"Buitenspel is dus als je mond open doet en..."quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef Againzender het volgende:
OK, hoe ga ik Axel nu dit deel van het voetbalspel uitleggen
Ik hoop hetquote:Op zondag 6 mei 2007 17:14 schreef Cerubo het volgende:
Is die brandsteder op z'n neus geslagen ofzow.
Doordrinken tijdens de zwangerschap zorgt toch voor beschadigingen van het kind?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:14 schreef Cerubo het volgende:
Is die brandsteder op z'n neus geslagen ofzow.
Iddquote:Op zondag 6 mei 2007 17:15 schreef Whizzkith het volgende:
Jezus, wat is er met Rick gebeurdIn elkaar geslagen ofzo
Loewie ouwe snoeperdquote:Op zondag 6 mei 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:
Intussen bij Louis van Gaal in de bus
= Plaatje weg =
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:15 schreef jna het volgende:
Misschien zat ie bij z'n vader in de auto en deed z'n airbag het niet
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:27 schreef FJD het volgende:
Met zulke items kunnen ze best anderhalf uur van tevoren beginnen maar sloop dat achterlijke bus verhaal er iig uit
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:32 schreef jorienvdherik het volgende:
ben ik weer... jantje van halst ole ole
Nee... zijn gewoon camera's die voor de uitzending worden gebruikt maar zijn door geplugd op een internet streampje... Flash Video Streaming wel te verstaanquote:Op zondag 6 mei 2007 17:39 schreef Veerboot het volgende:
Kun je op http://hosting.dutchview.nl/knvbbekerfinale20070506/ ook zelf de camera ergens draaien ofzo? Lijkt wel of iemand anders achter z'n computertje de camera onder Director's Cut iets te enthousiast aan het bedienen is
Blijft iets nieuws. Heb je gezien wat voor problemen Planet had afgelopen weekend?quote:
hoorde dat het overbelast was , maar dat vind ik ook niet zo gek met zoon weekendquote:Op zondag 6 mei 2007 17:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Blijft iets nieuws. Heb je gezien wat voor problemen Planet had afgelopen weekend?
hij zou maar niet op de handrem staanquote:Op zondag 6 mei 2007 18:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Naast het zandveld een hoop, en de rest aan het water
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij zou maar niet op de handrem staan![]()
Dat wil ik ook wel zien jaquote:Op zondag 6 mei 2007 19:34 schreef DarkShine het volgende:
Ook met de bussen mee terug?
Het is idd. een aparte route als het supportersbussen waren. Ik zou me wel kunnen voorstellen dat de Amsterdammers via Gouda (A12) - Utrecht (A2) naar Amsterdam Z.O. waren gereisd. Het kan wel, maar dan zijn ze - naar mijn gevoel - een klein beetje omgereisd (via de A15/A27/A2).quote:Op maandag 7 mei 2007 00:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Een kennis van mij kwam rond 23:30 ruim een honderdtal bussen tegen op de A2 ter hoogte van Nieuwegein. Ook overal politieafzettingen en stilstaande politiemotoren met knipperlichten om de xxx aantal meter op de vluchtstrook.
Een beetje vreemde route?
Ben benieuwd of dit de supportersbussen waren.
die afgekeurde goal was prachtig in beeld, was anders niet geluktquote:Op maandag 7 mei 2007 14:26 schreef calvobbes het volgende:
En hoe was het nou die 26 camera's?
Leverde het dingen op die je nooit had gezien of nooit meer wilt zien?
Volgende keer weer gewoon de helft of zijn er toch wel leuke extra's waargenomen?
Vooral die shots vanuit de helikopter bij de aftrap waren prachtigquote:Op maandag 7 mei 2007 14:26 schreef calvobbes het volgende:
En hoe was het nou die 26 camera's?
Leverde het dingen op die je nooit had gezien of nooit meer wilt zien?
Volgende keer weer gewoon de helft of zijn er toch wel leuke extra's waargenomen?
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:41 schreef Thetallguy het volgende:
Heeft iemand gifjes ofzo van de busreizen?
en de paar cams tussen het az en ajax publiekquote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Vooral die shots vanuit de helikopter bij de aftrap waren prachtig
26 camera's heel stoer enzo, maar telden die mini-camera'tjes in de spelerstunnel dan ook al mee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |