Is te hopen voor jequote:Op zondag 6 mei 2007 14:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn meisje is geen publieke vrouw...
Het leuke hiervan is, dat Eric en Huub een afspraak samen hebben en die staat, daar hoeven ze het niet de hele tijd over te hebben, dat is zoals het is.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:51 schreef Desii het volgende:
Ik hoor net in de kapsalon, dat Amanda bezig is om Eric in te palmen om hem van Huub af te halen.... waarna Nastaja zegt..... ssst... daar kunnen we het beter niet over hebben, anders krijgt tie dat weer terug via brieven.
Huub heeft er meteen 1 aangevraagd na de vorige ontslagronde - voor Nicolaas.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:58 schreef carpediem23 het volgende:
Is er al een stemming aangevraagd voor Nicolaas? Wil iedereen hem er nu uit hebben ook Eric? Denk dat Nicolaas het wel prima vind, je bent je 10.000 niet kwijt als je wordt weggestemd?
moet wel eerlijk zeggen dat je zo beter op straat kunt lopen dan zoals lieke er nu uitzietquote:Op zondag 6 mei 2007 14:48 schreef PumaStreamer het volgende:
En zo gaan ze dus ook de straat op in Suriname en de Antillen:
[afbeelding]
Toch is er iets misgegaan . De uitgroeikleuring is heel anders van kleur dan de rest van haar haar.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:57 schreef Kinga het volgende:
Amanda's haar lijkt bijna gezond.... zometeen dauwt ze er weer 2 liter vet in en is het weer goor....
Je ziet nu goed dat haar eigen haar niet verder komt dan haar kin..... met een pràchtige krul erin. Wat verziekt die haar haar zeg!quote:Op zondag 6 mei 2007 14:57 schreef Kinga het volgende:
Amanda's haar lijkt bijna gezond.... zometeen dauwt ze er weer 2 liter vet in en is het weer goor....
Welke topics en waar?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:55 schreef girlie20 het volgende:
Lieke denkt dat ze de next NENA zal worden.. NOT.. ik word er gek van dat alle beelden steeds op die raar gebouwde kabouter huub zijn gevestigd.. daar heb ik niet voor betaald.. waarom doen de topics op DGK het niet?
Kijk, hier hebben we wat aan.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:03 schreef Disana het volgende:
Lieke is nooit aangerand, ontvoerd of verkracht, kan ze Eric meedelen.
Laat r eerst maar eens die o zo zware tikcursus afmakenquote:Op zondag 6 mei 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil ook haar cursus tourisme weer opnemen , en daar heeft ze dus nog 5 maanden voor. Yeah right.
Naast haar type-cursus natuurlijk hè.....quote:Op zondag 6 mei 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil ook haar cursus tourisme weer opnemen , en daar heeft ze dus nog 5 maanden voor. Yeah right.
volgens mij is het hebben van zijn bedrijf een hobby...quote:Op zondag 6 mei 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
Vader werkt bij de gemeente in Alphen en heeft een tweede baan bij een evenementenhal als hobby. Hij is een keer in elkaar gezakt, maar verder heeft Lieke nog nooit iets wereldschokkends in haar leven meegemaakt.
zodat ze alle mannelijke 'klanten' de weg kan wijzen naar de hoeren in almere...quote:Op zondag 6 mei 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig dat Eric het wel begrijpt.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:07 schreef Disana het volgende:
In Hilversum waar Lieke ging werken werd ze verliefd op een van haar collega's. Dat gaf een hoop spanning, niet leuk. Ze heeft hem 'een beetje naar z'n ouders gestuurd', maar het 'was het gewoon niet'.
Wie dit snapt mag het zeggen, ik schrijf het alleen maar op.
Toch een goeie match voor Brianless. Die begrijp ik ook nooit.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:07 schreef Disana het volgende:
In Hilversum waar Lieke ging werken werd ze verliefd op een van haar collega's. Dat gaf een hoop spanning, niet leuk. Ze heeft hem 'een beetje naar z'n ouders gestuurd', maar het 'was het gewoon niet'.
Wie dit snapt mag het zeggen, ik schrijf het alleen maar op.
Hij nodigt er ook niet toe uit. Mijn gok: hij heeft veel voor anderen klaar moeten staan tijdens de ziekte en het overlijden van zijn moeder.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:07 schreef Ecila111 het volgende:
't Valt me op dat Eric belangstellend is , iedereen bombardeert met een vragenvuur maar geen hond die in hem interesse toont.
Deze dame vertelt alles als een gesloten verhaal. 'Ik heb alles op een rijtje en onder controle', dat werk.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch een goeie match voor Brianless. Die begrijp ik ook nooit.
Hij heeft ook een beetje een triest koppie. Maar waarom nodigt hij er ook niet uit?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij nodigt er ook niet toe uit. Mijn gok: hij heeft veel voor anderen klaar moeten staan tijdens de ziekte en het overlijden van zijn moeder.
Geen idee. Voor iemand die zoveel met theater en tv heeft gedaan in zijn jeugd, zou je verwachten dat hij meer op de voorgrond wil treden. Maar zelfs toen hij Natrasha was, was hij heel 'grijs'.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een beetje een triest koppie. Maar waarom nodigt hij er ook niet uit?
ik heb zo het idee dat Eric altijd een ander nodig heeft. En iedereen gaat lekker z'n eigen gang en doet z'n eigen ding. Vanmorgen tijdens het gesprek met Huub over Huub z'n gevoos met Lieke, zie ik wat jaloerse trekjes bij hem. Hij weet idd met zichzelf geen raad en ziet daar geen gat in. Zijn oproep voor een speeddate is leuk bedacht en ik hoop dat hem dat wat oplift.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:11 schreef Disana het volgende:
Eric heeft op de jeugd-theaterschool gezeten. Raar dat hij tegenwoordig zo slecht uit de verf komt.
Jaja, hij zet zichzelf niet echt goed neer..... dan moet theater, film en modellenwerk best wel moeilijk voor hem zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee. Voor iemand die zoveel met theater en tv heeft gedaan in zijn jeugd, zou je verwachten dat hij meer op de voorgrond wil treden. Maar zelfs toen hij Natrasha was, was hij heel 'grijs'.
Ik denk dat je gelijk hebt hoor. Hij moet leren dat hij er ook zelf mag zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:15 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
ik heb zo het idee dat Eric altijd een ander nodig heeft. En iedereen gaat lekker z'n eigen gang en doet z'n eigen ding. Vanmorgen tijdens het gesprek met Huub over Huub z'n gevoos met Lieke, zie ik wat jaloerse trekjes bij hem. Hij weet idd met zichzelf geen raad en ziet daar geen gat in. Zijn oproep voor een speeddate is leuk bedacht en ik hoop dat hem dat wat oplift.
Dat je er voor gaat betalen is je eigen keuze, maar ik vind het een nogal vreemde eis dat je dan ook denkt te mogen beslissen wat je gaat zien.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:55 schreef girlie20 het volgende:
Lieke denkt dat ze de next NENA zal worden.. NOT.. ik word er gek van dat alle beelden steeds op die raar gebouwde kabouter huub zijn gevestigd.. daar heb ik niet voor betaald.. waarom doen de topics op DGK het niet?
Tsja, en dan een strakke 40+ er als Ilona afzeiken op haar rimpeltjes....quote:Op zondag 6 mei 2007 15:01 schreef Dark het volgende:
Natas wil niet alleen een borst vergroting, maar ook een buikverstrakking en de binnekant van haar dijen weg laten zuigen.
Tegen Amanda:" Als ik toch hier zit!"
Dat lukt niet meer.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:21 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, en dan een strakke 40+ er als Ilona afzeiken op haar rimpeltjes....
Nasty heeft strax nephaar, neptieten en kunstmatig strakgetrokken pens nog voor ze 30 wordt.
Omdat Amanda bruin haar heeft en niet blond is van nature. Of ze moeten eerst het haar ontkleuren en als ze dat niet doen blijft het oranje.( Dit denk ik hoor ben geen kapper)quote:Op zondag 6 mei 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch is er iets misgegaan . De uitgroeikleuring is heel anders van kleur dan de rest van haar haar.
[afbeelding]
Gewoon doen. Krijg je de andere bewoners er zelfs gratis bijquote:Op zondag 6 mei 2007 15:22 schreef pullup het volgende:
Ik zou bijna voor de streams betalen om Lieke zo rond te zien lopen....bijna dan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |