Als Apple met iets nieuws komt kan ik het niet betalenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:59 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik het nog even aankijk en kijk of Apple nog met iets leuks komt. Ik wil eerst nog een nieuwe tobo/muis combi (tactile pro 2) en dan vind ik het wel weer eventjes best denk ik.
Ik heb er eenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:36 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik weet, 5 jaar is ook een eeuwigheid voor PC spul, maar bij een monitor heb ik toch altijd nog een ander gevoel dan bij een cpu of grafische kaart.
Vroeger maakte Iiyama ook wel eens witte monitoren, maar dat is wel een beetje uit he?
Wil je er nog een bij?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb er eenEen witte 19" Vision Master Pro 454
[afbeelding]
Zelfs bij de meest achterlijk hoge resoluties doet 'ie nog 85 Hz zonder morren
Zeg maar gerust geel/bruinquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:39 schreef Jarno het volgende:
Niet smokkelen Tijn, die's vast beige.
Ik zit achter zo'n ding op mijn stage, een goed ding idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb er eenEen witte 19" Vision Master Pro 454
[afbeelding]
Zelfs bij de meest achterlijk hoge resoluties doet 'ie nog 85 Hz zonder morren
Die heule grote, gezonken boot?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Is dat niet die van heule grote boot?
Die is naar hem vernoemd. Maar dat is een goeie 60 jaar later.quote:
Check Nawijn dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef Sjoewe het volgende:
*
[..]
Die is naar hem vernoemd. Maar dat is een goeie 60 jaar later.
No donation, no salvation!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:41 schreef Sjoewe het volgende:
Hallelujah, another soul won!
Ohja, weer wat opnieuw geleerdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:29 schreef Sjoewe het volgende:
*
[..]
Die is naar hem vernoemd. Maar dat is een goeie 60 jaar later.
Opleiding: Kappersassistent.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:50 schreef Blivox het volgende:
[..]
No donation, no salvation!
Nu nog wachten tot mijn studie begint, en dan een mooie MBP kopen.
IK BEN GEEN KLOON!quote:
1592 euro met Apple Developer Discountquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:50 schreef Blivox het volgende:
[..]
No donation, no salvation!
Nu nog wachten tot mijn studie begint, en dan een mooie MBP kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |