Dat staat wel in dat interview. Hij had een diepe afkeer van alles wat niet-westers was. Zegt die vriend dan.quote:
Dat maakt hem links. Iedereen weet dat je moet oppassen voor buitenlanders in BMW's. Dat zijn de ergste.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:58 schreef Klopkoek het volgende:
Pas als een buitenlander in een BMW rondreed had hij er respect voor.
hehe, geweldigquote:Op zondag 6 mei 2007 17:02 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie dit al gehoord?
Interview met Pim anno 2007 http://www.wereldomroep.n(...)/hoorspel_pim_070506
Acteur denk ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:12 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat interview is trouwens formidabel, hoe ze dat hebben gedaan: ongelofelijk.
Als ze in een uitkering rondhangen is het niet goed en wanneer men zoveel verdient dat ze een BMW van een ton kunnen betalen zijn ze opeens verdacht.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat maakt hem links. Iedereen weet dat je moet oppassen voor buitenlanders in BMW's. Dat zijn de ergste.
Leg het dan onder de scanner, het NRC klaagt je heus niet aan ofzo.quote:Het nieuwe in al deze aandacht vind ik dat toch echt dat interview met Adri in de NRC, kan het helaas niet online vinden.
"Aanpassen was: aan hem aanpassen"quote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
weet je de titel, dan zoek ik 'm wel even
'Aanpassen was: aan hém aanpassen!'quote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
weet je de titel, dan zoek ik 'm wel even
Doe ff normaal, niemand gaat zo'n lap tekst lezen op de zondag.....quote:
Digitaal krantenarchief, via de universiteit... Ik weet niet of het mag, dus als een moderator vindt van niet moet ie het maar even aanpassen.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:25 schreef Klopkoek het volgende:
Huh, hoe kun je daaraan komen?
Echt, veel zieliger reacties dan dit kun je niet verzinnen...quote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef JohnDope het volgende:
Er gaat nog heel veel gebeuren. Mensen als Melkert zullen voor de rest van hun leven achterom moeten blijven kijken.
Ik blijf het nogsteeds een ludieke actie vinden, dat er iemand een doorgeladen pistool had opgestuurd naar Melkert.
En die dader is nooit gepakt, dat moet wel een zware jongen geweest zijn, want een doorgeladen pistool is altijd te traceren, wanneer koekenbakker dat doet.
Dus wie weet kunnen we van die pistoolzender nog wat vuurwerk verwachten![]()
Dat is een verzinsel van de PvdA geweest.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef JohnDope het volgende:
Ik blijf het nogsteeds een ludieke actie vinden, dat er iemand een doorgeladen pistool had opgestuurd naar Melkert.
En die dader is nooit gepakt, dat moet wel een zware jongen geweest zijn, want een doorgeladen pistool is altijd te traceren, wanneer koekenbakker dat doet.
Dus wie weet kunnen we van die pistoolzender nog wat vuurwerk verwachten![]()
Noway, die malle had echt wel een doorgeladen lijer via de post gekregen.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is een verzinsel van de PvdA geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |