De Ajax-bus gaat zo live opgeblazen worden door boze ADO en Feyenoord-fansquote:Op zondag 6 mei 2007 16:33 schreef Kadoc het volgende:
Waarom?
So?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:35 schreef RayMania het volgende:
't is wel een veredeld slowchattopic geworden hè.
Helemaal niet, maar wie gaat er nu die bus tegenhouden van AZ ? ze zijn nu naar ridderkerk/....quote:Op zondag 6 mei 2007 16:35 schreef RayMania het volgende:
't is wel een veredeld slowchattopic geworden hè.
nog mazzel dat we niet om half negen beginnenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef mcyodogg het volgende:
pfff wat een geouwehoer ook, en dan is het nog anderhalf uur voor de wedstrijd
9,- per maand. Dat vertellen ze er alleen niet bij.quote:
nee, dat is een troostprijs vergeleken met ditquote:Op zondag 6 mei 2007 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Die wedstrijd doet er eigenlijk al niet meer toe.
die staat bij shellquote:Op zondag 6 mei 2007 16:40 schreef jna het volgende:
Ik wil de Ajax bus nu wel eens zien
Is ie!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:40 schreef jna het volgende:
Ik wil de Ajax bus nu wel eens zien
Was maar een grapje hoor in de stijl van Jorienquote:
Hoe is bij jullie de soepelheid van het beeld wat via de cams te zien is?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
http://hosting.dutchview.nl/knvbbekerfinale20070506/
top cam kiezen.. veel ME busjes gaat het los ?
wat stond er dan;)quote:Op zondag 6 mei 2007 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor in de stijl van Jorien
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
http://hosting.dutchview.nl/knvbbekerfinale20070506/
top cam kiezen.. veel ME busjes gaat het los ?
Jij gaat ook altijd met een busje naar school, wat een fijne middag voor jequote:Op zondag 6 mei 2007 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
daar zit ik op school !
holle voor zwollequote:Op zondag 6 mei 2007 16:50 schreef markisboer het volgende:
az bus is aangekomen holle holle
Dat ik van je hou. En dat ik hoop dat je van deze wedstrijd geniet. Dat we ouwe koeien in de sloot moeten laten. En oh ja dat ik het jammer vond dat je niet op Virginia tech zat. Maar dat was maar een bijzinquote:
Hoe kon ik zo naief zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja gratis, nog wel6 uur kost het geld
Er is verlenging in Geleen! Keispannend man!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ik van je hou. En dat ik hoop dat je van deze wedstrijd geniet. Dat we ouwe koeien in de sloot moeten laten. En oh ja dat ik het jammer vond dat je niet op Virginia tech zat. Maar dat was maar een bijzin
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom draaien ze jiskefet - dit is mijn club
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 6 mei 2007 16:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er is verlenging in Geleen! Keispannend man!
werkt niet hier.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:52 schreef Dichterbijer het volgende:
Hoe is de soepelheid van de beelden bij jullie hier:
http://hosting.dutchview.nl/knvbbekerfinale20070506
voor wie was je?quote:
tis altijd maar weer de vraag bij hemquote:Op zondag 6 mei 2007 17:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hij heeft toch zo'n roodharig vriendinnetje in Eindhoven? Dan kan je het wel raden he
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:
Intussen bij Louis van Gaal in de bus
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
OK, hoe ga ik Axel nu dit deel van het voetbalspel uitleggenquote:
"Buitenspel is dus als je mond open doet en..."quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef Againzender het volgende:
OK, hoe ga ik Axel nu dit deel van het voetbalspel uitleggen
Ik hoop hetquote:Op zondag 6 mei 2007 17:14 schreef Cerubo het volgende:
Is die brandsteder op z'n neus geslagen ofzow.
Doordrinken tijdens de zwangerschap zorgt toch voor beschadigingen van het kind?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:14 schreef Cerubo het volgende:
Is die brandsteder op z'n neus geslagen ofzow.
Iddquote:Op zondag 6 mei 2007 17:15 schreef Whizzkith het volgende:
Jezus, wat is er met Rick gebeurdIn elkaar geslagen ofzo
Loewie ouwe snoeperdquote:Op zondag 6 mei 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:
= Plaatje weg =
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:15 schreef jna het volgende:
Misschien zat ie bij z'n vader in de auto en deed z'n airbag het niet
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:27 schreef FJD het volgende:
Met zulke items kunnen ze best anderhalf uur van tevoren beginnen maar sloop dat achterlijke bus verhaal er iig uit
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:32 schreef jorienvdherik het volgende:
ben ik weer... jantje van halst ole ole
Nee... zijn gewoon camera's die voor de uitzending worden gebruikt maar zijn door geplugd op een internet streampje... Flash Video Streaming wel te verstaanquote:Op zondag 6 mei 2007 17:39 schreef Veerboot het volgende:
Kun je op http://hosting.dutchview.nl/knvbbekerfinale20070506/ ook zelf de camera ergens draaien ofzo? Lijkt wel of iemand anders achter z'n computertje de camera onder Director's Cut iets te enthousiast aan het bedienen is
Blijft iets nieuws. Heb je gezien wat voor problemen Planet had afgelopen weekend?quote:
hoorde dat het overbelast was , maar dat vind ik ook niet zo gek met zoon weekendquote:Op zondag 6 mei 2007 17:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Blijft iets nieuws. Heb je gezien wat voor problemen Planet had afgelopen weekend?
hij zou maar niet op de handrem staanquote:Op zondag 6 mei 2007 18:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Naast het zandveld een hoop, en de rest aan het water
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij zou maar niet op de handrem staan![]()
Dat wil ik ook wel zien jaquote:Op zondag 6 mei 2007 19:34 schreef DarkShine het volgende:
Ook met de bussen mee terug?
Het is idd. een aparte route als het supportersbussen waren. Ik zou me wel kunnen voorstellen dat de Amsterdammers via Gouda (A12) - Utrecht (A2) naar Amsterdam Z.O. waren gereisd. Het kan wel, maar dan zijn ze - naar mijn gevoel - een klein beetje omgereisd (via de A15/A27/A2).quote:Op maandag 7 mei 2007 00:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Een kennis van mij kwam rond 23:30 ruim een honderdtal bussen tegen op de A2 ter hoogte van Nieuwegein. Ook overal politieafzettingen en stilstaande politiemotoren met knipperlichten om de xxx aantal meter op de vluchtstrook.
Een beetje vreemde route?
Ben benieuwd of dit de supportersbussen waren.
die afgekeurde goal was prachtig in beeld, was anders niet geluktquote:Op maandag 7 mei 2007 14:26 schreef calvobbes het volgende:
En hoe was het nou die 26 camera's?
Leverde het dingen op die je nooit had gezien of nooit meer wilt zien?
Volgende keer weer gewoon de helft of zijn er toch wel leuke extra's waargenomen?
Vooral die shots vanuit de helikopter bij de aftrap waren prachtigquote:Op maandag 7 mei 2007 14:26 schreef calvobbes het volgende:
En hoe was het nou die 26 camera's?
Leverde het dingen op die je nooit had gezien of nooit meer wilt zien?
Volgende keer weer gewoon de helft of zijn er toch wel leuke extra's waargenomen?
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:41 schreef Thetallguy het volgende:
Heeft iemand gifjes ofzo van de busreizen?
en de paar cams tussen het az en ajax publiekquote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Vooral die shots vanuit de helikopter bij de aftrap waren prachtig
26 camera's heel stoer enzo, maar telden die mini-camera'tjes in de spelerstunnel dan ook al mee?
ze hebben het gewoon goed gedaan gisterquote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef Dichterbijer het volgende:
http://emerce.nl/nieuws.jsp?id=1967634
En ja... die mini cam's in zowel de tunnel als in het publiek tellen mee.
Voor de mensen die het interesant vbinden: De cam's die zijn gebruikt in het publiek zijn dezelfde als tijdens de Marathon wedstrijden is gebruikt op bepaalde schaatsers, dit was te zien op SBS6.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |