Dan had je maar eerder moeten bedenken dat je zin had in warme chocolademelk met slagroom.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben net thuis, ik ga echt niet de kou weer in.![]()
Toch wat beter opletten als je het dieettopic leest.quote:
Iets zegt me dat ik het niet goed heb aangepakt...quote:Op zondag 6 mei 2007 17:57 schreef Lienekien het volgende:
Broer, dit is je kans!!!
Dat lees ik alleen vanwege de enorme porceleinkast voor het hoofd van miss_s.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:00 schreef Lienekien het volgende:
Toch wat beter opletten als je het dieettopic leest.![]()
Om al dat wedgwood op waarde te kunnen schatten, had je toch op zijn minst de context van het dikworden van de crackertjes moeten beschouwen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:03 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat lees ik alleen vanwege de enorme porceleinkast voor het hoofd van miss_s.
Pas op broer, of ik ga nog vloeken op zondag.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:04 schreef broer het volgende:
Kalm, Lienekien. Denk aan je bloeddruk.
Da's ook niet erg aardig.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou broer en wyccie wel eens met de kóppen tegen elkaar willen knallen.
Juist wel. Dan heb ik jullie bij mekaar. En dan gaan we daarna met zijn vieren uit eten.quote:
Erik.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:08 schreef wyccie het volgende:
dwerg ook?
Dat is nergens voor nodig. Relax.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:05 schreef Lienekien het volgende:
Pas op broer, of ik ga nog vloeken op zondag.![]()
Volgens mij heeft 'ie al gegeten.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:09 schreef wyccie het volgende:
Mag dwerg niet mee-eten? Hij moet ook eten.
quote:"Bij onweer moet je namelijk tellen." "Oh ja?"
"Nee echt mevrouw, tellen." "Tellen?"
"Ja mevrouw, bij onweer moet je tellen. Je moet tellen vanaf het moment dat je de flits ziet, tot het moment dat je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijdert is, dan weet je precies hoe snel je geteld hebt."
Hij komt terug met een nieuw programma hèquote:Op zondag 6 mei 2007 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
"Bij onweer moet je namelijk tellen." "Oh ja?"
"Nee echt mevrouw, tellen." "Tellen?"
"Ja mevrouw, bij onweer moet je tellen. Je moet tellen vanaf het moment dat je de flits ziet, tot het moment dat je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijdert is, dan weet je precies hoe snel je geteld hebt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |