OK Brotha, met hersens, IQ en EQ, ons heerlijke soppertje Lieke :quote:Op zondag 6 mei 2007 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook mooi en lekker maar dat stukje tussen haakjes had je echt weg moeten laten, Dat is hoe Braajen ook wel genoemd wordt.![]()
Een ideale 'vrouw' voor de latente homoquote:Op zondag 6 mei 2007 19:32 schreef FdW het volgende:
Lieve Libelle en Margriet wanhoopjes, wen er maar aan, Lieke is here to stay.![]()
Een heerlijke sensuele vrouw, of complimenteus: een lekker wijf ( met brains )![]()
![]()
![]()
![]()
Okee, zo ken ik je weer.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:37 schreef FdW het volgende:
[..]
OK Brotha, met hersens, IQ en EQ, ons heerlijke soppertje Lieke :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AZ gaat tweede worden en Ajax voorlaatstequote:Op zondag 6 mei 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Ajax-AZ gaat nog spannend worden.
Ja spannender dan de DGK in elk geval!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Ajax-AZ gaat nog spannend worden.
Ik neem aan dat je geen verstand hebt van sensuele vrouwen, en dat is primaquote:Op zondag 6 mei 2007 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sensueel?
Ondanks dat ik Libelle noch Margriet lees, kan ik Lieke met de beste wil van de wereld niet sensueel noemen.
Ik vind Lieke net zo leuk als Brianquote:Op zondag 6 mei 2007 19:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen verstand hebt van sensuele vrouwen, en dat is prima![]()
![]()
Kon je maar in de schaduw staan van Lieke schat...quote:Op zondag 6 mei 2007 19:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Een ideale 'vrouw' voor de latente homo![]()
Verkeerde aanname. Ik ben er zelf eentje.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:39 schreef FdW het volgende:
Ik neem aan dat je geen verstand hebt van sensuele vrouwen, en dat is prima![]()
![]()
Nee ik ben niet vd vrouwenliefde maar deze vrouw lijkt me er zo eentje die tijdens het vrijen haar boodschappenlijstje voor de volgende dag in haar hoofd opsomtquote:Op zondag 6 mei 2007 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sensueel?
Ondanks dat ik Libelle noch Margriet lees, kan ik Lieke met de beste wil van de wereld niet sensueel noemen.
Dat betekent niet meteen dat je er verstand van hebt............quote:Op zondag 6 mei 2007 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verkeerde aanname. Ik ben er zelf eentje.
Ze neemt idd veel zon wegquote:Op zondag 6 mei 2007 19:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Kon je maar in de schaduw staan van Lieke schat...![]()
Aardig geprobeerd, maar vrouwen is meervoudquote:Op zondag 6 mei 2007 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verkeerde aanname. Ik ben er zelf eentje.
Ik betaal helemaal niks.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is het nou omdat we tegenwoordig moeten bealen ? Dit kun je echt niet meer leuke DGK noemen, het hele spul is ingekakt en saai. Straks weer pokeren zeker ....
[afbeelding]
Lijkt me niet zo moeilijk achter die brede schouders, heupen en dijbenen van haarquote:Op zondag 6 mei 2007 19:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Kon je maar in de schaduw staan van Lieke schat...![]()
Ik heb er niet voor gestudeerd, maar ik heb er wel kijk op.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:41 schreef Liess het volgende:
Dat betekent niet meteen dat je er verstand van hebt............
Bovendien zit Huub er hoogstwaarschijnlijk ook aan vast geplakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk achter die brede schouders, heupen en dijbenen van haar![]()
Hij praat in zijn slaap, maar of het echt is?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
Wat is er eigenlijk met Jaap aan de hand in dat filmje van Huub en Lieke vannacht.... uitbarsting uit het niets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |