Waren er maar meer ONZinnertjes als jijquote:Op zondag 6 mei 2007 19:30 schreef Q. het volgende:
Ik haat topics openen.
Gothicwinkels. Heb ik gehoord.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:06 schreef SiemeN het volgende:
Wat hebben ze in Alkmaar? Helemaal niets.
Heb je iets tegen nakendheid ofzo?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:06 schreef Chowi het volgende:
Mwoah.
Dat is één winkeltje met een oppervlakte van 2,5m². Geen centimeter meer.quote:
Dat ligt eraan wíé het nakende object is. Maar ik ben in het geheel geen nudist, nee.quote:
Wég illusie van Alkmaar-gothicstad.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat is één winkeltje met een oppervlakte van 2,5m². Geen centimeter meer..
Ook niet in mijn bed?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik ben in het geheel geen nudist, nee.
Och. Na de nodige hoeveelheid alcohol valt alles te bespreken.quote:
ik ben niet die ene met die enorme pé-nis, serieus! Dat is mijn dubbelganger.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:14 schreef Chowi het volgende:
Ik heb nóú toch een pr0n-site gevonden.
Ah, dus jij bent het andere lid van de tweeling met het enorme contrast. 32 cm tegen 4 cm.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Q. het volgende:
[..]
ik ben niet die ene met die enorme pé-nis, serieus! Dat is mijn dubbelganger.
Ik vind die gothics en alto's hier in Leiden altijd wel aandoenlijk, trouwens. Het klinkt altijd zo koddig, zo'n gothic met een bekakte 'r'.quote:
"Ja, maar jij bent geen fan van Korrrrrrrrn."quote:Op zondag 6 mei 2007 21:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik vind die gothics en alto's hier in Leiden altijd wel aandoenlijk, trouwens. Het klinkt altijd zo koddig, zo'n gothic met een bekakte 'r'.
Juist.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Ja, maar jij bent geen fan van Korrrrrrrrn."
Oh, I just told the biggest liehiehie.quote:
Je moet eens op je allervrolijkst richting zo'n gothic kliek huppelen, met bloemetjes strooien en met een hoog stemmetje vragen of ze het ook zo'n prachtige dag vinden.quote:
Je hebt mij niet gezien, hm!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Het enige wat leuk was aan Leiden, die drie keer dat ik er geweest ben, was de kousenwinkel.
Mocht het zover komen hoor je wel wat de resultaten zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet eens op je allervrolijkst richting zo'n gothic kliek huppelen, met bloemetjes strooien en met een hoog stemmetje vragen of ze het ook zo'n prachtige dag vinden.
Leuke reacties krijg je dan altijd.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en Q: Ik heb de box van seizoen 1 van Grey's Anatomy cadeau gekregen. Die ben ik aan het kijken.
En de trein naar Utrecht. Jammer dat die doorquote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Het enige wat leuk was aan Leiden, die drie keer dat ik er geweest ben, was de kousenwinkel.
Had ik al vermeld dat het een cadeau van mezelf voor mezelf was?quote:
Luie kuthonden zijn het.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef SiemeN het volgende:
Wat me altijd opvalt aan Grey's Anatomy is dat die lui nooit echt werken daar, tenzij er een nationale ramp gaande is. En die rampen gebeuren toch wel minstens ééns per vier afleveringen. Dus eigenlijk werken ze zelden, maar als het dan zover moet komen is het goed raak ook.
Dat was nog eens tof. De tijd dat kutseries nog bij de publieke omroepen werden uitgezonden en niet bijquote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef SiemeN het volgende:
Medisch Centrum West?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |