Die heeft mensen weleens in hun hebberigheid hele domme dingen zien doen. Ik snap het welquote:Op zondag 6 mei 2007 23:21 schreef Sirolf het volgende:
Wat is die echtgenoot irritant zeg... :x
ah, je bent als lid van de club gebruikt als klapveequote:Op zondag 25 november 2007 15:32 schreef borisz het volgende:
5 miljoen zit in koffer 3
20:30 uur RTL4, kofferspel gaat zo beginnen.quote:Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef SunChaser het volgende:
Hoelaat?
't Is al begonnen, op RTL4.quote:Op zondag 25 november 2007 21:20 schreef SunChaser het volgende:
Hoelaat?
Volgens mij wel.quote:Op zondag 25 november 2007 21:44 schreef DaFrenk het volgende:
Eindelijk eens een deelnemer die er simpele logica voor gebruikt. Elke keer die verhalen van oh mijn zus is jarig op de 12e, maar daar kan ik niet mee opschieten dus die neem ik niet.![]()
Naja, hij was wel bezig dat hij nr. 24 niet vertrouwde. Dat is dan weer jammer![]()
Maaruh, ging er nu wel of geen kansspelbelasting van af? Ik bedoel, hij moet wel heel wat doen voordat hij het geld krijgt. Maar de kaartjes om daar te zijn heeft hij dan wel weer gewonnen met een kansspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |