Nee, dit is zo uniek. Dat verdient een eigen topic.quote:
dat gebeurd vaak de laatste tijdquote:Op zondag 6 mei 2007 12:30 schreef twi het volgende:
Bedankt, tong. Ik had dit niet willen missen. Ik zet 'm alvast op 10 voor het geval ze wat eerder beginnen dan in de gids vermeld.
De uncut version; nu met twee en een half uur spelersbussen!quote:
Uiteraard, een spelersbus, dat wil je toch niet missen..quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:20 schreef tong80 het volgende:
Vanaf 16.00 uur worden ze gevolgd door helikopters.
[afbeelding]
Ik ga zeker kijken.
En jullie ?
vooor de dvd SMS POEP ON naar 1010quote:Op zondag 6 mei 2007 12:33 schreef FJD het volgende:
[..]
De uncut version; nu met twee en een half uur spelersbussen!
Zoals? Sneijder die een cursus Spaans afspeelt op z'n Ipod?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat we ook de voorbereiding van de spelers in de bus mogen zien, dan kunnen we al een goede indicatie krijgen van het wedstrijdverloop.
Verzin je eigen grapjes eens!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vooor de dvd SMS POEP ON naar 1010
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, dit is zo uniek. Dat verdient een eigen topic.
Die heb ik aan mijn neefje van 6 kado gedaanquote:
Was het maar waar, kan geen wedstrijden meer bezoeken ivm met gezondheid.quote:
Dat ga ik hier niet op een openbaar forum neerplempen, maar neem maar van mij aan dat het geen pretje is..quote:Op zondag 6 mei 2007 12:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Huh, wat heb je dan ?
okequote:Op zondag 6 mei 2007 13:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet op een openbaar forum neerplempen, maar neem maar van mij aan dat het geen pretje is..
Heeft met een zeer belangrijk orgaan te maken..![]()
Een strijdt tegen de spelersbus van Ajax en AZ. Wie komt er als eerste aanquote:Op zondag 6 mei 2007 13:11 schreef Eilanden het volgende:
Met live commentaar hoop ik?
Jaaaaaaaaa, de spelersbus van AZ haalt daar een Toyota Yaris in .... wat een souplesse, dames en heren let eens op die versnelling.. wat een genot om naar te kijken ... hij pakt en passant ook nog eens de Opel Kadet .. wat een kijkgenot dames en heren....
Dus als je kuip smst dan geef je aan wie van de 2 er het eerst isquote:Op zondag 6 mei 2007 13:21 schreef markisboer het volgende:
dames en heren wie zal er als eerste bij de kuip zijn sms kuip naar 1010
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:36 schreef Eilanden het volgende:
Deze spelersbus die uit Amsterdam vertrokken is en onderweg is naar de Kuip, is dat:
A) De spelersbus van ADO Den Haag
B) De spelersbus van Feyenoord
c) De spelersbus van Ajax
Sms SPELERSBUS naar 1234 gevolgd door een spatie en het juiste antwoord
We hebben de eerste beller ........... helaas het is geen Feyenoord. De volgende beller dan ..... neeeeeee, het is ook geen PSV .... maar probeer het gerust nog een keer!quote:A.ax
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:39 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
De bus van Ajax heeft het niet gehaald
Is niet nodigquote:Op zondag 6 mei 2007 13:56 schreef Suijk het volgende:
Ik neem het ook op, kan ik het altijd weer terugkijken als ik die legendarische beelden nog eens wil zien.
Met zijn karate sprong..quote:
Jij met je MILFsquote:Op zondag 6 mei 2007 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
dat grietje is soms om 2 uur snachts nog ''live'' op tv
de MILF![]()
quote:
Ik dacht eerder aan het Feyenoord-spelersfondsquote:Op zondag 6 mei 2007 14:28 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Slachtoffers van Dirk Scheringa gaan met de collectebus.
ROFL, die kop ook.. geweldige fotosoep..quote:
Arriva in Den Boschquote:Op zondag 6 mei 2007 14:32 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Ondertussen wordt de bus al met veel bloemen gehuldigd.
Zoals babangida ooit onder de stoelen lagquote:Op zondag 6 mei 2007 14:46 schreef twi het volgende:
Sneijder: "Allemaal gordijnen dicht en bukkennnnnnnnnnnnnnnn"
De spanning loopt hoog op hier.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
nog 1 uur !!!
Dat we het mee mogen maken... TIENquote:Op zondag 6 mei 2007 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
nog 1 uur !!!
Ja. De bus van Ajax had het eerste rondje een vlakke 37.00 terwijl de bus van AZ versnelde met een keurige 35.32quote:Op zondag 6 mei 2007 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er al een tijdschema bekend?
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:12 schreef sjimz het volgende:
Ja. De bus van Ajax had het eerste rondje een vlakke 37.00 terwijl de bus van AZ versnelde met een keurige 35.32
[..]
Ja. De bus van Ajax had het eerste rondje een vlakke 37.00 terwijl de bus van AZ versnelde met een keurige 35.32
[..]
Welke kleur zal de bus hebben? Ik word gek van spanning! Houd me vast!quote:Op zondag 6 mei 2007 15:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog 10 min !
Ik wacht op jou!!quote:Op zondag 6 mei 2007 15:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Kijk die chick op tien nu
En hoe hard zal ie rijden?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Welke kleur zal de bus hebben? Ik word gek van spanning! Houd me vast!
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:55 schreef FJD het volgende:
Ben wel benieuwd of ze ook middelvingers op gaan steken als ze elkaar tegenkomen op de snelweg ofzo. Of dat de AZ bus toch net voor de Ajax bus wil invoegen.
Misschien gaat Sneijder wel moonenquote:Geef me de spanning Talpa!
Olav Mol doet het commentaar.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:56 schreef snellejelle het volgende:
't Wordt steeds spannender. Hopelijk rijdt een van de bussen verkeerd
Doet Herbert 't commentaar?
een MILFquote:Op zondag 6 mei 2007 15:57 schreef tong80 het volgende:
Die pijpsnol maakt het wel spannend. Wie belt er ?
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:00 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
Speed 3, starring Hennie ten Cate
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:00 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
Speed 3, starring Hennie ten Cate
De vraag is dan wel of dat te zien is vanuit de helicopter. Aan de andere kant; willen we dat kunnen zien?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:02 schreef tong80 het volgende:
Flikker opmet die voetbalbeelden ik wil de bussen zien
Ja meer trajectcontrole op de ringweg amsterdam he!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:02 schreef g4st het volgende:
WahahahAjax een moeilijker traject naar de finale dan AZ
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja meer trajectcontrole op de ringweg amsterdam he!
ook bij delft...quote:Op zondag 6 mei 2007 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja meer trajectcontrole op de ringweg amsterdam he!
Minder makkelijkquote:Op zondag 6 mei 2007 16:02 schreef g4st het volgende:
WahahahAjax een moeilijker traject naar de finale dan AZ
![]()
De safetycar is de baan nu opquote:Op zondag 6 mei 2007 16:01 schreef FJD het volgende:
[..]
De vraag is dan wel of dat te zien is vanuit de helicopter. Aan de andere kant; willen we dat kunnen zien?
Zijn ze trouwens al van start? Hoe zijn ze door de eerste bocht heengekomen?
Omg, moet opeens aan dat programma denkenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
de bus !
dat gaat ze opbrekenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:05 schreef FJD het volgende:
Kut! File! Dit gaat AZ tijd kosten!
kom je aan de bussen, kom je aan ons !quote:Op zondag 6 mei 2007 16:06 schreef okee6 het volgende:
[..]
He in wat voor een wereld leef jij?? Spelersbussen mogen niet in de bekerfinale!
Haalt tongquote:Op zondag 6 mei 2007 16:06 schreef tong80 het volgende:
De bus van Ajax is eerder vertrokken. Een kwartier./ Dat haald AZ nooit meer in.
Het was meters meters meters buitenspelquote:Op zondag 6 mei 2007 16:10 schreef Eilanden het volgende:
Wat een kut-beelden die terugblik naar die finale waar Van Halst meedeed
Meters meters meters buitenspelquote:Op zondag 6 mei 2007 16:10 schreef Eilanden het volgende:
Wat een kut-beelden die terugblik naar die finale waar Van Halst meedeed
Az ook, het is nu gelijkspel dusquote:Op zondag 6 mei 2007 16:10 schreef tong80 het volgende:
Ajaxbus rijdt onder een viaduct door. Dat beschouw ik als een doelpunt.
Wij haalden tenminste toen de bekerfinalequote:Op zondag 6 mei 2007 16:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het was meters meters meters buitenspel
het was meters meters meters buitenspel
Kloeg die zag het niet, en utrecht zag het wel
het was meters meters buitenspel
Ik denk dat de KNVB voor het einde van de race nog wel een stop n go penalty uit gaat delen.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:06 schreef tong80 het volgende:
De bus van Ajax is eerder vertrokken. Een kwartier./ Dat haald AZ nooit meer in.
niet echt voetballenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wij haalden tenminste toen de bekerfinale
Enneeeee ... wat deed Feyenoord in hun laatste bekerfinale????![]()
![]()
![]()
We zagen wel LINDA = MILFquote:Op zondag 6 mei 2007 16:13 schreef g4st het volgende:
Ja hallo, ga ff deze extreem spannende gebeurtenis onderbreken voor reclame
Ja, had ik nog dure kaarten voor zeg op lange zijde 2e ringquote:Op zondag 6 mei 2007 16:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
2003: FC Utrecht - Feyenoord 4-1
Die was het toch?
Worden ze aangehoudenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:16 schreef jorienvdherik het volgende:
AZ Bus over de spitsstrook
Geweldig he,quote:Op zondag 6 mei 2007 16:16 schreef snellejelle het volgende:
de bus van AZ
wat een bloedstollende TV dit
Jaquote:Op zondag 6 mei 2007 16:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Whehe gullit als manager ?
Ik heb door vakantie en andere omstandigheden 3 bekerfinales gemist: 1985, 2003 en 2004 .. inderdaad .. alle gewonnen finalesquote:Op zondag 6 mei 2007 16:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, had ik nog dure kaarten voor zeg op lange zijde 2e ring![]()
Blijf jij maar thuisquote:Op zondag 6 mei 2007 16:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb door vakantie en andere omstandigheden 3 bekerfinales gemist: 1985, 2003 en 2004 .. inderdaad .. alle gewonnen finales
Ik was er wel live bij in 82 en 2002... inderdaad.. allemaal verloren
Wat een gillerquote:Op zondag 6 mei 2007 16:23 schreef jorienvdherik het volgende:
ontwikkeling van babos zei van halst haha
das een truuk, om niet aangevallen te worden op de snelweg door indianenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:26 schreef FJD het volgende:
Sinds wanneer mag een team drie bussen in zetten
Ik vind het maar verwarrend hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:26 schreef jorienvdherik het volgende:
das een truuk, om niet aangevallen te worden op de snelweg door indianen![]()
Dat is ook de bedoeling,quote:
Toch nog enige opwinding in het leven van een Feyenoord-supporterquote:Op zondag 6 mei 2007 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Geil zeg die bussen op de briennoord brug
Je wou zeggen dat wij ons afgelopen seizoen nergens over hoefde op te winden?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:29 schreef Eilanden het volgende:
Toch nog enige opwinding in het leven van een Feyenoord-supporter![]()
Hoezo?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Het afscheid van Genee jongens, na dit seizoen zien we hem niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |