quote:Op zondag 6 mei 2007 19:11 schreef g4st het volgende:
Bah, alle Ajacieden hier kruipen weer onder hun steen vandaan.
nu welquote:Op zondag 6 mei 2007 19:12 schreef Merkie het volgende:
Die andere is toch nog niet vol?
Ik ook.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:13 schreef g4st het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ajax nu snel 1 of 2 keer gaat scoren...
De speler was met de scheids aan het praten, niet andersom. Eigen schuld dus.quote:Dat kan echt niet! Als de scheids nog aan het praten is houdt hij een speler bezig..
quote:
laat maar in normale tijd beslist wordenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan komt voetbalvrouwen wel later![]()
Beetje laat voor, Ajax heeft de JC schaal al.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:14 schreef LennyKravitz het volgende:
AZ... kom op... Ajax moet zonder prijzen blijven... niet jullie!
maar niet in de kuipquote:Op zondag 6 mei 2007 19:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zal Donderdag toch ook wel gedaan worden![]()
jij bent ook snel omquote:Op zondag 6 mei 2007 19:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
laat maar in normale tijd beslist worden
dat is het zekerquote:
Ik mag jou niet zo meer, buzz.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:15 schreef buzzer het volgende:
nou kom op, er in die bal...
dat was geen AZ klapperdingquote:Op zondag 6 mei 2007 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
KABOOOOOOOOOOOOOEM
jah, mijn roots, sorryquote:
daar is ie al te laat mee, Stam had er een moeten krijgenquote:
owja das nijhuisquote:Op zondag 6 mei 2007 19:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nijhuis hou je mond man
zo zie ik het graag: gras vretenquote:
tis geen Trabelsi neequote:Op zondag 6 mei 2007 19:18 schreef Stofje het volgende:
Kutbal, jood-met-de-achternaam-die-ik-niet-kan-spellen.
dan houd die er 1 tegen, omdat ze tegen hem aanschietenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:18 schreef nightfall het volgende:
als het ooit panelties word is die sinouh echt gezien,. wat een tegenvaller is dat ventje zeg..
jah, slechte keuze van van Gaalquote:Op zondag 6 mei 2007 19:18 schreef nightfall het volgende:
als het ooit panelties word is die sinouh echt gezien,. wat een tegenvaller is dat ventje zeg..
Waterman halen was dan wel weer een goede zet , alleen die rode kaart van vorige week he.....quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef Devrim_ het volgende:
Van gaal gaat erin voor dembele
zijn eerste finale , dat is er wel aan af te zien.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef buzzer het volgende:
van Egmond, nu moet je echt oprotten
zeker,. en waterreus ook wel hoor..,. maar ik denk dat het meer scouting is van az wat het goede werk levert..quote:Op zondag 6 mei 2007 19:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Waterman halen was dan wel weer een goede zet , alleen die rode kaart van vorige week he.....
Waardeloos vandaag idd.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef buzzer het volgende:
van Egmond, nu moet je echt oprotten
En Perez erinquote:Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef Cheiron het volgende:
Ten Cate haal Babel er aub SNEL uit.
Kul. Zo zou er in Nederland vaker gefloten mogen worden. Altijd zeiken dat een wedstrijd wordt doodgefloten en als er dan een sceids is die door laat spelen is het ook niet goed.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zijn eerste finale , dat is er wel aan af te zien.
Voor AZ was het jammer dat Waterreus niet al te lang wou blijven voor zijn Droom anders hadden ze 2 goede keepers gehad.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:22 schreef nightfall het volgende:
[..]
zeker,. en waterreus ook wel hoor..,. maar ik denk dat het meer scouting is van az wat het goede werk levert..
echt dramatisch... erg jammer...quote:
Dembele is ook wel ok.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:23 schreef Stofje het volgende:
Koevermans. De enige sympathieke voetballer van AZ. De leukste, de enige die ik iets gun.
Helemaal mee eens. Egmond doet het juist goed, ik hou hier wel van.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kul. Zo zou er in Nederland vaker gefloten mogen worden. Altijd zeiken dat een wedstrijd wordt doodgefloten en als er dan een sceids is die door laat spelen is het ook niet goed.
hij had allang wat kaarten moeten uitdelen.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kul. Zo zou er in Nederland vaker gefloten mogen worden. Altijd zeiken dat een wedstrijd wordt doodgefloten en als er dan een sceids is die door laat spelen is het ook niet goed.
Er is nog een verschil tussen dingen door laten gaan die je moet laten lopen en dat gefluit van vandaag.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
op deze manier niet neequote:Op zondag 6 mei 2007 19:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dembele is goed, maar sympathiek? Geen idee, ik vind het een jochie zonder noemenswaardige uitstraling.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:24 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Er is nog een verschil tussen dingen door laten gaan die je moet laten lopen en dat gefluit van vandaag.
11% van de nederlanders wel te verstaanquote:Op zondag 6 mei 2007 19:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
11 % verspelde een verlening .... ja leuk
waar is de middelvinger smileyquote:
Zonder K.quote:
Dat dusquote:Op zondag 6 mei 2007 19:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wordt vast wel voor het een of ander afgekeurd door van Egmondquote:
aan zijn hele houding lees je af dat hi het niet in de hand heeft...quote:Op zondag 6 mei 2007 19:26 schreef TheGeneral het volgende:
Van Egmond.... WAT EEN DRAMA.
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat Ajax met spelers als Wamberto de wedstrijd kon beslissen.
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat Ajax met spelers als Wamberto de wedstrijd kon beslissen.
Hebben ze van Abbaquote:Op zondag 6 mei 2007 19:29 schreef LudoSanders het volgende:
Danny, Danny Koef klinkt wel beetje homofiel.
ach het is gewoon de meeste vieze speler van de NL veldenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:30 schreef TheGeneral het volgende:
Kan je ook Rood voor geven... puur natrappen.
Was ie al.quote:
ja hallo, hij herinnert zich net in welke zak zijn gele ook alweer zat....quote:Op zondag 6 mei 2007 19:30 schreef TheGeneral het volgende:
Kan je ook Rood voor geven... puur natrappen.
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een kutploeg is Ajax ook
Enige wat ze doen is schoppen
Ajax
Ik vind hem lekker Engels fluiten. Dickkie is goed bezig.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Was ie al.
Zelden iemand zo warrig zien fluiten.
huh?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:31 schreef BB-King het volgende:
Schaars naar Celtic?
Jij slaat tegen een voetbal ?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Ajax
ga huilenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |