubt een FB topic hebt aangezien je de feedback al niet serieus neemt.
Zie je mij hierboven nou ergens onaangenaam doen?

Ik neem je hartstikke serieus.

Goed, dan maar zo: Waarom wil jij die twee reacties uit je topic verwijderd hebben? Wat is jouw doel daarmee?
pi_50330089
Ik snap niet waarom je zo krampachtig door blijft posten op zo'n amateuristisch subforum, of je er überhaupt zo druk over maakt.
Je vraag is beantwoord, alleen was het niet het antwoord waar je blij mee was, big deal, neus snuiten en je verlies nemen.
pi_50330218
quote:
Op maandag 11 juni 2007 13:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zie je mij hierboven nou ergens onaangenaam doen?

Ik neem je hartstikke serieus.

Goed, dan maar zo: Waarom wil jij die twee reacties uit je topic verwijderd hebben? Wat is jouw doel daarmee?
Zoals ik al zei, ik heb het apparaat destijds voor een hoger bedrag aangeschaft en richt ik me op marktplaats prijzen. Jij kunt prima persoonlijk vinden dat dat niet moet kunnen, ik vind dat jij daar verder niks over te zeggen hebt in mijn topic en over het goed wat ik aanbied. De 2 reacties in mijn topic zijn gezien de faq niet toegestaan, het helpt mij niet in het verkopen van mijn goed.

Ik heb eerder een dergelijke discussie met je gehad waarbij ik met een andere user in de clinch lag, bleek hij er achteraf helemaal naast te zitten.

Jij weet niet 100% zeker of het product wat op die sites wordt verkocht precies hetzelfde apparaat is als het apparaat wat ik aanbied. Jij gaat daarbij uit van de reacties in mijn topic.

Ik vind niet dat jij een mogelijke koper hoeft te beschermen. Als iemand geinteresseerd is in mijn apparaat kan hij zelf info opzoeken. Zodra mensen zich gaan bemoeien met spullen die ik wil verkopen dan is het einde zoek. Daarvoor is dat stukje ook in de faq opgenomen.
  maandag 11 juni 2007 @ 13:58:49 #248
33954 ElisaB
pi_50330409
quote:
Op maandag 11 juni 2007 13:53 schreef vanhal het volgende:
Zoals ik al zei, ik heb het apparaat destijds voor een hoger bedrag aangeschaft en richt ik me op marktplaats prijzen. Jij kunt prima persoonlijk vinden dat dat niet moet kunnen, ik vind dat jij daar verder niks over te zeggen hebt in mijn topic en over het goed wat ik aanbied.
Ik heb er niets over te zeggen en dat doe ik ook niet. Maar twee users komen melden dat ie nieuw voor de helft van de prijs te krijgen is. Dat moet toch op zijn minst een veeg teken zijn dat je te hoog zit met je vraagprijs.
quote:
De 2 reacties in mijn topic zijn gezien de faq niet toegestaan, het helpt mij niet in het verkopen van mijn goed.
Nee, dat snap ik.
quote:
Ik heb eerder een dergelijke discussie met je gehad waarbij ik met een andere user in de clinch lag, bleek hij er achteraf helemaal naast te zitten.

Jij weet niet 100% zeker of het product wat op die sites wordt verkocht precies hetzelfde apparaat is als het apparaat wat ik aanbied. Jij gaat daarbij uit van de reacties in mijn topic.
Ik weet dat niet, maar jij wel. Dus jij kunt de links volgen en aangeven dat het bij de links om een ander apparaat gaat. Als dat zo is.
quote:
Ik vind niet dat jij een mogelijke koper hoeft te beschermen. Als iemand geinteresseerd is in mijn apparaat kan hij zelf info opzoeken. Zodra mensen zich gaan bemoeien met spullen die ik wil verkopen dan is het einde zoek. Daarvoor is dat stukje ook in de faq opgenomen.
Ik moet de geest van de faq volgen. Het prijszeuren en de regels daaromtrent zijn opgenomen om te voorkomen dat lolbroeken in topics lukraak gaan smijten met oneliners, en daarmee topics verzieken. Daar is imho in jouw topic geen sprake van. Als jij vindt van wel, dan staat het je vrij de beweringen van de twee users te weerleggen.
  maandag 11 juni 2007 @ 14:01:33 #249
33954 ElisaB
pi_50330526
quote:
Zeg dit dan in je topic. Dan ben je er toch?
  maandag 11 juni 2007 @ 20:39:04 #250
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_50346030
quote:
Als jij het topic in 2004 ofzo geplaatst had had je er dat misschien voor kunnen krijgen ja Die sites hierboven updaten hun prijs al lang niet meer

Ik volg dit nu al een tijdje, en ik hoop toch echt dat je beseft dat als je de tijd die je hier aan besteed hebt om over te discussiëren (wat overigens nog eens onredelijk is ook daar ElisaB gewoon gelijk heeft m.b.t. je achterlijke vraagprijs) was gaan werken had je het geld wat jij er voor wil hebben al driedubbel terugverdient
Ik reageer niet vaak op users persoonlijk, maar jij bent toch wel een van de grootste V&A brommerjosti's die ik in de afgelopen jaren gezien heb. Nu mag je me een lul vinden, maar de mods hebben gewoon gelijk.

Oh, en het door jou zo aanbeden marktplaats is met z'n 85 euro toch echt een stuk goedkoper

"Ik hanteer marktplaats prijzen"
  maandag 11 juni 2007 @ 21:14:07 #251
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_50347892
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  maandag 11 juni 2007 @ 21:16:04 #252
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50348012
Done. Een van de beste series ooit .
  dinsdag 12 juni 2007 @ 06:54:09 #253
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_50360881
Mag deze nog even open? Er was nog iemand geinteresseerd in een niet verkocht onderdeel.

[TK] Canon EOS 300d digitale spielegreflexcamera
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 12 juni 2007 @ 07:15:32 #254
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_50360956
Hij's weer open.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:18:42 #255
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_50361474
Ik kijk even of die ene gast geinteresseerd is, anders open ik wel een nieuwe
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:10:14 #256
33954 ElisaB
pi_50365475
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 06:54 schreef Strolie75 het volgende:
Mag deze nog even open? Er was nog iemand geinteresseerd in een niet verkocht onderdeel.

[TK] Canon EOS 300d digitale spielegreflexcamera
Ik was te snel

Sorry
pi_50378832
[TK] WoW + WoW TBC
Waarom is deze gesloten? Als je de cd's verkoopt mag je gewoon je account erbij geven. Dat staat duidelijk in de EULA.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:34:23 #258
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50378875
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:33 schreef TC_Artemis het volgende:
[TK] WoW + WoW TBC
Waarom is deze gesloten? Als je de cd's verkoopt mag je gewoon je account erbij geven. Dat staat duidelijk in de EULA.
Al is het weggeven van je account, het is nog steeds niet toegestaan. Helaas.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:43:57 #259
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_50379157
  dinsdag 12 juni 2007 @ 18:09:39 #260
33954 ElisaB
pi_50379934
Done
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:33:01 #261
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_50385437
Ja... echt!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 20:36:37 #262
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50385570
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef KopieerMachine het volgende:
Heb je weer aandacht nodig? Nou vooruit, .
pi_50390160
hier
kan ook een slotje op:D

kom er nu pas achter dat dit hier voor is maar oke:D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:52:57 #264
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_50393890
[TK] Smartcard voor een jaar digitenne tv

Zou ik niet echt handel noemen...is niet bepaald commercieel want winst is geen doel.
Bovendien geen slechte deal. Ik zal het anders doen dan, de koper koopt het kaartje, en ik zal die dan aan de hand van het nummer acitveren. In dat geval is het namelijk geen handel meer want ik koop niets.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:03:36 #265
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50394300
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:52 schreef Nachtdier het volgende:
[TK] Smartcard voor een jaar digitenne tv

Zou ik niet echt handel noemen...is niet bepaald commercieel want winst is geen doel.
Bovendien geen slechte deal. Ik zal het anders doen dan, de koper koopt het kaartje, en ik zal die dan aan de hand van het nummer acitveren. In dat geval is het namelijk geen handel meer want ik koop niets.
Commercieel of geen commercieel, helaas hoe dan ook, het is kopen om weer te verkopen. Dat is gewoon niet toegestaan op FOK.

Maar waar ElisaB zelf het topic niet op heeft gesloten en waarop ik hem dicht laat is om het volgende:
Overigens volgens artikel 5.2 van de Digitenne Algemene Voorwaarden is het niet toegestaan om zowel het abbonnoment en/of de smartcard en/of de decoder te verkopen.

Dus is het ook niet op FOK toegestaan .
Succes elders.
  woensdag 13 juni 2007 @ 00:04:44 #266
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50394341
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef rene90 het volgende:
hier
kan ook een slotje op:D

kom er nu pas achter dat dit hier voor is maar oke:D
Done .
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:13:24 #267
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_50401628
[TK] diverse boeken van Informatica opleiding mag dicht...
boeken zijn ondertussen ritueel verbrand
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:56:12 #268
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50402952
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:13 schreef JeOma het volgende:
[TK] diverse boeken van Informatica opleiding mag dicht...
boeken zijn ondertussen ritueel verbrand
Done! De helft van die boeken heb ik ook . Ik mis HBO Informatica. Wat een rot opleiding waar je niks van opsteekt maar toch ontzettend leuk. Datastructuren .
  woensdag 13 juni 2007 @ 15:02:49 #269
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_50411642
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 00:03 schreef Dizer het volgende:

[..]

Commercieel of geen commercieel, helaas hoe dan ook, het is kopen om weer te verkopen. Dat is gewoon niet toegestaan op FOK.

Maar waar ElisaB zelf het topic niet op heeft gesloten en waarop ik hem dicht laat is om het volgende:
Overigens volgens artikel 5.2 van de Digitenne Algemene Voorwaarden is het niet toegestaan om zowel het abbonnoment en/of de smartcard en/of de decoder te verkopen.

Dus is het ook niet op FOK toegestaan .
Succes elders.
En een ruiltopic, mag dat wel?

Mja, flauw, maar goed. Het is niet kopen voor het kopen, maar gebruik maken van de mogelijkheden die het abonnement biedt.

Die AV heb ik nooit doorgelezen maar het feit dat daarin staat dat ik de decoder niet zou mogen verkopen is onzin. Dat ding is namelijk niet van kpn maar aangekocht door de klant, dus daar heeft KPN niets over te zeggen. Ik ben namelijk de eigenaar. De smartcard idem dito, al valt daar iets voor te zeggen. Maar het is 100% legaal om die buiten je eigen huis (waar de aansluiting/abo op staat te gebruiken, dus waarom ik daar niet een gebruik van mag laten maken (met wederzijds voordeel) vind ik vaag.

Maar goed, mazzel!
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_50417093
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:30:26 #271
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50417149
ok .
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:34:29 #272
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_50419150
[TK] Nieuwe voeding en nieuwe PCI-E 512 mb videokaart
Wil iemand de TT wijzigen in [TK] ATI X1900XT 512 mb, mobo en voeding?

Is wat pakkender hoop ik.

Thanks alvast!
Ik heb al een boek.
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:19:21 #273
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_50420916
done
pi_50438303
Mag deze dicht? [TK] Sony Ericsson K600I met lichte schade
Ik ben de verkoop aan het afronden met mrSpliffy

[ Bericht 1% gewijzigd door SpotlessMind00 op 14-06-2007 08:50:56 ]
  donderdag 14 juni 2007 @ 08:40:52 #275
103343 Rutger1983
de enige echte!
  donderdag 14 juni 2007 @ 09:01:27 #276
33954 ElisaB
pi_50438869
En done
pi_50459243
[TK] Laptop Toshiba Celeron 1.1Ghz
Mag dicht! Is verkocht. BVD.
  donderdag 14 juni 2007 @ 18:49:22 #278
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50459606
doen
  donderdag 14 juni 2007 @ 21:03:30 #279
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_50464278
Deze kan dicht als ik de TS mag geloven
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  donderdag 14 juni 2007 @ 22:12:51 #280
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50467086
Dank je BS
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:39:29 #281
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_50485049
Perongeluk niet in het aanbod gedeelte geplaats [TK] playstation 2 (slimline), 2 controllers, 8mb mem card
Willen jullie hem verplaatsen?

O en deze mag dicht [TK] Forza 2, Microsoft wireless racing wheel, Hanssystem
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 15 juni 2007 @ 13:54:33 #282
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50485624
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:39 schreef pmponer het volgende:
Perongeluk niet in het aanbod gedeelte geplaats [TK] playstation 2 (slimline), 2 controllers, 8mb mem card
Willen jullie hem verplaatsen?

O en deze mag dicht [TK] Forza 2, Microsoft wireless racing wheel, Hanssystem
Geregeld. Plus ik heb even een regeltje verwijderd uit je op van de Playstation 2 topic. Is namelijk niet gewenst hier .
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:36:58 #283
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_50487285
[GEZ] Socket 478 Moederbord

Heb ze bij iemand anders getest, mobo niet meer nodig
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:55:54 #284
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_50488008
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 13:54 schreef Dizer het volgende:

[..]

Geregeld. Plus ik heb even een regeltje verwijderd uit je op van de Playstation 2 topic. Is namelijk niet gewenst hier .
Bedankt, Valt originele software buiten de policy dan?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:09:37 #285
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50488486
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:55 schreef pmponer het volgende:

[..]

Bedankt, Valt originele software buiten de policy dan?
Het gaat er om wat je er mee kan doen met die ene software .
Dus vandaar

Normaal wordt het topic gelijk op slot gezet, maar vind het onzin om je te vragen of je dan een nieuwe wil openen zonder die regel
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:10:09 #286
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50488508
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:36 schreef Prowl het volgende:
[GEZ] Socket 478 Moederbord

Heb ze bij iemand anders getest, mobo niet meer nodig
Done .
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:36:49 #287
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_50495202
deze kan ook dicht btw [TK] 3Com OfficeConnect Wireless 54Mbps Kabel/DSL Router pakket is vandaag op de post gegaan.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:52:16 #288
33954 ElisaB
pi_50495683
done
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:24:38 #289
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_50496683
Ja... echt!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:53:14 #291
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50508292
done by Freddie .
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:01:14 #293
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_50529118
NSB alert
Verhuishulp.
pi_50529181
Hij is al dicht, al was het alleen al uit voorzorg.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:05:30 #295
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_50529249
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 21:03 schreef shmoopy het volgende:
Hij is al dicht, al was het alleen al uit voorzorg.
idd, beetje vaag om via Fok mensen uit te nodigen om te helpen met verhuizen
pi_50556259
Kan deze opgeschoond worden? Ik ben niet de TS, maar ik stoor me er aardig aan en ik denk dat de TS ook een groot plezier er mee wordt gedaan

[TK] Hollywood Music Hall munten
  zondag 17 juni 2007 @ 21:36:48 #297
33954 ElisaB
pi_50557126
Done
pi_50560788
Thanks
pi_50568122
[TK] Pioneer TS-A1310 3-weg auto luidsprekers nieuw in doos

Mag deze dicht? Ik ben de verkoop aan het afronden.
  maandag 18 juni 2007 @ 09:28:47 #300
33954 ElisaB
pi_50568162
Hij is dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')