8x2x17 = (8x2)x17 = (16)x17 = ...ik sluit me aan bij sjimz in dezequote:Op dinsdag 8 mei 2007 06:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mijn argumenten zijn altijd sterk dus helaas
Naam? Huidige club?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga in elk geval die spelen proberen te verpatsen en een commissie te krijgen. Dat het lukt lijkt me onwaarschijnlijk.
Maar het is wel een speler die interessant is voor wat clubs in Nederland. Moet een half miljoen kosten en ze willen 200k salaris
Waarom niet? Als die speler zo graag wil verkassen moet hij er wel wat ruchtbaarheid aan geven. Het is blijkbaar niet dat de clubs in de rij staan.quote:
Denkfout. Voetballers buiten de EU, moeten minimaal 350K per jaar verdienen. Die regel hebben ze ingesteld om eigen talent een voorsprong te geven. Alle Afrikanen en Zuid-Amerikanen in de ere/eerste divisie verdienen allemaal minimaal 350K.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De bedrijfstak voetbal heeft geen minimumsalaris. Maar het lijkt me dat het niet onder het wettelijk minimum mag liggen, dus ik denk minimaal 1200 euro bruto per maand
Alleen niet als ze een EU paspoort hebben en laat nu net al die Zuid Amerikanen die in de JL spelen een EU paspoort hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:16 schreef LENUS het volgende:
[..]
Denkfout. Voetballers buiten de EU, moeten minimaal 350K per jaar verdienen. Die regel hebben ze ingesteld om eigen talent een voorsprong te geven. Alle Afrikanen en Zuid-Amerikanen in de ere/eerste divisie verdienen allemaal minimaal 350K.
Ik laat je wat zien als je op MSN komt en belooft niks door te vertellenquote:
Heb hier nu geen MSN, vanavond wel.. ben benieuwd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik laat je wat zien als je op MSN komt en belooft niks door te vertellen
Die moet je al bij subtoppers gaan onderbrengen. NAC hanteert bijvoorbeeld ook al een salarycap van 250.000 bruto. Is hij daar talentvol genoeg voor?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De speler die ik aangeboden kreeg wil 12k netto per maand hebben, beetje te duur voor de JL lijkt me
Think Manuel da Costaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die moet je al bij subtoppers gaan onderbrengen. NAC hanteert bijvoorbeeld ook al een salarycap van 250.000 bruto. Is hij daar talentvol genoeg voor?
Je bedoelt die speler van Ecuador die steeds dat masker opdeed als hij had gescoord?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft er wel een paar Brazilianen opstaan en hij beweert de rechten te hebben. Ik kan het niet beoordelen of dat zo is
Spiderman staat er ook op. Dat zal Mendéz leuk vinden als die naar PSV komt
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De speler die ik aangeboden kreeg wil 12k netto per maand hebben, beetje te duur voor de JL lijkt me
Piet is meer Braziliaan hè!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wie ben jij eigenlijk? Piet de Visser?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je bedoelt die speler van Ecuador die steeds dat masker opdeed als hij had gescoord?
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wie ben jij eigenlijk? Piet de Visser?
Tot op heden gewoon TV en stadion bezoekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zoek je uit of die speler(s) wel interessant is/zijn om onder je hoede te hebben DAM. DVD's?
Dat klopt... die is namelijk doodquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das een van de minder interessante spelers
quote:Tenorio overleed in mei 2005 op 25-jarige leeftijd door een auto-ongeluk. Hij had de bijnamen El Enmarascado (De Gemaskerde) en Spiderman en vierde zijn doelpunten door een stuk stof voor zijn ogen te houden.
Heb het dan ook niet over Spidermanquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is niet de speler waar ik het over heb
Nee hoor, gewoon weer een verkeerd feit van je verbeterd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt gelijk.
Lekkerste mier tot nu die je geneukt hebt?
Die heeft zijn kans al meerdere malen in Europa gehad en gefaald... jammer voor hem.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen EU paspoort dus sws niet haalbaar en te slecht voor een ploeg die hem kan betalen
Hij is altijd al te slecht geweest hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die heeft zijn kans al meerdere malen in Europa gehad en gefaald... jammer voor hem.
Bedoel je dat?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je hoeft niet te scouten in principe.
Je moet zorgen dat je iemand die daar zit een lijst laat opstellen met spelers met een EU pas en hoe lang ze onder contract staan en dan de spelers benaderen die vrij zijn op proef vragen.
Dat hoeft echt niet zoveel geld te kosten
En het gebeurd in Dordt al vaker, maar het blijkt als ze eenmaal hier zijn toch bagger te zijn en het niveau van het tweede niet eens te halen.quote:FC Dordrecht heeft momenteel de Braziliaanse middenvelder André de Morales da Silva op proef. Morales, afkomstig uit Sao Paolo, heeft een Portugees paspoort. De gehele week zal de middenvelder mee trainen met de selectie van Gert Kruys, waarna er gekeken zal worden of hij daadwerkelijk een versterking voor de selectie van FC Dordrecht kan zijn.
Ze waren persoonlijk rond met een Bulgaars international voor de positie centraal achterin afgelopen zomer, alleen hadden ze toen niet het geld om hem te halen (800.000). Normaal gesproken zou Heracles niet zo snel meer dan 4 ton voor een verdediger neerleggen denk ik, maar als de situatie penibel is dan zullen er eventueel wel wat geldschieters bijspringen.quote:Op zondag 9 december 2007 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat kan Heracles ongeveer betalen 500k?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |