Een laptop. Mét vakje voor je AB. Huuuuuuuu.quote:
Daar wil je inderdaad wel wat volume aan bestedenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een laptop. Mét vakje voor je AB. Huuuuuuuu.
quote:
Ook bedankt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef Zpottr het volgende:
[..]
http://dougscripts.com/it(...)p?page=2#itunestonfo
Neh, oneens. Ik heb dat ding 90% vd tijd niet mee, en hij zou dan wel ruimte innemen. Bovendien wordt clamshell-mode activeren lastig als de remote in de MacBook verstopt zitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik zou het anders wel retehandig vinden op mijn Apple Remote in mijn Macbook te kunnen stoppen. Wij Macbook gebruikers hebben het niet zo luxe als de iMac gebruikers.
Ah mooi. *nooit ophangt/plakt*quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef JoMo0 het volgende:
Je Remote ophangen is alleen maar slecht voor de behuizing.
De behuizing wordt op dat deel helemaal dof e.d. geen aanrader dus.
Je hebt het deel van mijn behuizing waar de Magsafe zit zeker nog nooit gezien. Hou toch op man, dat hij dof wordt omdat je er af en toe een remote op legt....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef JoMo0 het volgende:
Je Remote ophangen is alleen maar slecht voor de behuizing.
De behuizing wordt op dat deel helemaal dof e.d. geen aanrader dus.
nee in raid0 ziet hij 2 schijven als 1 en schrijft hij bestanden weg naar 2 hdd's tegelijkertijd = dubbel zo snel dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je dan niet enkel 500GB tot je beschikbaarheid?
En dubbel zo gevaarlijk. Er hoeft nu maar 1 HD stuk te gaan om AL je data te verliezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
nee in raid0 ziet hij 2 schijven als 1 en schrijft hij bestanden weg naar 2 hdd's tegelijkertijd = dubbel zo snel dus
Is het aantal vrije ruimte dan zo belangrijk met 1TB aan HDD opslag?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef TwyLight het volgende:
ik vind het wel kut trouwens dat de desktop niet refreshed. als ik een uptime van 2 weken heb is het label onder de hdd met hoeveel GB ik nog over heb dus 2 weken niet bij gewerkt, en kan ik het alleen zien bij info
yeah, i know. finder restarten. not a solution.
niet van levensbelang, maar met mijn andere hdd zat ik bijna tegen het randje aan dus het was wel handig geweest.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:42 schreef Geqxon het volgende:
Is het aantal vrije ruimte dan zo belangrijk met 1TB aan HDD opslag?
iStat Proquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
niet van levensbelang, maar met mijn andere hdd zat ik bijna tegen het randje aan dus het was wel handig geweest.
maar ik houd ook gewoon van stats
bah, dashboard.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
iStat Pro
En Parallels, quit stealing my cursor!
quote:
Nee ik heb een goede Macbook , die verkleurt nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt het deel van mijn behuizing waar de Magsafe zit zeker nog nooit gezien. Hou toch op man, dat hij dof wordt omdat je er af en toe een remote op legt....
Jij hangt zeker altijd met je polsen boven de polssteuen?
http://gathering.tweakers(...)ge/27914957#27914957quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:46 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand of het trouwens al mogelijk is:
- De apple tv als een externe hdd op het bureaublad te krijgen.
- hem te patchen via een externe hdd, zonder hem open te maken dus,
Pimpquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef TwyLight het volgende:
lol, ben ff 140GB aan het kopieren naar mijn nieuwe hdd
Via het internet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef TwyLight het volgende:
weet iemand waar ik een vga male-female kabel kan bestellen?.
ik heb daar tot zeker volgende week woensdag geen tijd voor om er voor naar de winkel te gaan want tegen de tijd dat ik in de stad kan zijn zijn de winkels al dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |