Ja, maar niet met normale beveiliging! Dan filter je er heel wat gelegenheidsacties uit. De echt strak geplande hollywoodaanval is idd niet te voorkomen, maar dat was deze moord niet. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? Wat Kok cs hebben gedaan is crimineel nalatig.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:10 schreef du_ke het volgende:
Echt absurd is het niet. Een politicus op campagne bevindt zich constant in publieke ruimte. Dan kan er altijd een gek de gelegenheid aangrijpen.
Tja je kan overal een complot achterzoekenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:08 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk een een-tweetje tussen Kok en z'n vriendje Haak.
Haak een leuk zakcentje erbij, Kok uit de problemen.
Ik zie die valse grijns nog voor me toen dat rapport aan Kok overhandigd werd.
[..]
Ik vind dit puur lijkenpikkerijquote:Waarom?
Hij is het gewoon eens met die ex-medewerker van de Koninklijke Beveiliging en steunt hem daarbij door Kamervragen te stellen. Wat is daar mis mee?
Heb je er ook moeite mee als andere politieke partijen aandacht vragen voor een klokkenluider?
Ook deze moord was niet te voorkomen. Fortuyn was continu in publieke ruimte, dat is niet af te schermen als je op campagne bent.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar niet met normale beveiliging! Dan filter je er heel wat gelegenheidsacties uit. De echt strak geplande hollywoodaanval is idd niet te voorkomen, maar dat was deze moord niet. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? Wat Kok cs hebben gedaan is crimineel nalatig.
Nou, noem er eens een paar recente.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is natuurlijk slap achteraf gelul, dat kan je gewoon niet weten. Natuurlijk had het zijn kans vergroot om te overleven, maar er zijn vele close range moorden geweest MET beveiliging erbij.
Klopt, maar deze amateur was met beveiliging tegen te houden. De meeste experts bevestigen dat.quote:Veiligheid is gewoon niet te garanderen, de kans vergroten dat het allemaal overleefbaar is wel.
Ben bang dat er niets anders opzit als je geen complete politiestaat wilt.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dus moeten we ons er maar bij neerleggen dat er af en toe eens iemand omgelegd kan worden.
Ik denk dat een commissie van deskundigen daar beter over kan oordelen dan ikquote:Op zondag 6 mei 2007 16:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar deze moord wel. Dat is toch niet moeilijk te begrijpen? En je ziet toch ook wel in dat beveiliging noodzakelijk was, gezien de intense haat die de man opriep?
Dat lukt dus bij Wilders wel. Het kan dus wel, maar het kabinet wilde het niet. Daar moeten ze op aangesproken worden. Dat het om een tegenstander ging maakt het allemaal nog erger.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:13 schreef du_ke het volgende:
Ook deze moord was niet te voorkomen. Fortuyn was continu in publieke ruimte, dat is niet af te schermen als je op campagne bent.
Mooi, want die hebben we nog niet gehad.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:14 schreef Reya het volgende:
Ik denk dat een commissie van deskundigen daar beter over kan oordelen dan ik
Heeft iemand het al geprobeerd bij Wilders?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat lukt dus bij Wilders wel. Het kan dus wel, maar het kabinet wilde het niet. Daar moeten ze op aangesproken worden. Dat het om een tegenstander ging maakt het allemaal nog erger.
Wil nog niet zeggen dat we een moord dan moeten gaan vieren.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:14 schreef du_ke het volgende:
Ben bang dat er niets anders opzit als je geen complete politiestaat wilt.
Ik denk het niet, mogelijk omdat de amateurs weten dat het niet zo makkelijk is als bij Fortuyn.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:16 schreef du_ke het volgende:
Heeft iemand het al geprobeerd bij Wilders?
Ik weet niet precies van de hoed en de rand, maar de commissie die er destijds was vond jij niet deskundig?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mooi, want die hebben we nog niet gehad.Ik zie geen complot, maar wel nalatigheid die het kabinet niet slecht uitkwam.
Die syriers zijn toch geen amateurs, het is ze, als ik FOK! mag geloven, ook al gel;ukt op Fortuyn en Van Goghquote:Op zondag 6 mei 2007 16:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik denk het niet, mogelijk omdat de amateurs weten dat het niet zo makkelijk is als bij Fortuyn.
Nee, rechters en ambtenaren. Ook publicitair gezien totaal fout, en de hoofdconclusie is totaal tegenstrijdig met wat de beveiligingsindustrie zegt.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:18 schreef Reya het volgende:
Ik weet niet precies van de hoed en de rand, maar de commissie die er destijds was vond jij niet deskundig?
Hariri? Dat was toch wel wat anders dan een lone gunman.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:19 schreef SunChaser het volgende:
Die syriers zijn toch geen amateurs, het is ze, als ik FOK! mag geloven, ook al gel;ukt op Fortuyn en Van Gogh
Oh dat zeker.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wil nog niet zeggen dat we een moord dan moeten gaan vieren.
Mogelijk, misschien inderdaad. Ofwel het zegt helemaal niets.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik denk het niet, mogelijk omdat de amateurs weten dat het niet zo makkelijk is als bij Fortuyn.
Dat we dat niet moeten doen als iemand om zijn mening vermoord wordt.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:28 schreef du_ke het volgende:
Oh dat zeker.
Want het is een feestje waard?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:22 schreef llawonk_ het volgende:
Toch handig dat het direct na 5 mei is. Kan ik de vlag gewoon buiten laten hangen.
Fortuyn een linkse stroman? Zijn oud-vriend van Fortuyn zegt vandaag in de NRC dat z'n haat tegen alles wat buitenlands was heel diep zat. Pas als een buitenlander in een BMW rondreed had hij er respect voor. Ik parafraseer nu z'n woorden even maar daar kwamen z'n worden wel op neer.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De beslissing om geen beveiliging in te stellen was crimineel. Ik ben geen Fortuyn-fan, vond hem een linkse stroman, maar deze moord was te voorkomen geweest en dat die commissie die lul van een De Vries vrij pleitte is een schande.
haha ja hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 16:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Fortuyn een linkse stroman? Zijn oud-vriend van Fortuyn zegt vandaag in de NRC dat z'n haat tegen alles wat buitenlands was heel diep zat. Pas als een buitenlander in een BMW rondreed had hij er respect voor. Ik parafraseer nu z'n woorden even maar daar kwamen z'n worden wel op neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |