Oh, ben jij er ook nog?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:05 schreef Sunjammer het volgende:
't Zou verboden moeten worden!
Dat kun je wel stellen ja!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:08 schreef Vlarp het volgende:
Wat een jolijt!
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bij gebrek aan inspiratie duik ik maar weer terug in de wereld van E:FC seizoen 4
Pffquote:Op zondag 6 mei 2007 19:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Hmmm... ok... dan vertel ik je het maar niet.![]()
H. Finkersquote:Hans >"Kom mevrouw, ze zeggen ook altijd, ''krakende wagens lopen het langst'' en ''hoop doet leven''
heks >"Ach wat, 'hoop doet leven, vandaag nog 't goot, morgen 't dood."
Een enorme bliksemflits verlichtte het spreukjesbos.
Terwijl Grietje enthousiast begon te tellen, zakte Hans dodelijk getroffen op de grond.
Zijn laatste woorden waren: "De dood komt altijd...."
Zijn laatste woorden waren: "De dood komt altijd...."
"Zo," zei de heks," dat was wel heel onverwacht. "
De bovenste ziet er leuk uit. Oh dear nu gaat men denken dat ik op seksbelust persoon benquote:Op zondag 6 mei 2007 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik vond 'm eigenlijk best te pruimen. Een beetje de mannelijke tegenhanger van The Craft.
Soort The Bortherhood (qua naakte mannen) meets Charmed / Dante's Cove.
Ik had hem enoooorm fout verwacht, maar het was best te doen. Mooie special effects.
En een leuke cast
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu pasquote:Op zondag 6 mei 2007 19:34 schreef sammienl het volgende:
[..]
De bovenste ziet er leuk uit. Oh dear nu gaat men denken dat ik op seksbelust persoon ben.![]()
"By the powers of the watchtower of the north!"quote:Op zondag 6 mei 2007 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, die trailer heb ik een tijd terug gezien.
Bracht een beetje een "light as a feather, stiff as a board" gevoel met zich mee, ja.
Goed genoeg voor een avondje DVD'en.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"By the powers of the watchtower of the north!"
Ja, de film vond ik echt de "mannelijke" tegenhanger van The Craft.
EN qua kleuren was het net Underworld, alles blauw en grijs en donker (maar ja, de film is dan ook van dezelfde makers, dus hetzelfde trucje).
Het is geen hoogstaande geweldige film, maar ik vond hem zeker niet tegenvallen.
ik weet niet hoor, maar dit lijkt me niet specifiek een feel good moviequote:Op zondag 6 mei 2007 19:34 schreef sammienl het volgende:
[..]
De bovenste ziet er leuk uit. Oh dear nu gaat men denken dat ik op seksbelust persoon ben.
The Craft is leuk. Ik heb de dvd al een tijdje in mijn bezit.
Feel good movies zijn tof. Ook al gaat 99% van de gevallen over een boy meets girl en dat er ander girl in de weg staat maar dat ze uiteindelijk toch inelkaars armen vallen.
Tijd geleden gezien, en idd eye candyquote:Op zondag 6 mei 2007 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik vond 'm eigenlijk best te pruimen. Een beetje de mannelijke tegenhanger van The Craft.
Soort The Brotherhood (qua naakte mannen) meets Charmed / Dante's Cove.
Ik had hem enoooorm fout verwacht, maar het was best te doen. Mooie special effects.
En een leuke cast
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou uiteindelijk kiest men voor elkaar en voor liefde etc.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar dit lijkt me niet specifiek een feel good movie
Ik vond het gevecht op het einde echt super mooi gedaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tijd geleden gezien, en idd eye candy.
ik kan dat genre nooit vinden in de videotheekquote:Op zondag 6 mei 2007 19:42 schreef Ang3l het volgende:
heeeele foute semi homoerotische slechte special effects weinig verhaal popcorn humor horror
O de badkuip scenequote:Op zondag 6 mei 2007 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
[[url=http://www.lostinthepast.net/motion/Voodoo/VA0226.JPG]afbeelding][/url]
Die Riley is echt niet aantrekkelijkquote:Op zondag 6 mei 2007 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Een voorbeeld van hoe erg fout Voodoo Academy is:
http://www.youtube.com/watch?v=zY_pOJrjPu8
Nee nee, dat zijn geen natte dromen, ze zitten gewoon onder een voodoo spell
Te blond vind ik niet leukquote:Op zondag 6 mei 2007 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
[[url=http://www.lostinthepast.net/motion/Voodoo/VA0226.JPG]afbeelding][/url]
Wrom? We zijn in gemeenschap van goederen getrouwdquote:
Omdat ik vrouwelijk overkomquote:Op zondag 6 mei 2007 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
And why does that not surprise me..
Brothers & Sisters?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:28 schreef sammienl het volgende:
Calista Flockhart is finally weer op Tv ik mistte haar een beetje sinds het einde van Ally Mcbeal. Mijn all-time favoriete serie
[afbeelding]
Ik wou vroeger Ally wezen![]()
Tante Andy?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:20 schreef Andyvie het volgende:
Ik word oom!
Welke van de 7?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brothers & Sisters?
Daar speelt de psycho woman van Six Feet Under in mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |