Wees blijquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:04 schreef DappertjeDik het volgende:
Nog nooit van gehoord.
Waarschijnlijk is dat inderdaad het beste.quote:
Het is alleen zo schijtirritant als je ze ontmaagd en ze beginnen weer met "Oh bill...."quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:09 schreef DappertjeDik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat inderdaad het beste.
Maar maak je niet druk over die minderjarige vrouwmensen die dit leuk vinden. Het is maar een fase. Veel vrouwen zijn wat dat betreft sowieso een beetje, ehm, laat ook maar.
Damn, je moet als vrouw wel een gigantisch tekort aan zelfrespect hebben wil je hiervoor vallen. Om uberhaupt te worden gezien met zo'n low-life.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:01 schreef destrovel het volgende:
Deze figuur dus:
[ afbeelding ]
De breezersletjes en overige dames onder de 18 vallen als een blok voor deze verschijning.![]()
Welnu, ik en mijn medestudenten (idd, verkapt kijk-mij-eens-studeren-topic) hebben er over nagedacht, maar we komen er niet uit...
![]()
Wat beweegt onze minderjarige vrouwelijke medemens ertoe nou zo erg aangetrokken te zijn tot deze randdebiel
Deze Duitser is, in tegenstelling tot wat je zou denken, een man.![]()
Zijn gedrag en uiterlijk zouden je echter het tegendeel doen vermoeden:Strakke shirtjes Lang haar Lange, gelakte nagels Geëpileerde wenkbrauwen Ontelbaar veel lagen makeup Zoveel ringen dat je zn vinger niet meer kan tellen
Dus in GODSNAAM, waarom zijn die meiden toch zo aangetrokken tot deze eersteklas gothic-nicht?![]()
Apart dat ze "Oh bill" roept terwijl jij haar ontmaagd. Lijk jij op dat jongetje-zonder-schaamhaar in de foto hierboven?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:10 schreef destrovel het volgende:
[..]
Het is alleen zo schijtirritant als je ze ontmaagd en ze beginnen weer met "Oh bill...."![]()
Hem zien is erger dan hem horen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:04 schreef DappertjeDik het volgende:
Nog nooit van gehoord.
Heb ff gegoegelt en kwam erachter dat ik weleens wat van die lui gehoord heb, "Monsoon". Niet briljant, maar niet eens zo heel erg beroerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:15 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Hem zien is erger dan hem horen.
da's makeupquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:24 schreef syndroom_van_pwn het volgende:
Hij is wel blank.
Dat is dan wel weer een pluspuntquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:24 schreef syndroom_van_pwn het volgende:
Hij is wel blank.
WTF< hij ziet er hier uit alsof ie een pop uit "Team America" is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:24 schreef RuttieQ het volgende:
HIEPHOI! Hij was ook op de Belgiese TMF Awards....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, dus het is jouw kloon?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:55 schreef Biogarde het volgende:
Stofzuiger door topic gehaald.
Je laatste waarschuwing. Wil je je postrechten behouden, dan zou ik stoppen met kutten. Dank.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:03 schreef Tokiohotellover94 het volgende:
nee hoor...
ok!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je laatste waarschuwing. Wil je je postrechten behouden, dan zou ik stoppen met kutten. Dank.
Je zegt 't zelf al, het is een nicht, vrouwen zijn gek op nichten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:01 schreef destrovel het volgende:
Dus in GODSNAAM, waarom zijn die meiden toch zo aangetrokken tot deze eersteklas gothic-nicht?![]()
Pak de slang vast... Doe de stofzuiger! Schud die zak leeg... Doe de stofzuiger... Tuit je lippen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:55 schreef Biogarde het volgende:
Stofzuiger door topic gehaald.
Jij wel hè, gaylord.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:33 schreef syndroom_van_pwn het volgende:
Jongen, over een paar jaar dragen alle jongens zulk een make-up. Let maar op.
Uiteraard niet, een heer smeert zich geen oorlogskleuren in het aangezicht, dat is iets voor de wilden.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Damesmeisjes? Wat is dat nou weer voor dubbelzinnig woord?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat als je je aangetrokken voelt tot zo''n jongen, je serieus jezelf inclusied zwarte kledij van de brug moet gooien
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:43 schreef punkjunk het volgende:
Als ik evenveel geld zou verdienen door er op die manier bij te lopen en alle meisjes van onder de 18 daarmee me bed in zou krijgen, dan zou ik er nog niet zo faggot bij lopen.
niet als het aan mij ligt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:33 schreef syndroom_van_pwn het volgende:
Jongen, over een paar jaar dragen alle jongens zulk een make-up. Let maar op.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:55 schreef jovink het volgende:
nou en boien ik ben over die fase heen
het is gewoon een LEKKER WIJF
11 jarige jongens vinden hem ook geil dat je het ff weet...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:01 schreef destrovel het volgende:
Deze figuur dus:
[ afbeelding ]
De breezersletjes en overige dames onder de 18 vallen als een blok voor deze verschijning.![]()
Welnu, ik en mijn medestudenten (idd, verkapt kijk-mij-eens-studeren-topic) hebben er over nagedacht, maar we komen er niet uit...
![]()
Wat beweegt onze minderjarige vrouwelijke medemens ertoe nou zo erg aangetrokken te zijn tot deze randdebiel
Deze Duitser is, in tegenstelling tot wat je zou denken, een man.![]()
Zijn gedrag en uiterlijk zouden je echter het tegendeel doen vermoeden:Strakke shirtjes Lang haar Lange, gelakte nagels Geëpileerde wenkbrauwen Ontelbaar veel lagen makeup Zoveel ringen dat je zn vinger niet meer kan tellen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef Tokiohotellover94 het volgende:
ik snap niet dat jullie je er zo druk over kunnen makenjaloers ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |