Nee idd... en iedereen maar piepen dat ze de COS niet zien... maar zelf een nieuwe openen is teveel gevraagd kennelijkquote:Op zondag 6 mei 2007 20:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
schiet niet op hier.
Ok, ik dacht al dat het een of andere sekte was, maar daar zit ik nog niet zo ver vanaf dus.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Die gezellig bedoelde term is als ik het goed heb geintroduceerd door Demins.
Een beetje jennerig, de dames hier die misschien een of meer vrouwen magazines lezen.
Boze dromen?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
Wat is er eigenlijk met Jaap aan de hand in dat filmje van Huub en Lieke vannacht.... uitbarsting uit het niets![]()
Elke keer als ik denk van, Nou dan maak ik hem zelf wel aan, dan zie ik al een nieuwe die er al een paar minuten staat. dus daarom doe ik het eigenlijk nooit.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd... en iedereen maar piepen dat ze de COS niet zien... maar zelf een nieuwe openen is teveel gevraagd kennelijk![]()
Hier: http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics kun je altijd checken of er al een verse is... en die knop heb jij als het goed is ook in je scherm....... tussen "My Active Topics" en "Zoeken" staat "Nieuwe Topics" en daar zijn ze iig nooit kwijt.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:19 schreef Liess het volgende:
[..]
Elke keer als ik denk van, Nou dan maak ik hem zelf wel aan, dan zie ik al een nieuwe die er al een paar minuten staat. dus daarom doe ik het eigenlijk nooit.![]()
Ik heb eerder het idee dat ze niet snapt wat voetbal inhoudquote:Op zondag 6 mei 2007 20:21 schreef avonne het volgende:
OK, nu ben ik er uit !
Amanda is een robot, en haar accu wordt op het moment opgeladen
Daarom zit ze zo stil en wezenloos voor zich uit te kijken.
Ze is gewoon even uit gezet
Bij mij duurde her zo,n anderhalve minuut, genoeg in ieder geval dat ze ook hierin kunnen ingrijpen(De buren) mocht er dingen gebeuren die niet bevallen.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:17 schreef PumaStreamer het volgende:
stream 4 loopt exact 5minuten achter....zie de tijd vd wedstrijd op je scherm en op tv...scheelt 5 minuten
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:21 schreef avonne het volgende:
OK, nu ben ik er uit !
Amanda is een robot, en haar accu wordt op het moment opgeladen
Daarom zit ze zo stil en wezenloos voor zich uit te kijken.
Ze is gewoon even uit gezet
Ik kijk daar altijd, Active Topics... wist niet dat ie daar tussen móet staan als je hem in de gewone lijst niet zag, maargoed, zal niet meer 'piepen' en hem gewoon aanmaken voortaanquote:Op zondag 6 mei 2007 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier: http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics kun je altijd checken of er al een verse is... en die knop heb jij als het goed is ook in je scherm....... tussen "My Active Topics" en "Zoeken" staat "Nieuwe Topics" en daar zijn ze iig nooit kwijt.
Als ik al een COS of SC klaar heb staan check ik daar zelfs of niemand me voor is.
Ze moet gewoon tarzan bestellen, kan ze zichzelf bewerkstelligen.quote:
Amanda is gewoon aan een portie aandacht, geknuffel, liefde enz. toe.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:22 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat ze niet snapt wat voetbal inhoud![]()
Ze heeft toch twee handen en tien vingers? Net zo efficiënt en minder gezoemquote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef maril het volgende:
Ze moet gewoon tarzan bestellen, kan ze zichzelf bewerkstelligen.![]()
Goeie periode voor haar om te leren dat aandacht en knuffelen niet één op één hetzelfde is als seks.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:25 schreef FdW het volgende:
Amanda is gewoon aan een portie aandacht, geknuffel, liefde enz. toe.
Bovendien leert ze nu toch ook een beetje een ander leven kennen..
Logisch bij een meisje dat van jongs af aan veel mannenaandacht te krijgen.![]()
Je kunt beter bij "Nieuwe Topics" kijken, daar staan ze altijd op volgorde en zakken ze minder snel weg in de meute dan bij "Active Topics"quote:Op zondag 6 mei 2007 20:23 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik kijk daar altijd, Active Topics... wist niet dat ie daar tussen móet staan als je hem in de gewone lijst niet zag, maargoed, zal niet meer 'piepen' en hem gewoon aanmaken voortaan![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeie periode voor haar om te leren dat aandacht en knuffelen niet één op één hetzelfde is als seks.
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef maril het volgende:
[..]
Ze moet gewoon tarzan bestellen, kan ze zichzelf bewerkstelligen.![]()
Ik heb alleen DGK topics in mn Active topics staan.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt beter bij "Nieuwe Topics" kijken, daar staan ze altijd op volgorde en zakken ze minder snel weg in de meute dan bij "Active Topics"
Dat bedoelde ik ook met de tweede zin.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeie periode voor haar om te leren dat aandacht en knuffelen niet één op één hetzelfde is als seks.
Hoe zie je dat ze verslaafd zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef avonne het volgende:
ik was vergeten wat voor een hekel ik aan sportverslaafden heb.
*therapeutisch streams uit
Ik help het je hopen, maar ben nog steeds wat sceptisch wat dat betreft.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:29 schreef FdW het volgende:
Dat bedoelde ik ook met de tweede zin.
Ik geloof echt dat ze nu in een positieve fase zit van dieper nadenken dan ze ooit gewend was.
Zij zal ongetwijfeld wijzer uit dit programma komen.![]()
Ik denk eerder dat ze zich zit te bedenken hoe ze Mitch kan krijgen...ze weet totaal niet waar ze staat bij hem want hij lijkt niet erg gevoelig voor haar gekirquote:Op zondag 6 mei 2007 20:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met de tweede zin.
Ik geloof echt dat ze nu in een positieve fase zit van dieper nadenken dan ze ooit gewend was.
Zij zal ongetwijfeld wijzer uit dit programma komen.![]()
Dan lopen onze meningen niet zover uit elkaar.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar ben nog steeds wat sceptisch wat dat betreft.
Het zou zeker een verrijking voor haar zijn waar ze de rest van haar leven baat bij heeft.
Lieke heeft zich het programma ingeneukt...wat kan zij Amanda leren wat ze nog niet wistquote:Op zondag 6 mei 2007 20:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan lopen onze meningen niet zover uit elkaar.
Ik heb er vertrouwen in sinds kort.
Ze zocht Sylvia op, nu ook Lieke, de band met Huub en Eric wordt ook steeds beter...![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lieke heeft zich het programma ingeneukt...wat kan zij Amanda leren wat ze nog niet wist![]()
[..]
Lieke heeft zich het programma ingeneukt...wat kan zij Amanda leren wat ze nog niet wist![]()
Nuchtere Hollandse realiteit, voor zichzelf opkomen, nadenken alvorens... enz.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
[..]
Ik moet dat mens gewoon niet puntquote:Op zondag 6 mei 2007 20:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Nuchtere Hollandse realiteit, voor zichzelf opkomen, nadenken alvorens... enz.
Voor mij is het echt een raadsel waarom zoveel negatief over Lieke wordt geschreven.
Ze is aktief, lekker met IEDEREEN in contact en dat gaat haar goed af.
Ik vind haar niet sympathiek overkomen, kan toch?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor mij is het echt een raadsel waarom zoveel negatief over Lieke wordt geschreven.
TIJD REKKEN gewoonwegquote:Op zondag 6 mei 2007 20:39 schreef maril het volgende:
Off topic vreemd dat die dure profs van AJAX kramp hadden. mag ten Cate zich best aanrekenen.
OK, jij je zin. Ik neem je een avond in therapie, en het wordt nog gezellig ook.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik moet dat mens gewoon niet punt
Je vergeet haar tijd als poets. Dat gedram naar Huub toe, over normen en waarden. De eerste de beste keer dat ze dat hok in kwam, als niet personeel, lag ze binnen een half uur met Huub te neuken. Dat noem ik dus inneuken. Oogkleppen af mop.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze fleurt meteen weer een beetje op.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:43 schreef Liess het volgende:
Amanda krijgt weer even een arm om der heen. Kan ze wel gebruiken.
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:43 schreef Liess het volgende:
Amanda krijgt weer even een arm om der heen. Kan ze wel gebruiken.
Therapie om mensen die ik niet moet leuk te gaan vinden?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:42 schreef FdW het volgende:
[..]
OK, jij je zin. Ik neem je een avond in therapie, en het wordt nog gezellig ook.
Ik heb in mijn leven heel veel keurige vrouwen ontmoet dit binnen de kortste keren ''op mijn linker schouder lagen''. So what, wees eens eerlijk...quote:Op zondag 6 mei 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet haar tijd als poets. Dat gedram naar Huub toe, over normen en waarden. De eerste de beste keer dat ze dat hok in kwam, als niet personeel, lag ze binnen een half uur met Huub te neuken. Dat noem ik dus inneuken. Oogkleppen af mop.
Daar kan ik niet over oordelen. Ben namelijk geen keurige dame.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven heel veel keurige vrouwen ontmoet dit binnen de kortste keren ''op mijn linker schouder lagen''. So what, wees eens eerlijk...![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven heel veel keurige wanhopige vrouwen ontmoet dit binnen de kortste keren ''op mijn linker schouder lagen''. So what, wees eens eerlijk...![]()
Eigenlijk is die therapie in eerste instantie bedoeld om jou wat losser te maken, misschien wat minder primair te doen reageren en meningen te vormen op basis van ''Sylvia'' gevoelens.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Therapie om mensen die ik niet moet leuk te gaan vinden?
Nee dank je, ik ben niet into folteren
Me 2.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Ik word altijd zo nerveus van strafschoppen......
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven heel veel keurige vrouwen ontmoet dit binnen de kortste keren ''op mijn linker schouder lagen''. So what, wees eens eerlijk...![]()
Ik ook, en het duurt zo lang nu......quote:Op zondag 6 mei 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Ik word altijd zo nerveus van strafschoppen......
Dat waren veelal zeer zelfstandige goed uitziende vrouwen, van een zeer goed niveau, maar wel normale vrouwelijke vrouwen. You'd be surprisedquote:
Om het voor de rat tot een spoedig einde te brengen zou ik het graag zien dat er zo snel mogelijk weer gekonijnt wordt, daar kunnen zijn tegenstanders goed op inspelen. Maar ik vind het VEEL belangrijker dat Amanda uit de gore poten van dat stuk ongedierte wordt gehouden. Ze is best wel zielig met haar keuze voor verkeerde mannen. Dan maar niet konijnen en creatief werken aan een ander plan om die siego tot flippen te brengen.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:48 schreef Desii het volgende:
ik had ze ook net gecapt....![]()
ze ogen zo leuk saampies
[afbeelding]
Lieke moet haar gespierde smoel houden. Excusez le mot.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:55 schreef PumaStreamer het volgende:
Amanda is wel lief....hoop dat domme Lieke der niet stuk walst
Met sletjes heb ik niets.. ( niet dat ik denk dat jij er een bent... )quote:Op zondag 6 mei 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Ben namelijk geen keurige dame.![]()
Waarom, ach laat maar zitten. Voetbal is afgelopen dus is nu Off-Topicquote:Op zondag 6 mei 2007 20:59 schreef Crush65 het volgende:
Ajax wint ONVERDIEND!
Het is gewoon onbegrijpelijk. Wie het ook zegt dat het een rat is, vanaf het moment dat ze de villa betrad blijft ze achter hem aanhobbelen. Zelfs nu, na het slaan/spugen en de brief van zijn moeder, heeft ze weer hoop dat het goed komt. Ik snap dat echt niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om het voor de rat tot een spoedig einde te brengen zou ik het graag zien dat er zo snel mogelijk weer gekonijnt wordt, daar kunnen zijn tegenstanders goed op inspelen. Maar ik vind het VEEL belangrijker dat Amanda uit de gore poten van dat stuk ongedierte wordt gehouden. Ze is best wel zielig met haar keuze voor verkeerde mannen. Dan maar niet konijnen en creatief werken aan een ander plan om die siego tot flippen te brengen.
Zulke meiden/vrouwen die trekken dat soort mannen aan, en trekken ook naar ze toe, zodra ze ooit eens 1 maal zo'n man mee gemaakt hebben.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is gewoon onbegrijpelijk. Wie het ook zegt dat het een rat is, vanaf het moment dat ze de villa betrad blijft ze achter hem aanhobbelen. Zelfs nu, na het slaan/spugen en de brief van zijn moeder, heeft ze weer hoop dat het goed komt. Ik snap dat echt niet.
De vraag is.....met wie konijnen? Lieke? Lijkt me sterk. Misschien de nieuwe miljonair? Ik hoop dat hij weer een vlieg tegenkomt, en echt doordraait.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om het voor de rat tot een spoedig einde te brengen zou ik het graag zien dat er zo snel mogelijk weer gekonijnt wordt, daar kunnen zijn tegenstanders goed op inspelen. Maar ik vind het VEEL belangrijker dat Amanda uit de gore poten van dat stuk ongedierte wordt gehouden. Ze is best wel zielig met haar keuze voor verkeerde mannen. Dan maar niet konijnen en creatief werken aan een ander plan om die siego tot flippen te brengen.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is gewoon onbegrijpelijk. Wie het ook zegt dat het een rat is, vanaf het moment dat ze de villa betrad blijft ze achter hem aanhobbelen. Zelfs nu, na het slaan/spugen en de brief van zijn moeder, heeft ze weer hoop dat het goed komt. Ik snap dat echt niet.
Nee BQ ik bedoelde B&A. En ik hoop nu oprecht dat dit nooit meer gebeurd. edit : tussen B&A.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
De vraag is.....met wie konijnen? Lieke? Lijkt me sterk. Misschien de nieuwe miljonair? Ik hoop dat hij weer een vlieg tegenkomt, en echt doordraait.
Ik weet het, ik ken het maar omdat ik zelf niet zo ben snap ik het niet. Ik snap de gedachtengang van die vrouwen niet. Waar komt die hoop vandaan dat ze denken dat het allemaal goed gaat komen. Moet je daar nou bewondering voor hebben of niet? Het is heel triest de wanhoop die Amanda uitstraalt als ze in de buurt van Brian is.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:01 schreef Liess het volgende:
[..]
Zulke meiden/vrouwen die trekken dat soort mannen aan, en trekken ook naar ze toe, zodra ze ooit eens 1 maal zo'n man mee gemaakt hebben.
(Niet alle vrouwen, meer een hoop wel, heb het al meerdere malen in mijn nabije omgeving gezien)
Dat zowel veel vrouwen als mannen niet dol zijn op Melissa begrijp ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:02 schreef Kinga het volgende:
Die Melissa doet ook al geen hol daar.
Ik snap het ook niet, was ook meer iets wat mij ooit eens is omgevallen.... volgens mij kunnen die soort vrouwen dat ook niet echt uitleggen...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ken het maar omdat ik zelf niet zo ben snap ik het niet. Ik snap de gedachtengang van die vrouwen niet. Waar komt die hoop vandaan dat ze denken dat het allemaal goed gaat komen. Moet je daar nou bewondering voor hebben of niet? Het is heel triest de wanhoop die Amanda uitstraalt als ze in de buurt van Brian is.
Sorry, verkeerd begrepenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee BQ ik bedoelde B&A. En ik hoop nu oprecht dat dit nooit meer gebeurd. edit : tussen B&A.
Wat is de vraag precies?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef easysatellite het volgende:
jaap naast lieke, was toch brian of niet?
nico zei dat die foto waar jaap naakt in bed ligt, dat hij naast lieke lag maar hij lag toch naast brian?quote:
Je caps mogen uit schat.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:09 schreef PumaStreamer het volgende:
WEER POKEREN..WANNEER GAAN DIE FUCKING STUMPERS IS ECHT WAT ONDERNEMEN..
You make me a happy womanquote:
Met wat mayo moet dat toch smaken?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
Kan Jaap die pokerkaarten niet opeten? Of er zijn reet mee afvegen?
Nee naast Huub.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:09 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nico zei dat die foto waar jaap naakt in bed ligt, dat hij naast lieke lag maar hij lag toch naast brian?
Of met wat sateh saus. En dan doet ie net alsof dat poep is. Oh, wat een lolquote:Op zondag 6 mei 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
Met wat mayo moet dat toch smaken?
Je vergeet de beste! 3es!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:12 schreef Joss-NL het volgende:
Als ze coca cola op het lijstje zetten, krijgen ze dat vast.... Moeten ze maar geen "cola" op 't lijstje zetten
Edit: Woops; sluikreclame: Pepsi! ehm ehm Dr. Pepper! ehm... River!![]()
3es is de prik snel vanaf.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je vergeet de beste! 3es!
Ik persoonlijk drink alleen maar 3es Cola![]()
Gewoon omdat het de lekkerste cola is voor een zeer acceptabele prijs!
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou moeten zonder 3es Cola!
Er is gewoon niets beters!![]()
Vrouwen die met zulke mannen willen omgaan moeten geen hoge pet van zichzelf op hebben, dat kan niet andersquote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ken het maar omdat ik zelf niet zo ben snap ik het niet. Ik snap de gedachtengang van die vrouwen niet. Waar komt die hoop vandaan dat ze denken dat het allemaal goed gaat komen. Moet je daar nou bewondering voor hebben of niet? Het is heel triest de wanhoop die Amanda uitstraalt als ze in de buurt van Brian is.
Zo, jij durftquote:
Sorry, ben al 7 jaar geleden van de cola afgestapt. Moest er altijd van huilenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zoekt naar het tuinpad van zijn moeder.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
Kom is hier. Woon is hier.
Hier is daar waar je de weg kwijt bent?
Ik denk dat zij dénken dat zo'n man goed voor hun is.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vrouwen die met zulke mannen willen omgaan moeten geen hoge pet van zichzelf op hebben, dat kan niet anders
Je moet jezelf beter gunnen
Waar is woon en waar is kom? Zullen we ze gaan zoeken?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
Kom is hier. Woon is hier.
Hier is daar waar je de weg kwijt bent?
Hilarisch gedicht!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:14 schreef Liess het volgende:
Kom is hier
Kom is hier.
Het leven is niet ver van het verzwijgen van je vizier.
Je eigen blik haalt niet de uitkomst van je volkomen ik.
Je dacht dat wat jij schrijft of zegt ook klopt?
Kom en woon is hier.
Wie maakt wie hier de bepalende grootofficier?
Je eigen uitspraak brengt je gratis tot een ruzie.
Gevolgd door meerdere camera's is geen illusie,
maar het vastleggen van de conclusie.
Nogmaals het is hier waar het zich afspeelt.
Wie wordt tegen wie uitgespeeld?
Alleen het slechte is wat wordt opgeblazen en beoordeeld.
Spreek me buiten en je begrijpt mijn gesproken levensbeeld.
Niet alles is wat het is of zoals het is gezegd.
Is er wat herzegd dan is het misschien niet meegenomen.
En dan toch is het voor je gevoel na het spreken toch aangekomen.
Eenmaal vast met een last,
Ik ben hier een gast, belast met een uiteenlopende emotie,
Zonder de angst om me kwetsbaar op te stellen in deze commotie.
Afstand van dat begrip zet me juist op de stip in het bereiken van een gestage waarheidsbegrip.
Niet altijd ben ik sip of in een dip.
Een gelach brengt me tot een nieuwe dag.
Aan het leven hier staat geen bedrag.
Het is hier het leren van je eigen gedrag.
Gedicht van Brian
Bron : Wegens grote kans op Trauma's niet openbaar gemaakt.
Als woon en kom daar al ziijn passen wij er helemaal niet meer bij.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:18 schreef Copycat het volgende:
Maar dat gedicht is dus voor ons bedoeld, begrijp ik eruit?
Ik ben bang dat de diepere redenen in de opvoeding gezocht moeten worden.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vrouwen die met zulke mannen willen omgaan moeten geen hoge pet van zichzelf op hebben, dat kan niet anders
Je moet jezelf beter gunnen
Misschien in de trant van: Ik weet waar je huis woont.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:19 schreef Copycat het volgende:
Ik weet waar je kom woont!
Het moet sowieso gestaag zijn..... Brian, kappen met dat dichten! Tis gewoon te grappig!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
Afstand van dat begrip zet me juist op de stip in het bereiken van een gestage waarheidsbegrip.
Typische fehlleistung mijnzerzijds: ik lees steeds waanheidsbegrip.
3es cola is heul niet te zuipen...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef Liess het volgende:
[..]
3es is de prik snel vanaf.
Ik drink alleen Coca Cola of Lidl Cola (Zolang hij niet in de koelkast geweest is)....
Mijn oren kunnen het (vandaag) niet meer aan, teringherrie in het kantoor en gameroom, ruft en boergeluiden in de private of het overdreven inhaleren van Nicolaas, das toch geen keuze?quote:
of 'wie is je vader wie is je moeder?'.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien in de trant van: Ik weet waar je huis woont.
Ik ben zelf mijn moeder op m'n 3e verloren en mijn vader op m'n 19e. Zij haar vader op 2-jarige leeftijd. Het is wel waar dat je dat niet bewust meekrijgt op die leeftijd, maar het is onmogelijk dat dat geen sporen achterlaat...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de diepere redenen in de opvoeding gezocht moeten worden.
Mijn bange vermoedens zal ik hier niet neerzetten.
De rol van haar moeder lijkt mij op z'n minst twijfelachtig.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Misschien in de trant van: Ik weet waar je huis woont.
Van de gebroeders Swinkels uit Lieshout (Bavaria bier, wordt door mij gesponsord)quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan zou ik de streams sowieso uitzetten. Er is weinig anders te beleven.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mijn oren kunnen het (vandaag) niet meer aan, teringherrie in het kantoor en gameroom, ruft en boergeluiden in de private of het overdreven inhaleren van Nicolaas, das toch geen keuze?
iK Drink sinds 1889 al coca cola...en zal NOOIT veranderen...alle andere merken zijn goor inclusief Pepsi..en 3es voor millionairs...moet wel lachen...de dingen worden steeds goedkoper in de Villa......de helft is decorbouw volgens Nico...en dan is de hoofdsponsor de kijkshop....nou....is die villa wel echt 1.2 miljoen waard....lire misschien1?!?!quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
Maar als ik het goed begrijp verraadt Brian dus dat Kom en Woon de nieuwe bewoners zijn? Wij hebben ze alleen nog niet gezien?![]()
Dat wat die Tien-forum refugee vanmiddag tegen je zei...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
Maar als ik het goed begrijp verraadt Brian dus dat Kom en Woon de nieuwe bewoners zijn? Wij hebben ze alleen nog niet gezien?![]()
Ik kijk ook niet echt, zit spelletjes te spelen en een beetje te cossen. Ga zo maar eens de was ophangen en dan tvkijken.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zou ik de streams sowieso uitzetten. Er is weinig anders te beleven.![]()
Ff analyseren?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:14 schreef Liess het volgende:
Kom is hier
Kom is hier.
Het leven is niet ver van het verzwijgen van je vizier.
Je eigen blik haalt niet de uitkomst van je volkomen ik.
Je dacht dat wat jij schrijft of zegt ook klopt?
Kom en woon is hier.
Wie maakt wie hier de bepalende grootofficier?
Je eigen uitspraak brengt je gratis tot een ruzie.
Gevolgd door meerdere camera's is geen illusie,
maar het vastleggen van de conclusie.
Nogmaals het is hier waar het zich afspeelt.
Wie wordt tegen wie uitgespeeld?
Alleen het slechte is wat wordt opgeblazen en beoordeeld.
Spreek me buiten en je begrijpt mijn gesproken levensbeeld.
Niet alles is wat het is of zoals het is gezegd.
Is er wat herzegd dan is het misschien niet meegenomen.
Eenmaal vast met een last,
Ik ben hier een gast, belast met een uiteenlopende emotie,
Zonder de angst om me kwetsbaar op te stellen in deze commotie.
Niet altijd ben ik sip of in een dip.
Een gelach brengt me tot een nieuwe dag.
Aan het leven hier staat geen bedrag.
Het is hier het leren van je eigen gedrag.
Gedicht van Brian
Bron : Wegens grote kans op Trauma's niet openbaar gemaakt.
WTF is Kom?quote:Kom is hier
Kom is hier.
Eh...quote:Het leven is niet ver van het verzwijgen van je vizier.
Een blik pillen opengetrokken?quote:Je eigen blik haalt niet de uitkomst van je volkomen ik.
Meervoud van "is", is "zijn". Het is druk in de villa, Kom was er al en Woon is er nu ook? Wie zijn dat eigenlijk?quote:Kom en woon is hier.
Ja kut is dat, verantwoordelijkheid voor eigen uitspraken en daden. Moest niet mogen.quote:Je eigen uitspraak brengt je gratis tot een ruzie.
Tis een man van woorden, geen daden.quote:Spreek me buiten en je begrijpt mijn gesproken levensbeeld.
Wow, wat niet wordt meegenomen komt toch aan? Zo gaat dat nou nooit met mijn post die ik vergeten was in de brievenbus te gooien. Bij Brian gebeurt dat zelfs in herhaling (herzegd)quote:Is er wat herzegd dan is het misschien niet meegenomen.
quote:Afstand van dat begrip zet me juist op de stip in het bereiken van een gestage waarheidsbegrip.
Brian begint een echte geinponem te worden!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef Copycat het volgende:
Bolle van Zwolle!
Liggen jullie ook samen met Brian in een deuk?
Peter R de Vries over de moord op Peter Smit is veel interessanterquote:Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet echt, zit spelletjes te spelen en een beetje te cossen. Ga zo maar eens de was ophangen en dan tvkijken.
Poephoofdquote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat wat die Tien-forum refugee vanmiddag tegen je zei...![]()
Ze moeten verplicht praten.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:32 schreef Kaleddis het volgende:
Waar gaat dit gesprek over![]()
Brian die tegen Jaap zegt dat hij zich eens als een man moet gedragen![]()
Zullen we 392042 kaartjes sturen met "EENS"?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen tegen Jaap : 'Ga is wat doen".
Dezelfde IS als in "Kom IS" uit dat stomme gedicht van hem.
Is het een goed plan als de redactie de lopende verhaallijnen ergens gaat publiceren, aangevuld met de dagelijks per bewoner verstrekte opdrachten.quote:
Gabyquote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
Wie is Ga nu weer???
I'm getting confused.
Ik ga maar eens een DVD-tje kijken.
Dat zou wel eens iets anders kunnen betekenen. Misschien bedoelt hij hiermee, klaarkomen.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen tegen Jaap : 'Ga is wat doen".
Dezelfde IS als in "Kom IS" uit dat stomme gedicht van hem.
Slim idee Huub.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Natasja gaat samen met Lieke en Huub, Japio terroriseren. Joepie.![]()
En voor al het andere TOP-Nederlands van hem ook? Dat gaat me een vermogen kosten. Ik pas.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we 392042 kaartjes sturen met "EENS"?
Hij heeft waarschijnlijk opdracht om Jaap aan te sporen om eens iets te gaan doen. Dat computeren trekt ook geen volle zalen......quote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef avonne het volgende:
ik val midden in een merkwaardig gesprek. Brian zegt hetzelfde tegen jaap als wat nico telkens zegt. "spreek je uit" ("leef je uit")
Jaap als tennisbal tussen Brian en Nicolaas?
Ikquote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia moet lief zijn tegen Lieke dan zal ze haar helpen met trainen...
Ze zegt: Jij lief voor mij ik lief voor jou
![]()
![]()
![]()
Niet zo aardig van Liekje, maar wel waar natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
Lieke noemt Melissa een hoer
Japio zelf wel, denk je?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk opdracht om Jaap aan te sporen om eens iets te gaan doen. Dat computeren trekt ook geen volle zalen......
Wat een slijmballen daar allemaal.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia moet lief zijn tegen Lieke dan zal ze haar helpen met trainen...
Ze zegt: Jij lief voor mij ik lief voor jou
![]()
![]()
![]()
Neukt ze voor geld??quote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niet zo aardig van Liekje, maar wel waar natuurlijk.
dass niet zo slim van der.... Melissa hoort dat vastquote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
Lieke noemt Melissa een hoer
Jaap is geen volhouder, en reageert altijd contraproductief.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
Jaap zit zn eigen toneelhaak te bewerkstelligen? Brian probeert hem te waarschuwen, maar het dringt echt niet door.![]()
Lieke is van het kaliber Stoeptegel...wat moet zij nou zeggen van een Playmate die niet hoefde te neuken om daar binnen te komenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niet zo aardig van Liekje, maar wel waar natuurlijk.
Dat van Lieke is speculatie.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lieke is van het kaliber Stoeptegel...wat moet zij nou zeggen van een Playmate die niet hoefde te neuken om daar binnen te komen![]()
Mag denk niet van die pannekoek.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:47 schreef farceman het volgende:
Wanneer gaat jaap eens terror op Brian uitvoeren?!
Ik heb Melissa nog niet geneukt zien worden voor de camera, dit iit "kuis" Liekje (Btw, hoe zag Lieke er ook alweer uit vandaag?)quote:Op zondag 6 mei 2007 21:45 schreef Desii het volgende:
[..]
dass niet zo slim van der.... Melissa hoort dat vast
Daarbij heeft Lieke al aangegeven dat ze er niet van houdt, als mensen achter haar rug praten.... Nu doet ze precies hetzelfde
nee ze deed niet aan Temptation island mee maar met Paradise Hotelquote:Op zondag 6 mei 2007 21:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat van Lieke is speculatie.
Maar Melissa heeft toch meegedaan aan zo'n verleidingsprogramma voor stelletjes, als verleidster?
Dat zit wel heel dicht in de buurt van de prostitutie hoor.
Beschuitje Nicoquote:
Dan kreeg hij dus daarom op zijn flikker van de stem.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef F04 het volgende:
Linda de mol komt binnenkort in de playboy volgens Brian.
volgens mij welquote:Op zondag 6 mei 2007 21:47 schreef rooie3 het volgende:
Kregen ze op hun flikker.
of hoorde ik dat verkeerd.
maar waarom zei lieke dat dan opeens?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb Melissa nog niet geneukt zien worden voor de camera, dit iit "kuis" Liekje (Btw, hoe zag Lieke er ook alweer uit vandaag?)
Ik kijk dat soort bagger niet, al moet ik toegeven dat ik niet weet wat voort soort bagger Paradise Hotel is....quote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef itsme het volgende:
[..]
nee ze deed niet aan Temptation island mee maar met Paradise Hotel
Ze was dan ook niet helemaal een vreemde eend in de bijt, dat scheelt al een beetje.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef FdW het volgende:
Knap van ons Lieke dat ze na weinige dagen al met zowel de vrouwen als de mannen goed communiceert, en dat ze niet zoals in het verleden als nieuweling eerst een paar weken op een lullige manier genegeerd wordt.
Huub was de enige die genegeert werd.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef FdW het volgende:
Knap van ons Lieke dat ze na weinige dagen al met zowel de vrouwen als de mannen goed communiceert, en dat ze niet zoals in het verleden als nieuweling eerst een paar weken op een lullige manier genegeerd wordt.
Dat zal haar een aardig bedrag kostenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef F04 het volgende:
Linda de mol komt binnenkort in de playboy volgens Brian.
Niet dus.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat van Lieke is speculatie.
Maar Melissa heeft toch meegedaan aan zo'n verleidingsprogramma voor stelletjes, als verleidster?
Dat zit wel heel dicht in de buurt van de prostitutie hoor.
Ze zorgt ervoor dat ze opvalt, op een bijzonder irritante manier, ik seg Liekequote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef FdW het volgende:
Dan moet ze toch wat andere jurkjes aantrekken en die stoephoermake-up van haar gezicht poetsen, anders ziet zelfs Opzij geen brood in Lieke.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat Lieke gewoon jaloers is op Melissa omdat ze wel aanvoelt dat ze nooit voor de Playboy gevraagd zal worden.
Lieke moet haar hoop vestigen op de Opzij want iets anders zal haar niet lukken
ja dat dacht ik ook. Alleen huub werd echt walgelijk behandelt.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub was de enige die genegeert werd.
Om Amanda en Jaap werd gevochten.
Jaap heeft een zeer moeilijke tijd achter de rug...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub was de enige die genegeert werd.
Om Amanda en Jaap werd gevochten.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook. Alleen huub werd echt walchelijk behandelt.
Jaap heeft een nog veel moeilijker tijd voor de boeg (vrees ik).quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Jaap heeft een zeer moeilijke tijd achter de rug...
Desii, ik vind je echt keilief hoor, maar alleen Neentje mag met het woord Klasse geassocieerd worden.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:49 schreef Desii het volgende:
Maar van vrouwen die het langst in de gouden kooi hebben gezeten, mis ook toch de klasse van een Sylvia of Nena
Opzij heeft sowieso niks op met dellen.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan moet ze toch wat andere jurkjes aantrekken en die stoephoermake-up van haar gezicht poetsen, anders ziet zelfs Opzij geen brood in Lieke.
nee het lijkt idd wel of Brian daar heilig is.quote:
Ja Carlos zal zijn mond wel voorbij hebben gepraatquote:Op zondag 6 mei 2007 21:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan kreeg hij dus daarom op zijn flikker van de stem.![]()
Wake up, dat stadium is allang gepasseerdquote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
Mischien een idee om Lieke een kans te geven, in plaatst van haar een hoer ed te noemen .
Kans? Die heeft ze gehad als poets, en neukertje van Huub. Opzouten met die snol.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
Mischien een idee om Lieke een kans te geven, in plaatst van haar een hoer ed te noemen .
Er circuleren geruchten dat Brian inderdaad is aangewezen als winnaar, "sympathieke allochtoon wint villa".quote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef farceman het volgende:
[..]
nee het lijkt idd wel of Brian daar heilig is.
Er heeft nog nooit iemand langer dan 1 uur hem afgezeken en het hem moeilijk gemaakt.
En waarom doen Nicolaas of Jaap dat niet eens een keer ipv elke keer weer Huub
Dan denkt hij dat hij van de halve wereld gelijk krijgt...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we 392042 kaartjes sturen met "EENS"?
Heb je haar vandaag op de streams zien huppelen in haar roze tuniekje (a la Amanda als jurkje gedragen), en een overload aan make-up en valse wimpers?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
Ik ben maar 3 uurtjes in de kroeg geweest....quote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wake up, dat stadium is allang gepasseerd![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel handig, zo'n gele markeerstift. Dan kan Natasia het belangrijkste markeren ......
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kans? Die heeft ze gehad als poets, en neukertje van Huub. Opzouten met die snol.
Kleine toevoeging : Amanda had de make-up en valse wimpers gedaan als oefenobject voor de wedstrijd ......quote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heb je haar vandaag op de streams zien huppelen in haar roze tuniekje (a la Amanda als jurkje gedragen), en een overload aan make-up en valse wimpers?
Ik had Lieke inderdaad hoger ingeschat, te hoog blijkbaar.
Come on PP. Nena had als ze er niet uitgezet was zelf ook weer achter brian aangelopen. Ik vind haar leuk maar ze deed precies hetzelfde. (bijna dan)quote:Op zondag 6 mei 2007 21:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Desii, ik vind je echt keilief hoor, maar alleen Neentje mag met het woord Klasse geassocieerd worden.
Neentje was mooi, leuk, origineel, grappig en de enige die Brian een schop verkocht heeft.
Sylvia was... euhm.... 6 maanden in de Kooi. En daar is alles wat Sylvia betreft mee gezegd.
Opzij zit dus echt niet op Lieke te wachten zeker niet op iemand van de gouden kooi, doe maar Viva of Libelle.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat Lieke gewoon jaloers is op Melissa omdat ze wel aanvoelt dat ze nooit voor de Playboy gevraagd zal worden.
Lieke moet haar hoop vestigen op de Opzij want iets anders zal haar niet lukken
Jaap heeft ALTIJD een moeilijke tijd, dat hypochonder.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Jaap heeft een zeer moeilijke tijd achter de rug...
Ok, dat is waar. Maar Lieke had beslist geen haast om die rommel van haar gezicht te wassen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kleine toevoeging : Amanda had de make-up en valse wimpers gedaan als oefenobject voor de wedstrijd ......
Heb vaak zin in een gebakken ei als jij reageertquote:Op zondag 6 mei 2007 22:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kleine toevoeging : Amanda had de make-up en valse wimpers gedaan als oefenobject voor de wedstrijd ......
Op verzoek van Amanda, in het kader van haar opleiding, heeft onze sociale Lieke vanmorgen vroeg zich zo laten optuigen, en vervolgens duidelijk uitgesproken dat zoiets aan haarzelf niet besteed was..quote:Op zondag 6 mei 2007 21:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heb je haar vandaag op de streams zien huppelen in haar roze tuniekje (a la Amanda als jurkje gedragen), en een overload aan make-up en valse wimpers?
Ik had Lieke inderdaad hoger ingeschat, te hoog blijkbaar.
Met d'r melkboerehondehaar,d'r brede postuur, een overall aan en klompen...dan kan ze zo op de cover hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:01 schreef maril het volgende:
[..]
Opzij zit dus echt niet op Lieke te wachten zeker niet op iemand van de gouden kooi, doe maar Viva of Libelle.
Ach lieve schat, ook voor jou komen er hopelijk betere tijdenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zorgt ervoor dat ze opvalt, op een bijzonder irritante manier, ik seg Lieke![]()
Die rol lag toch duidelijk bij Brainless vanaf het begin. Iedereen kotste hem uit, na de 2e avond.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap heeft ALTIJD een moeilijke tijd, dat hypochonder.
Maar toen hij binnenkwam wilde iedereen maar wat graag hem in hun kamp hebben, en heel veel tijd en aandacht aan hem besteed
Amanda heeft die feestversiering aangebrachtquote:Op zondag 6 mei 2007 22:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik ben eruit over wat me irriteert aan Lieke de laatste dagen: De styliste van DGK
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zorgt ervoor dat ze opvalt, op een bijzonder irritante manier, ik seg Lieke![]()
Jaquote:Op zondag 6 mei 2007 22:05 schreef SiRojK het volgende:
Nog leuke dingen gebeurt vandaag en gister dan?
Ik heb geen klagen hier hoor, van alle gemakken voorzien door mijn liefquote:Op zondag 6 mei 2007 22:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Ach lieve schat, ook voor jou komen er hopelijk betere tijden![]()
Dat verklaart veel!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda heeft die feestversiering aangebracht![]()
Gewoon Amanda niet willen ontmoedigen! Dat is vrouwelijke saamhorigheid die ik hier een beetje misquote:Op zondag 6 mei 2007 22:01 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ok, dat is waar. Maar Lieke had beslist geen haast om die rommel van haar gezicht te wassen.
precies.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Op verzoek van Amanda, in het kader van haar opleiding, heeft onze sociale Lieke vanmorgen vroeg zich zo laten optuigen, en vervolgens duidelijk uitgesproken dat zoiets aan haarzelf niet besteed was..
Het zou behoorlijk lullig zijn geweest als ze meteen onder de douche was gesprongen. Ze vond zelf dat ze er als een hoer uitzag en zou voor geen goud over straat gaan met die make-up.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Gewoon Amanda niet willen ontmoedigen! Dat is vrouwelijke saamhorigheid die ik hier een beetje mis![]()
preciesquote:Op zondag 6 mei 2007 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou behoorlijk lullig zijn geweest als ze meteen onder de douche was gesprongen. Ze vond zelf dat ze er als een hoer uitzag en zou voor geen goud over straat gaan met die make-up.
Ook al vind ik Lieke een ..........en eeen ............... en een ..........de kleding lieven mensen moeten die snollen aan om sexy te (lijken) zijn...das een FEIT...alsof amanda in het dagelijks leven alleen maar jurkjes draagt....echt niet...dat doet geen enkele vrouw!!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
face it, ze is gewoon geen haarband-en-parels type, en ook geen Amanda-flodderjurkjes typequote:Op zondag 6 mei 2007 22:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik ben eruit over wat me irriteert aan Lieke de laatste dagen: De styliste van DGK
[afbeelding]
That's it! De aanbieding voor een gratis therapie is nu vervallen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Met d'r melkboerehondehaar,d'r brede postuur, een overall aan en klompen...dan kan ze zo op de cover hoor
Geef hem eens ongelijk met al dat geslijm.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
Jaap gaat zeker ook weer niet pokeren?
Laat staan dat ze elke dag, klokje rond op pumps rondhobbelen!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ook al vind ik Lieke een ..........en eeen ............... en een ..........de kleding lieven mensen moeten die snollen aan om sexy te (lijken) zijn...das een FEIT...alsof amanda in het dagelijks leven alleen maar jurkjes draagt....echt niet...dat doet geen enkele vrouw!!
Ikke niet snappequote:Op zondag 6 mei 2007 22:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ook al vind ik Lieke een ..........en eeen ............... en een ..........de kleding lieven mensen moeten die snollen aan om sexy te (lijken) zijn...das een FEIT...alsof amanda in het dagelijks leven alleen maar jurkjes draagt....echt niet...dat doet geen enkele vrouw!!
Das wel weer lief, samen 15 uur per dag naar een geflopt programma kijken.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen klagen hier hoor, van alle gemakken voorzien door mijn lief![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef FdW het volgende:
[..]
That's it! De aanbieding voor een gratis therapie is nu vervallen.![]()
Schat, wat wil je nou horen? Dat we dol zijn op Lieke? Dat kun je shaken, en dat heeft alles te maken met Lieke als persoon. Mediageil, onaangenaam mens, intrigante ..etc, etc. Dat gaat bij de Libelles nooit meer goedkomen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Gewoon Amanda niet willen ontmoedigen! Dat is vrouwelijke saamhorigheid die ik hier een beetje mis![]()
Jaap is gewoon BOOS de hele tijd, dat schiet ook niet op.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk met al dat geslijm.
Je kan van Japio zeggen wat je wilt,maar slijmen houd hij niet van.
In het begin deed ze zeker hetzelfde als Amanda, da's waar. Van haar vond ik dat vreselijk, van Amanda kan het me geen reet schelen. Maar Nena is er wel zelf achtergekomen wat een smeerlap Brian is, en is door haar ervaringen in DGK als persoon echt gegroeid. Amanda heeft die potentie niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Come on PP. Nena had als ze er niet uitgezet was zelf ook weer achter brian aangelopen. Ik vind haar leuk maar ze deed precies hetzelfde. (bijna dan)
Gelukkig hoor ik niet bij de Libelles. Ik lees liever boeken of de actueel.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, wat wil je nou horen? Dat we dol zijn op Lieke? Dat kun je shaken, en dat heeft alles te maken met Lieke als persoon. Mediageil, onaangenaam mens, intrigante ..etc, etc. Dat gaat bij de Libelles nooit meer goedkomen.
Ik geloof dat je couturier weer eens aan de slag moet!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat staan dat ze elke dag, klokje rond op pumps rondhobbelen!
Ben zelf vandaag niet uit mn joggingbroek te slaan...... met lekkere sloffen!![]()
Op zondag is mn stylist vrij.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je couturier weer eens aan de slag moet!![]()
Kom is terug!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:12 schreef Liess het volgende:
Pokeren it is.... Liess eens gone.
Snijdenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:14 schreef Varen het volgende:
Ik heb het geluid op Jaap staan, misschien gaat hij nog iets opwindends doen?![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Ik ga gewoon Japio schrijven dat hij zeker te weten op 1 in de poll komt als hij Brian gaat pesten.
Of zit ie nog na de trillen van de verwikkelingen en intriges van vannacht?quote:
Goed diep?quote:
Het ligt in een lijn wat is het probleem ?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef Varen het volgende:
Jaap scheert eerst zn gezicht en dan zijn oksels, lekker makkelijk!
Dan doe je in ieder geval aan werkverschaffing voor de zwarte doorstreepstift-functionaris op de redactie!quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Ik ga gewoon Japio schrijven dat hij zeker te weten op 1 in de poll komt als hij Brian gaat pesten.
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Maar dan wel met Brian en Natasia.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:16 schreef SiRojK het volgende:
Ik ga Japio ook maar eens fanmail sturen, ik wil TERROR
Geenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ligt in een lijn wat is het probleem ?
Sjit die pannekoek gaat dat natuurlijk tegenhouden.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan doe je in ieder geval aan werkverschaffing voor de zwarte doorstreepstift-functionaris op de redactie!
Hij deed zijn broek los, vast niet afgevallen.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo, dat was het weer. 380 pond goed verzadigde vetten zakken in de stoel
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |