You make me a happy womanquote:
Met wat mayo moet dat toch smaken?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:11 schreef Copycat het volgende:
Kan Jaap die pokerkaarten niet opeten? Of er zijn reet mee afvegen?
Nee naast Huub.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:09 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nico zei dat die foto waar jaap naakt in bed ligt, dat hij naast lieke lag maar hij lag toch naast brian?
Of met wat sateh saus. En dan doet ie net alsof dat poep is. Oh, wat een lolquote:Op zondag 6 mei 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
Met wat mayo moet dat toch smaken?
Je vergeet de beste! 3es!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:12 schreef Joss-NL het volgende:
Als ze coca cola op het lijstje zetten, krijgen ze dat vast.... Moeten ze maar geen "cola" op 't lijstje zetten
Edit: Woops; sluikreclame: Pepsi! ehm ehm Dr. Pepper! ehm... River!![]()
3es is de prik snel vanaf.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je vergeet de beste! 3es!
Ik persoonlijk drink alleen maar 3es Cola![]()
Gewoon omdat het de lekkerste cola is voor een zeer acceptabele prijs!
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou moeten zonder 3es Cola!
Er is gewoon niets beters!![]()
Vrouwen die met zulke mannen willen omgaan moeten geen hoge pet van zichzelf op hebben, dat kan niet andersquote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ken het maar omdat ik zelf niet zo ben snap ik het niet. Ik snap de gedachtengang van die vrouwen niet. Waar komt die hoop vandaan dat ze denken dat het allemaal goed gaat komen. Moet je daar nou bewondering voor hebben of niet? Het is heel triest de wanhoop die Amanda uitstraalt als ze in de buurt van Brian is.
Zo, jij durftquote:
Sorry, ben al 7 jaar geleden van de cola afgestapt. Moest er altijd van huilenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zoekt naar het tuinpad van zijn moeder.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
Kom is hier. Woon is hier.
Hier is daar waar je de weg kwijt bent?
Ik denk dat zij dénken dat zo'n man goed voor hun is.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vrouwen die met zulke mannen willen omgaan moeten geen hoge pet van zichzelf op hebben, dat kan niet anders
Je moet jezelf beter gunnen
Waar is woon en waar is kom? Zullen we ze gaan zoeken?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
Kom is hier. Woon is hier.
Hier is daar waar je de weg kwijt bent?
Hilarisch gedicht!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:14 schreef Liess het volgende:
Kom is hier
Kom is hier.
Het leven is niet ver van het verzwijgen van je vizier.
Je eigen blik haalt niet de uitkomst van je volkomen ik.
Je dacht dat wat jij schrijft of zegt ook klopt?
Kom en woon is hier.
Wie maakt wie hier de bepalende grootofficier?
Je eigen uitspraak brengt je gratis tot een ruzie.
Gevolgd door meerdere camera's is geen illusie,
maar het vastleggen van de conclusie.
Nogmaals het is hier waar het zich afspeelt.
Wie wordt tegen wie uitgespeeld?
Alleen het slechte is wat wordt opgeblazen en beoordeeld.
Spreek me buiten en je begrijpt mijn gesproken levensbeeld.
Niet alles is wat het is of zoals het is gezegd.
Is er wat herzegd dan is het misschien niet meegenomen.
En dan toch is het voor je gevoel na het spreken toch aangekomen.
Eenmaal vast met een last,
Ik ben hier een gast, belast met een uiteenlopende emotie,
Zonder de angst om me kwetsbaar op te stellen in deze commotie.
Afstand van dat begrip zet me juist op de stip in het bereiken van een gestage waarheidsbegrip.
Niet altijd ben ik sip of in een dip.
Een gelach brengt me tot een nieuwe dag.
Aan het leven hier staat geen bedrag.
Het is hier het leren van je eigen gedrag.
Gedicht van Brian
Bron : Wegens grote kans op Trauma's niet openbaar gemaakt.
Als woon en kom daar al ziijn passen wij er helemaal niet meer bij.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:18 schreef Copycat het volgende:
Maar dat gedicht is dus voor ons bedoeld, begrijp ik eruit?
Ik ben bang dat de diepere redenen in de opvoeding gezocht moeten worden.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vrouwen die met zulke mannen willen omgaan moeten geen hoge pet van zichzelf op hebben, dat kan niet anders
Je moet jezelf beter gunnen
Misschien in de trant van: Ik weet waar je huis woont.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:19 schreef Copycat het volgende:
Ik weet waar je kom woont!
Het moet sowieso gestaag zijn..... Brian, kappen met dat dichten! Tis gewoon te grappig!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:
Afstand van dat begrip zet me juist op de stip in het bereiken van een gestage waarheidsbegrip.
Typische fehlleistung mijnzerzijds: ik lees steeds waanheidsbegrip.
3es cola is heul niet te zuipen...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:16 schreef Liess het volgende:
[..]
3es is de prik snel vanaf.
Ik drink alleen Coca Cola of Lidl Cola (Zolang hij niet in de koelkast geweest is)....
Mijn oren kunnen het (vandaag) niet meer aan, teringherrie in het kantoor en gameroom, ruft en boergeluiden in de private of het overdreven inhaleren van Nicolaas, das toch geen keuze?quote:
of 'wie is je vader wie is je moeder?'.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien in de trant van: Ik weet waar je huis woont.
Ik ben zelf mijn moeder op m'n 3e verloren en mijn vader op m'n 19e. Zij haar vader op 2-jarige leeftijd. Het is wel waar dat je dat niet bewust meekrijgt op die leeftijd, maar het is onmogelijk dat dat geen sporen achterlaat...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de diepere redenen in de opvoeding gezocht moeten worden.
Mijn bange vermoedens zal ik hier niet neerzetten.
De rol van haar moeder lijkt mij op z'n minst twijfelachtig.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Misschien in de trant van: Ik weet waar je huis woont.
Van de gebroeders Swinkels uit Lieshout (Bavaria bier, wordt door mij gesponsord)quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan zou ik de streams sowieso uitzetten. Er is weinig anders te beleven.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mijn oren kunnen het (vandaag) niet meer aan, teringherrie in het kantoor en gameroom, ruft en boergeluiden in de private of het overdreven inhaleren van Nicolaas, das toch geen keuze?
iK Drink sinds 1889 al coca cola...en zal NOOIT veranderen...alle andere merken zijn goor inclusief Pepsi..en 3es voor millionairs...moet wel lachen...de dingen worden steeds goedkoper in de Villa......de helft is decorbouw volgens Nico...en dan is de hoofdsponsor de kijkshop....nou....is die villa wel echt 1.2 miljoen waard....lire misschien1?!?!quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
Maar als ik het goed begrijp verraadt Brian dus dat Kom en Woon de nieuwe bewoners zijn? Wij hebben ze alleen nog niet gezien?![]()
Dat wat die Tien-forum refugee vanmiddag tegen je zei...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
Maar als ik het goed begrijp verraadt Brian dus dat Kom en Woon de nieuwe bewoners zijn? Wij hebben ze alleen nog niet gezien?![]()
Ik kijk ook niet echt, zit spelletjes te spelen en een beetje te cossen. Ga zo maar eens de was ophangen en dan tvkijken.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zou ik de streams sowieso uitzetten. Er is weinig anders te beleven.![]()
Ff analyseren?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:14 schreef Liess het volgende:
Kom is hier
Kom is hier.
Het leven is niet ver van het verzwijgen van je vizier.
Je eigen blik haalt niet de uitkomst van je volkomen ik.
Je dacht dat wat jij schrijft of zegt ook klopt?
Kom en woon is hier.
Wie maakt wie hier de bepalende grootofficier?
Je eigen uitspraak brengt je gratis tot een ruzie.
Gevolgd door meerdere camera's is geen illusie,
maar het vastleggen van de conclusie.
Nogmaals het is hier waar het zich afspeelt.
Wie wordt tegen wie uitgespeeld?
Alleen het slechte is wat wordt opgeblazen en beoordeeld.
Spreek me buiten en je begrijpt mijn gesproken levensbeeld.
Niet alles is wat het is of zoals het is gezegd.
Is er wat herzegd dan is het misschien niet meegenomen.
Eenmaal vast met een last,
Ik ben hier een gast, belast met een uiteenlopende emotie,
Zonder de angst om me kwetsbaar op te stellen in deze commotie.
Niet altijd ben ik sip of in een dip.
Een gelach brengt me tot een nieuwe dag.
Aan het leven hier staat geen bedrag.
Het is hier het leren van je eigen gedrag.
Gedicht van Brian
Bron : Wegens grote kans op Trauma's niet openbaar gemaakt.
WTF is Kom?quote:Kom is hier
Kom is hier.
Eh...quote:Het leven is niet ver van het verzwijgen van je vizier.
Een blik pillen opengetrokken?quote:Je eigen blik haalt niet de uitkomst van je volkomen ik.
Meervoud van "is", is "zijn". Het is druk in de villa, Kom was er al en Woon is er nu ook? Wie zijn dat eigenlijk?quote:Kom en woon is hier.
Ja kut is dat, verantwoordelijkheid voor eigen uitspraken en daden. Moest niet mogen.quote:Je eigen uitspraak brengt je gratis tot een ruzie.
Tis een man van woorden, geen daden.quote:Spreek me buiten en je begrijpt mijn gesproken levensbeeld.
Wow, wat niet wordt meegenomen komt toch aan? Zo gaat dat nou nooit met mijn post die ik vergeten was in de brievenbus te gooien. Bij Brian gebeurt dat zelfs in herhaling (herzegd)quote:Is er wat herzegd dan is het misschien niet meegenomen.
quote:Afstand van dat begrip zet me juist op de stip in het bereiken van een gestage waarheidsbegrip.
Brian begint een echte geinponem te worden!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef Copycat het volgende:
Bolle van Zwolle!
Liggen jullie ook samen met Brian in een deuk?
Peter R de Vries over de moord op Peter Smit is veel interessanterquote:Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet echt, zit spelletjes te spelen en een beetje te cossen. Ga zo maar eens de was ophangen en dan tvkijken.
Poephoofdquote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat wat die Tien-forum refugee vanmiddag tegen je zei...![]()
Ze moeten verplicht praten.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:32 schreef Kaleddis het volgende:
Waar gaat dit gesprek over![]()
Brian die tegen Jaap zegt dat hij zich eens als een man moet gedragen![]()
Zullen we 392042 kaartjes sturen met "EENS"?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen tegen Jaap : 'Ga is wat doen".
Dezelfde IS als in "Kom IS" uit dat stomme gedicht van hem.
Is het een goed plan als de redactie de lopende verhaallijnen ergens gaat publiceren, aangevuld met de dagelijks per bewoner verstrekte opdrachten.quote:
Gabyquote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
Wie is Ga nu weer???
I'm getting confused.
Ik ga maar eens een DVD-tje kijken.
Dat zou wel eens iets anders kunnen betekenen. Misschien bedoelt hij hiermee, klaarkomen.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen tegen Jaap : 'Ga is wat doen".
Dezelfde IS als in "Kom IS" uit dat stomme gedicht van hem.
Slim idee Huub.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Natasja gaat samen met Lieke en Huub, Japio terroriseren. Joepie.![]()
En voor al het andere TOP-Nederlands van hem ook? Dat gaat me een vermogen kosten. Ik pas.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we 392042 kaartjes sturen met "EENS"?
Hij heeft waarschijnlijk opdracht om Jaap aan te sporen om eens iets te gaan doen. Dat computeren trekt ook geen volle zalen......quote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef avonne het volgende:
ik val midden in een merkwaardig gesprek. Brian zegt hetzelfde tegen jaap als wat nico telkens zegt. "spreek je uit" ("leef je uit")
Jaap als tennisbal tussen Brian en Nicolaas?
Ikquote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia moet lief zijn tegen Lieke dan zal ze haar helpen met trainen...
Ze zegt: Jij lief voor mij ik lief voor jou
![]()
![]()
![]()
Niet zo aardig van Liekje, maar wel waar natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
Lieke noemt Melissa een hoer
Japio zelf wel, denk je?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk opdracht om Jaap aan te sporen om eens iets te gaan doen. Dat computeren trekt ook geen volle zalen......
Wat een slijmballen daar allemaal.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia moet lief zijn tegen Lieke dan zal ze haar helpen met trainen...
Ze zegt: Jij lief voor mij ik lief voor jou
![]()
![]()
![]()
Neukt ze voor geld??quote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niet zo aardig van Liekje, maar wel waar natuurlijk.
dass niet zo slim van der.... Melissa hoort dat vastquote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
Lieke noemt Melissa een hoer
Jaap is geen volhouder, en reageert altijd contraproductief.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
Jaap zit zn eigen toneelhaak te bewerkstelligen? Brian probeert hem te waarschuwen, maar het dringt echt niet door.![]()
Lieke is van het kaliber Stoeptegel...wat moet zij nou zeggen van een Playmate die niet hoefde te neuken om daar binnen te komenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niet zo aardig van Liekje, maar wel waar natuurlijk.
Dat van Lieke is speculatie.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lieke is van het kaliber Stoeptegel...wat moet zij nou zeggen van een Playmate die niet hoefde te neuken om daar binnen te komen![]()
Mag denk niet van die pannekoek.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:47 schreef farceman het volgende:
Wanneer gaat jaap eens terror op Brian uitvoeren?!
Ik heb Melissa nog niet geneukt zien worden voor de camera, dit iit "kuis" Liekje (Btw, hoe zag Lieke er ook alweer uit vandaag?)quote:Op zondag 6 mei 2007 21:45 schreef Desii het volgende:
[..]
dass niet zo slim van der.... Melissa hoort dat vast
Daarbij heeft Lieke al aangegeven dat ze er niet van houdt, als mensen achter haar rug praten.... Nu doet ze precies hetzelfde
nee ze deed niet aan Temptation island mee maar met Paradise Hotelquote:Op zondag 6 mei 2007 21:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat van Lieke is speculatie.
Maar Melissa heeft toch meegedaan aan zo'n verleidingsprogramma voor stelletjes, als verleidster?
Dat zit wel heel dicht in de buurt van de prostitutie hoor.
Beschuitje Nicoquote:
Dan kreeg hij dus daarom op zijn flikker van de stem.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef F04 het volgende:
Linda de mol komt binnenkort in de playboy volgens Brian.
volgens mij welquote:Op zondag 6 mei 2007 21:47 schreef rooie3 het volgende:
Kregen ze op hun flikker.
of hoorde ik dat verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |