AZ heeft nu het alleenrecht voor Quick , dus dat gaat niet , en bij vitesse waren er altijd leveringsproblemen en dat soort dingen , spelers moesten in hun eigen spijkerbroek lopen na een uitwedstrijd, dus Quick is ook niet alles.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:17 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Quick zou een mooie sponsor voor Feyenoord zijn zeg!
Wat een slechte sjopquote:
Nu liever niet..quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:24 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Hoezo ?
Lelijke shirts hebben die zeg, kijk maar naar Sparta,zijn nou niet shirts van wat je zegt die zou ik graag elke dag dragen.
Heb liever weer Adidas terug.![]()
Misschien komt dat omdat Sparta kelme heeft?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:24 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Hoezo ?
Lelijke shirts hebben die zeg, kijk maar naar Sparta,zijn nou niet shirts van wat je zegt die zou ik graag elke dag dragen.
Heb liever weer Adidas terug.![]()
Godzamme in 2010 zijn er helemaal geen strepen meer te zien zeker. En die fucking adidasstrepen maken het ook vies lelijk. Wil al een tijdje een argentinieshirt kopen, maar de gedrochten van de laatste tijdquote:
Ze moeten het gewoon bij verticalen strepen laten. Die mouwen dat gaat nog wel, maar dat onderste deel en het wit aan de zijkant verpest het hele shirt.quote:
Dit is dan wel weer een mooi shirt.quote:
Ik denk niet dat een Argentijn hier blij mee gaat zijnquote:
afgrijselijk inderdaadquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een Argentijn hier blij mee gaat zijn
Dat shirt van Argentinie is echt te lelijk om uitgebracht te worden.... wordt dit niet de nieuwe van Barca?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:14 schreef don-diablo het volgende:
Nog een paar jaar en er is geen streep meer te zien op het shirt van Argentinie op de Adidas strepen na danVind het wel slecht dat de kenmerkende strepen steeds kleiner worden
maar dit shirt heeft iemand gekocht,, dus waarschijnlijk is deze echt. Bij alle andere waren het tekeningen dus..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:34 schreef Luco het volgende:
Hung, dat shirt van Arsenal is echt al 6 keer langsgekomen
lijken die mouwtjes nou heel kort te zijn?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:38 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
maar dit shirt heeft iemand gekocht,, dus waarschijnlijk is deze echt. Bij alle andere waren het tekeningen dus..![]()
Blijkbaar.. of ze zijn opgevouwenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
lijken die mouwtjes nou heel kort te zijn?
Is al lang bekend, en de kledingsponsor wordt nike.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:30 schreef Hung-05 het volgende:
ff niet over voetbalshirts,, maar de nieuwe sponsor van Fulham wordt LG:![]()
[afbeelding]
en lelijkquote:Op zondag 20 mei 2007 12:24 schreef sjimz het volgende:
Die van argentinie is voor het vrouwenelftal
En die eerste van Barca is een hele slechte fotosoep![]()
Weer een mooi shirt van Umbroquote:
Volgens mij gewoon een fotosoep van dit trainingsshirtquote:Op zondag 20 mei 2007 21:52 schreef Lurtt1 het volgende:
http://img514.imageshack.us/img514/7172/chelsea2vb3.jpg
Nieuw Chelsea Uit?
En best lelijk ook. Gremio heeft het trouwens wel, maar dan niet zo (en mooi ook).quote:Op maandag 21 mei 2007 11:04 schreef J.Herrer het volgende:
Dat is een overduidelijke photoshop
Blauwe en zwarte strepen op 1 shirt? Dat heb ik nog nooit gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |