thanks. dat is beter zo.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:22 schreef mootie het volgende:
Huub-------8 <-------
Brian-------2
Jaap-------2
Nicolaas--2
Lieke-------1
Eric---------
Natasia----
Amanda---
Je weet dat hij absoluut niet zo is en dat alles alleen maar doet omdat hij denkt dat mensen erin trappen en hem opeens leuk gaan vinden?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:27 schreef Armani XL het volgende:
Eén stem voor de alom gevreesde, doch mateloos populaire en respect afdwingende Overheerser erbij, graag!
2 posts in totaal .. Weer een kloon van een Brian fanquote:Op zondag 6 mei 2007 14:52 schreef girlie20 het volgende:
brian
Niet alles zo serieus nemen Scan, als-ie écht zo was zou ik alleen maar medelijden met hem en z'n tokkie-fans hebbenquote:Op zondag 6 mei 2007 14:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je weet dat hij absoluut niet zo is en dat alles alleen maar doet omdat hij denkt dat mensen erin trappen en hem opeens leuk gaan vinden?
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Weinig verandering, ook Lieke verandert de poll nog niet, Jaap heeft wel wat meer stemmen.
(4mei)
Jaap: Ik hoop dat ik nu eindelijk eens hoger in de polls kom, dan de 4% in de populariteitspoll.
Huub-------40
Jaap--------11
Brian---------6
Nicolaas--- 5
Eric-----------1
Lieke---------1
Amanda-----1
Natasia------0
Huh?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:40 schreef farrah het volgende:
HUUB
Stem uit medelijden?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:32 schreef Adelante het volgende:
Huub--------50
Jaap--------13
Brian---------7
Nicolaas----6
Eric-----------5
Lieke---------3
Amanda-----1
Natasia------1 <<<<<
effect is pas zte zien in de volgende poll hier.. deze loopt al ietsje langerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:05 schreef Gert het volgende:
Huub 50, op een totaal van 86. Dat is dus nog bijna 60 procent. Verbaast me toch een beetje dat-ie nog zó hoog scoort, gezien de teneur in de COS.
Vergeet niet dat die groupies sylvia missen, die heel wat stemmen had kunnen afvangenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:05 schreef Gert het volgende:
Huub 50, op een totaal van 86. Dat is dus nog bijna 60 procent. Verbaast me toch een beetje dat-ie nog zó hoog scoort, gezien de teneur in de COS.
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:35 schreef VirtualPOM het volgende:
Brian-------5 (1 erbij)
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je 2 keer stemt, maar je bent een fan van Wifebeater B, dus valsspelen hoort er nu eenmaal bij he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |