zou je wel willen hequote:Op zondag 6 mei 2007 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
ben ik mod geworden, dat ik 301 post had
'Alles wat ik doe is toch wel goed'quote:
daar heb je een puntquote:Op zondag 6 mei 2007 18:40 schreef Sickert het volgende:
.
iddquote:Op zondag 6 mei 2007 18:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zo kijk 's
't plezier kun je van de gezichten lezen!
West Coast Maffia top boys was het toch?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:41 schreef jorienvdherik het volgende:
west coast ultras
quote:
owjaquote:Op zondag 6 mei 2007 18:42 schreef Schimpie het volgende:
[..]
West Coast Maffia top boys was het toch?
allebei leukquote:Op zondag 6 mei 2007 18:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, wat een kutclub is dat AZ toch ook
. Mooi spandoek van Ajax, "Historie is niet te koop". Persoonlijk had ik er "Sfeer is niet te leen" van gemaakt.
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, wat een kutclub is dat AZ toch ook
. Mooi spandoek van Ajax, "Historie is niet te koop". Persoonlijk had ik er "Sfeer is niet te leen" van gemaakt.
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik er "Sfeer is niet te leen" van gemaakt.
die gozer is ze gewoon vergeten, die pakt ze in de rust welquote:Op zondag 6 mei 2007 18:43 schreef Stammies het volgende:
nog steeds geen kaarten
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Van Egmond heeft aandelen ABN zeker.
Voor AZ begrippen is dit ULTRA KAOS natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 18:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Altijd mooi om die supporters zo los te zien gaan tijdens een bekerfinale![]()
Absoluut, maar goed is het absoluut niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:43 schreef buzzer het volgende:
Wie er ook wint, het is in ieder geval een finale
nee, dat zeker niet...quote:Op zondag 6 mei 2007 18:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Absoluut, maar goed is het absoluut niet.
Inderdaad, alseen zoutzakquote:Op zondag 6 mei 2007 18:44 schreef JeroenV het volgende:
Babel speelt echt waardeloos...
50/50quote:Op zondag 6 mei 2007 18:45 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik val net in: wie is beter?
Precies. Van Egmond houd opvallend lang te kaarten op zak. Te lang vind ik.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
edit
van egmondquote:Op zondag 6 mei 2007 18:45 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik val net in: wie is beter?
helaas wel, dat geldt voor beide kanten overigens...quote:Op zondag 6 mei 2007 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies. Van Egmond houd opvallend lang te kaarten op zak. Te lang vind ik.
Die dude met die peuk moet je niet onderschatten hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De beruchte 'klapperende' harde kern van AZ?
je zal jezelf maar zo terug zien,. ze zijn allebei bakdirecteur ofzoietsquote:Op zondag 6 mei 2007 18:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou oppassen, ze hebben klappers jeweetquote:Op zondag 6 mei 2007 18:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
eenschquote:Op zondag 6 mei 2007 18:48 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vind hem goed fluiten hij beinvloed de wedstrijd nauwelijks en doet niet lullig met kaarten en zo blijft het een leuke strijd om naar te kijken.
hij word oud hequote:Op zondag 6 mei 2007 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij heeft veel lompe overtredingen nodig.
Hij fluit ook ten nadeel van Ajax.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:49 schreef CloudStrife het volgende:
Die scheids, wat een Ajaxfluiter is dat zeg.
Hup AZ! Jullie kennen het!
zullen ze daar spijt van hebben ?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
had Ajax Rosenberg nog maar , die heeft nu 3x gescoord![]()
tuurlijk zeg jij dat met je jodenbril op.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:48 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vind hem goed fluiten hij beinvloed de wedstrijd nauwelijks en doet niet lullig met kaarten en zo blijft het een leuke strijd om naar te kijken.
Juist nu Ajax 4-4-2 speelt.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
had Ajax Rosenberg nog maar , die heeft nu 3x gescoord![]()
Toch de spanning om een prijs te kunnen winnen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:49 schreef Timmehhh het volgende:
Wat een klungelige wedstrijd zeg, ik weet niet of dit door het veld komt of dat de spelers gewoon een tijd niet getraind hebben. Het spel gaat hardstikke langzaam en de spelers zijn elkaar alleen maar aan het irriteren in plaats van goed te voetballen.
het zal wel aan de rest liggen,. maar niemand ziet dat zo verderquote:Op zondag 6 mei 2007 18:49 schreef CloudStrife het volgende:
Die scheids, wat een Ajaxfluiter is dat zeg.
Hup AZ! Jullie kennen het!
Niet in dit soort wedstrijdenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
De scheids fluit echt rampzalig.
Ten nadeel van AZ en Ajax.
Stam, Davids en gabri hadden wel geel kunnen krijgen.
Sommige overtredingen zijn duidelijk
iddquote:Op zondag 6 mei 2007 18:51 schreef Roi het volgende:
Wel mooi in beeld gebracht door Talpa. Alleen die tribune (AZ reteketet) camera is een beetje overbodig
Beste speler in de eerste helft, die constant dreiging uitstraalt. En een mooie goal!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:51 schreef cultheld het volgende:
Genieten jullie ook zo van de voetbalslimheid van Moussa Dembele?
wat doet u dan hierquote:Op zondag 6 mei 2007 18:52 schreef g4st het volgende:
Mensen ga toch lekker TV kijken met vrienden/familie ofzo... Je gaat toch niet fok zitten posten zodat je de helft niet meekrijgt?
Hij kan ook nog naar PSVquote:Op zondag 6 mei 2007 18:53 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Geen zorgen, volgend jaar hebben we topper Bakircogulu !!
Heb de regie in eigen hand op dewedstrijden.tv!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:52 schreef g4st het volgende:
Mensen ga toch lekker TV kijken met vrienden/familie ofzo... Je gaat toch niet fok zitten posten zodat je de helft niet meekrijgt?
ja, maar wat voor ballen heeft die gekregen ?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:53 schreef Wooldoor het volgende:
Babel speelt trouwens weer als een krant helemaal aan de linkerkant
Genoegquote:Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, maar wat voor ballen heeft die gekregen ?
Ach ja, miskoop 15 van koeman?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij kan ook nog naar PSV, die zijn al zeker van CL
Als ik voetbal met vrienden of familie kijk, dan krijg ik nog minder mee dan nu. Niks is zo irritant als een Feyenoordmaat die dan opeens "helemaal niets" gaat schreeuwen terwijl ik geconcentreerd naar de wedstrijd probeer te kijken.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:52 schreef g4st het volgende:
Was te verwachtenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax ken niet tegen het verlies gaan ze meteen ruzie maken.
Hij is dan ook politieagent.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:55 schreef ThaSandman het volgende:
Die scheids heeft de wedstrijd niet onder controle. Als je naar zijn gezicht kijkt straalt dat geen gezag uit, maar eerder iets van een chagrijnige koekebakker.
Hij haalde hem weer in en dat zorgde voor een nieuw duel.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef Wooldoor het volgende:
Zou wel weer sneu zijn voor Vermaelen als het zo blijft.
klopt helemaal, amateuristisch verdedigen..quote:Op zondag 6 mei 2007 18:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij haalde hem weer in en dat zorgde voor een nieuw duel.
Binnenkant dekt hij slecht af en Dembele pakt hem daarop.
De binnenkant was ook de enigste weg om voor een eigen doelpoging te zorgen.
Slecht gedaan gewoon door Vermaelen
man utd kampioen nu he ?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
nog ff vlug Arsenal - Chelsea kijken op 1![]()
Verder staat Vermaelen goed te spelen, maar het zijn die kleine fouten wat het hem doen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:57 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
[..]
klopt helemaal, amateuristisch verdedigen..
waar zag je datquote:Op zondag 6 mei 2007 18:59 schreef g4st het volgende:
Rellen in het publiek? Ziet er onrustig uit...
[img]uploaddump.nl/~file01/uploads/kkmcqdwqckqcc-1.gif[/img]quote:
Ja. Hilarisch dat één van de hoofdsponsors in het reclameblok voor komt?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:59 schreef g4st het volgende:
Rellen in het publiek? Ziet er onrustig uit...
werkt nietquote:Op zondag 6 mei 2007 19:00 schreef Cheiron het volgende:
[..]
[[url=uploaddump.nl/~file01/uploads/kkmcqdwqckqcc-1.gif]afbeelding[/url]]
quote:
Ik denk dat zij de slogan "Reteketet AZ" bedacht heeft.quote:
opstootjequote:Op zondag 6 mei 2007 19:04 schreef Cheiron het volgende:
Wat gebeurde er in de catacomben?
Neequote:Op zondag 6 mei 2007 19:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja. Hilarisch dat één van de hoofdsponsors in het reclameblok voor komt?
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat zij de slogan "Reteketet AZ" bedacht heeft.
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:05 schreef LudoSanders het volgende:
Die huldiging van Ajax, mochten ze winnen, is zeker omdat er nog bloemen over waren?
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
! Dat wijf zag ik 4 jaar geleden nog bij Ajax!
Rainman...quote:Op zondag 6 mei 2007 19:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
omdat ?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:06 schreef Kremers het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan janken ergens in een hoekje
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:06 schreef Kremers het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan janken ergens in een hoekje
Wel als AZ die overtreding maaktquote:Op zondag 6 mei 2007 19:07 schreef jorienvdherik het volgende:
wedde dat egmond de 1e overtreding geel geeft, hij was de kaarten vergeten
Gefeliquote:Op zondag 6 mei 2007 19:08 schreef Dos37 het volgende:
Noh nou kunnen we hier weer gaan kijken.
gefeli hequote:Op zondag 6 mei 2007 19:08 schreef Dos37 het volgende:
Noh nou kunnen we hier weer gaan kijken.
Regels..quote:Op zondag 6 mei 2007 19:08 schreef jorienvdherik het volgende:
onsportief van ajax zeg
Dan krijgen we Bulters, das nog minder.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:09 schreef jorienvdherik het volgende:
wissel die sinouh
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:11 schreef g4st het volgende:
Bah, alle Ajacieden hier kruipen weer onder hun steen vandaan.
Dat heette vroeger Talpaquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:11 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[KNVB beker-finale] AZ- Ajax # 6, Live op Tien!
hier gaan we verder !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |