Ik ben het met je eens over die stem (zie mijn eerdere post in dit topic). Maar ze heeft haar uiterlijk mee, ze heeft een cool cq. makkelijk verkoopbaar image aangemeten gekregen (veel jonge mensen zijn daar erg gevoelig voor), én ze heeft een gigantisch marketingapparaat achter haar. Dan kan je zelfs muziek met deze stem erop geplakt nog altijd goed verkopen. De allerhipste producers zorgen bovendien precies voor de juiste geluidjes van nu.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:18 schreef bloodymary het volgende:
Ongelooflijk dat iemand met zo'n nasale zeikstem platen verkoopt![]()
Klopt ook wel. Haar andere platen vind ik ook niet bijzonder, maar deze plaat ligt wel lekker in het gehoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:30 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens over die stem (zie mijn eerdere post in dit topic). Maar ze heeft haar uiterlijk mee, ze heeft een cool cq. makkelijk verkoopbaar image aangemeten gekregen (veel jonge mensen zijn daar erg gevoelig voor), én ze heeft een gigantisch marketingapparaat achter haar. Dan kan je zelfs muziek met deze stem erop geplakt nog altijd goed verkopen. De allerhipste producers zorgen bovendien precies voor de juiste geluidjes van nu.
Zelf vind ik het erg plastic allemaal. Zowel muziek als uiterlijk. Het hele product Rihanna komt me wat te doordacht over.
Pffff mensen, tyf allemaal op in de richting van het Tokio Hotel topic (als die er is). Dit is n.l. nog muziek.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:30 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens over die stem (zie mijn eerdere post in dit topic). Maar ze heeft haar uiterlijk mee, ze heeft een cool cq. makkelijk verkoopbaar image aangemeten gekregen (veel jonge mensen zijn daar erg gevoelig voor), én ze heeft een gigantisch marketingapparaat achter haar. Dan kan je zelfs muziek met deze stem erop geplakt nog altijd goed verkopen. De allerhipste producers zorgen bovendien precies voor de juiste geluidjes van nu.
Zelf vind ik het erg plastic allemaal. Zowel muziek als uiterlijk. Het hele product Rihanna komt me wat te doordacht over.
Met muziek heeft het dan ook niet gek veel te maken. Gewoon een melkkoe in dienst van de platenmaatschappij.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:30 schreef female81 het volgende:
[..]
Inderdaad en gei... uuh leukquote:
Naar mate je het nummer vaker hoort, wordt het wel minderquote:Op woensdag 7 november 2007 14:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Haar andere platen vind ik ook niet bijzonder, maar deze plaat ligt wel lekker in het gehoor.
Word je toch schijtmoe van dat nummerquote:Op maandag 5 november 2007 18:59 schreef Urquhart het volgende:
Het betreffende nummer: http://www.youtube.com/watch?v=xsRWpK4pf90
Dat je denkt dat naast mensen die Rihanna enzo leuk vinden alleen maar mensen bestaan die niet cool zijn en Tokio Hotel leuk vinden is één ding. Maar hierquote:Op woensdag 7 november 2007 15:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pffff mensen, tyf allemaal op in de richting van het Tokio Hotel topic (als die er is). Dit is n.l. nog muziek.
ga je echt de mist inquote:Dit is n.l. nog muziek.
Hmmm jawelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |