Lelijke adidas lijnen weer,quote:Op maandag 7 mei 2007 17:06 schreef Hung-05 het volgende:
liverpool shirt(fake):maar ze zijn best wel mooi niewaar![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er ook behoorlijk geshopt uitquote:Op maandag 7 mei 2007 20:37 schreef Hung-05 het volgende:
Auxerre:
[afbeelding]
Metz:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo! die is netjes!!quote:
Imageschack doet het nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:19 schreef Hung-05 het volgende:
De nieuwe Arsenal uitshirt:
is van de site: http://img169.imageshack.us/img169/3631/20070321kitconceptug8.gif
Best knap omdat Chelsea geen nieuw thuisshirt krijgtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:36 schreef don-diablo het volgende:
die van Chelsea kan nog wel eens officieel zijn, ik denk dat het nieuwe shirt er zo uit gaat zien iig.
Zelfde template als Schalke, dus zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:36 schreef don-diablo het volgende:
die van Chelsea kan nog wel eens officieel zijn, ik denk dat het nieuwe shirt er zo uit gaat zien iig.
waar heb je t dan geleze dat Chelsea geen nieuw thuisshirt krijgt? Vorig jaar stond er: Chelsea Home 06/07. Bij dat uitshirt(die zwarte) stond Chelsea European Kit 07/09.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Best knap omdat Chelsea geen nieuw thuisshirt krijgt![]()
Alleen een nieuw uit en 3e shirt.
Kijk eens naar je eigen geposte lijstje van releases op pagina 1. Zoek daar dan eens het thuisshirt van Chelsea opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:56 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
waar heb je t dan geleze dat Chelsea geen nieuw thuisshirt krijgt? Vorig jaar stond er: Chelsea Home 06/07. Bij dat uitshirt(die zwarte) stond Chelsea European Kit 07/09.
Maar wel het uitshirt en 3e shirt van Chelseaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:58 schreef Hung-05 het volgende:
op pagina 1 staan niet alle clubs van de premier league..
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef Hung-05 het volgende:
mss Uitshirt wordt Thuisshirt. 3e shirt wordt Uitshirt
Je hebt gelijk. Op het hangertje van het dhirt wat ik gekocht heb, stond 06-08.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen geposte lijstje van releases op pagina 1. Zoek daar dan eens het thuisshirt van Chelsea op
En ik heb op een betrouwbaar forum gelezen dat ze het zelfde thuisshirt houden![]()
Alle drie niet mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:34 schreef Hung-05 het volgende:
Marseille:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
pfoei opluchtingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Best knap omdat Chelsea geen nieuw thuisshirt krijgt![]()
Alleen een nieuw uit en 3e shirt.
als het zo is, krijgt Chelsea dus alleen een nieuwe uishirt? Thuisshirt en 3e shirt blijven tot 2008.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Op het hangertje van het dhirt wat ik gekocht heb, stond 06-08.
Wel mooi shirt.quote:
Deze was ook al eerder gepostquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:27 schreef Hung-05 het volgende:
Nieuwe van Atletico:
Het nieuwe shirt van Atlético Madrid is uitgelekt, niet veel anders, wat dikkere strepen alleen. Het lijkt een beetje op het shirt van 99/00 toen Atleti degradeerde alleen is er nu meer rood dan wit.
[afbeelding]
Ja die is veel geiler dan het thuisshirt, alleen jammer dat het logo niet in de normale kleuren zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:36 schreef Hung-05 het volgende:
Everton uit(helemaal bevestigd)
[afbeelding]
Adidas heeft meerdere standaardmodellen. Ajax heeft dit model ook (ongeveer) als thuisshirt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:56 schreef Put4 het volgende:
Mooi shirt van schotland. Sowieso maakt diadora wel mooie shirts, ook sponsor van AS Roma toch? Maar ff een vraagje.. waarom heeft Shakhtar niet het standaard adidas model als uitshirt, terwijl dat bij bijv. ajax wel zo is?![]()
Tuurlijk heb ik gelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Op het hangertje van het dhirt wat ik gekocht heb, stond 06-08.
Pas 6 keerquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:21 schreef DennieXL het volgende:
Deze zal wel al voorbij zijn gekomen,
Maar op hoop van zege.
Newcastle United:Bron: Officiële website
[afbeelding]
[afbeelding]
Let eerder op dat gezichtquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef sjimz het volgende:
De nieuwe van Tob Oss
[afbeelding]
Let op die mooie mouwen![]()
FC Den Bosch krijgt ook dat merkquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die van Top Oss.![]()
Patrick als merk nemen is vragen om zulke shirts.
als die linker mouw ook rood was geweest viel het nog wel mee, maar zwart hoe kom je er opquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die van Top Oss.![]()
Patrick als merk nemen is vragen om zulke shirts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |