abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49124622
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik meende ook zoiets... Dat is voor een talent wat nog niks bewezen heeft niet te betalen, behalve door een paar clubs bovenin de Eredivisie.
Daarom was het idee ook om spelers te zoeken naar spelers met een EU paspoort.

Een erg grove schatting is denk ik dat er minimaal 1000 spelers zijn in de 4 genoemde landen die dan in aanmerking. Daar zitten er altijd wel een stuk of 20 bij die in aanmerking komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49132429
Heb niet alle reacties gelezen maar wat een achterlijk idee?!

Heb je al gezien hoe het de laatste jaren met België gaat? Daar hebben ze ook 'goedkope' 'goede' spelers gehaald.

Nu stelt de competitie al helemaal geen reet meer voor en staat het nationale elftal er slechter voor dan ooit!

De 1e divisie moet gewoon een kweekvijver zijn voor jong nederlands talent. Niet die buitenlandse rommel binnenhalen. De kleine clubjes moeten het juist hebben van hun band met de spelers die uit de regio komen. Als je die teams vol gaat proppen met allerlei vage buitenlanders vervreemd de club zich van de achterban en hebben ze straks helemaal niks neer.

Heb je echt nagedacht over je idee of was het gewoon in een opwelling dat je dit post?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:36:21 #53
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_49132512
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 06:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Mijn argumenten zijn altijd sterk dus helaas
8x2x17 = (8x2)x17 = (16)x17 = ...ik sluit me aan bij sjimz in deze
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_49132648
dit topic verdient het om ge-tvp't te worden.
pi_49132882
Geloof jij het als mij net een jonge speler is aangeboden uit Zuid Amerika die nu in Spanje speelt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49132959
Om wat mee te doen?
pi_49133180
Ik ga in elk geval die spelen proberen te verpatsen en een commissie te krijgen. Dat het lukt lijkt me onwaarschijnlijk.

Maar het is wel een speler die interessant is voor wat clubs in Nederland. Moet een half miljoen kosten en ze willen 200k salaris
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:11:11 #58
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_49133479
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga in elk geval die spelen proberen te verpatsen en een commissie te krijgen. Dat het lukt lijkt me onwaarschijnlijk.

Maar het is wel een speler die interessant is voor wat clubs in Nederland. Moet een half miljoen kosten en ze willen 200k salaris
Naam? Huidige club?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:13:36 #60
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_49133525
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:13 schreef pfaf het volgende:

[..]

Verklappen.
Waarom niet? Als die speler zo graag wil verkassen moet hij er wel wat ruchtbaarheid aan geven. Het is blijkbaar niet dat de clubs in de rij staan.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:16:40 #62
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49133585
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De bedrijfstak voetbal heeft geen minimumsalaris. Maar het lijkt me dat het niet onder het wettelijk minimum mag liggen, dus ik denk minimaal 1200 euro bruto per maand
Denkfout. Voetballers buiten de EU, moeten minimaal 350K per jaar verdienen. Die regel hebben ze ingesteld om eigen talent een voorsprong te geven. Alle Afrikanen en Zuid-Amerikanen in de ere/eerste divisie verdienen allemaal minimaal 350K.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_49133665
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:16 schreef LENUS het volgende:

[..]

Denkfout. Voetballers buiten de EU, moeten minimaal 350K per jaar verdienen. Die regel hebben ze ingesteld om eigen talent een voorsprong te geven. Alle Afrikanen en Zuid-Amerikanen in de ere/eerste divisie verdienen allemaal minimaal 350K.
Alleen niet als ze een EU paspoort hebben en laat nu net al die Zuid Amerikanen die in de JL spelen een EU paspoort hebben
pi_49133715
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:13 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Naam? Huidige club?
Ik laat je wat zien als je op MSN komt en belooft niks door te vertellen
pi_49133746
De speler die ik aangeboden kreeg wil 12k netto per maand hebben, beetje te duur voor de JL lijkt me
pi_49133834
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik laat je wat zien als je op MSN komt en belooft niks door te vertellen
Heb hier nu geen MSN, vanavond wel.. ben benieuwd.
pi_49133887
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De speler die ik aangeboden kreeg wil 12k netto per maand hebben, beetje te duur voor de JL lijkt me
Die moet je al bij subtoppers gaan onderbrengen. NAC hanteert bijvoorbeeld ook al een salarycap van 250.000 bruto. Is hij daar talentvol genoeg voor?
pi_49134802
Ja, denk ik

Hij biedt me nu 31 spelers aan, hij wil denk ik verkopen
pi_49135025
pi_49135207
Er zit een CM held bij die 5 miljoen moet kosten
pi_49135235
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:24 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Die moet je al bij subtoppers gaan onderbrengen. NAC hanteert bijvoorbeeld ook al een salarycap van 250.000 bruto. Is hij daar talentvol genoeg voor?
Think Manuel da Costa
pi_49135252
Doen! Als je het handig aanpakt ben je na deze zomer financieel onafhankelijk.

En als je het slecht aanpakt is jouw contactpersoon financieel onafhankelijk.
pi_49135355
Denk dat diegene waar ik mee praat dan vooral financieel onafhankelijk is(zal hij wel al zijn) maar ik denk dat het lastig is.

Ik kan wel zeggen Jan van Ter Appel is op de markt is maar een beetje vlugge DT weet de eigenaar van de rechten dan toch wel te vinden.

Dan hoop ik maar op een (aanmoedigings) premie
pi_49135544
Braziliaanse spelers hebben ook minimaal 5 zaakwaarnemers, dus dat moet jou ook wel lukken.
pi_49135700
Hij heeft er wel een paar Brazilianen opstaan en hij beweert de rechten te hebben. Ik kan het niet beoordelen of dat zo is

Spiderman staat er ook op. Dat zal Mendéz leuk vinden als die naar PSV komt
pi_49135785
Nu is er ook nog een Nederlandse film op de Argentijnse tv. Moet niet gekker worden
pi_49137241
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft er wel een paar Brazilianen opstaan en hij beweert de rechten te hebben. Ik kan het niet beoordelen of dat zo is

Spiderman staat er ook op. Dat zal Mendéz leuk vinden als die naar PSV komt
Je bedoelt die speler van Ecuador die steeds dat masker opdeed als hij had gescoord?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:14:47 #78
148059 Pritt
Atheïst
pi_49137758
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 mei 2007 @ 19:25:38 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_49155594

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49155654
Hoe zoek je uit of die speler(s) wel interessant is/zijn om onder je hoede te hebben DAM. DVD's?
That's all folks!
pi_49156224
Wie ben jij eigenlijk? Piet de Visser?
pi_49156368
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
Piet is meer Braziliaan hè!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49166504
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je bedoelt die speler van Ecuador die steeds dat masker opdeed als hij had gescoord?

Das een van de minder interessante spelers
pi_49166585
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
Nee
pi_49166615
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zoek je uit of die speler(s) wel interessant is/zijn om onder je hoede te hebben DAM. DVD's?
Tot op heden gewoon TV en stadion bezoek
pi_49168207
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Das een van de minder interessante spelers
Dat klopt... die is namelijk dood
quote:
Tenorio overleed in mei 2005 op 25-jarige leeftijd door een auto-ongeluk. Hij had de bijnamen El Enmarascado (De Gemaskerde) en Spiderman en vierde zijn doelpunten door een stuk stof voor zijn ogen te houden.
pi_49168350
Dat is niet de speler waar ik het over heb
pi_49168360
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is niet de speler waar ik het over heb
Heb het dan ook niet over Spiderman Je hebt het dan over Kaviedes, die op het wk een eerbetoon deed door het masker van Tenorio op te zette.
pi_49168427
Je hebt gelijk.

Lekkerste mier tot nu die je geneukt hebt?
pi_49168468
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt gelijk.

Lekkerste mier tot nu die je geneukt hebt?
Nee hoor, gewoon weer een verkeerd feit van je verbeterd.
Maar Kaviedes, die is toch al veel te oud voor een jl ploeg?
pi_49168569
Geen EU paspoort dus sws niet haalbaar en te slecht voor een ploeg die hem kan betalen
pi_49168599
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen EU paspoort dus sws niet haalbaar en te slecht voor een ploeg die hem kan betalen
Die heeft zijn kans al meerdere malen in Europa gehad en gefaald... jammer voor hem.
pi_49168876
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die heeft zijn kans al meerdere malen in Europa gehad en gefaald... jammer voor hem.
Hij is altijd al te slecht geweest hoor
pi_49169507
DAM, hoe groot denk jij dat de budgetten van JL clubs voor de scouting zijn? Meer dan de helft heeft het geld al niet om landelijk te scouten.......
pi_49171181
Ik heb al uitgelegd hoe het met een klein budget ook kan
pi_49180913
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je hoeft niet te scouten in principe.

Je moet zorgen dat je iemand die daar zit een lijst laat opstellen met spelers met een EU pas en hoe lang ze onder contract staan en dan de spelers benaderen die vrij zijn op proef vragen.

Dat hoeft echt niet zoveel geld te kosten
Bedoel je dat?

Uit februari:
quote:
FC Dordrecht heeft momenteel de Braziliaanse middenvelder André de Morales da Silva op proef. Morales, afkomstig uit Sao Paolo, heeft een Portugees paspoort. De gehele week zal de middenvelder mee trainen met de selectie van Gert Kruys, waarna er gekeken zal worden of hij daadwerkelijk een versterking voor de selectie van FC Dordrecht kan zijn.
En het gebeurd in Dordt al vaker, maar het blijkt als ze eenmaal hier zijn toch bagger te zijn en het niveau van het tweede niet eens te halen.
pi_49185535
Zo ongeveer ja.

Als je weet welke spelers in aanmerking komen kun je ook de spelers die vaak spelen en beschikbaar zijn gaan halen. Die zijn over het algemeen wel beter dan de gemiddelde eerste-divisie prof
pi_55150942
Niet als ze een EU paspoort hebben

Maar ik was benieuwd hoe Botteghin, Borilli, Roma, Carboni en Roma het doen? Is het te verwachting dat er een verpatst kan worden?

P.S. Wamberto en Vicente zijn ook Brazilianen natuurlijk maar die zitten al wat langer in Nederland c.q. Europa
pi_55152209
Botteghin staat op de shortlist bij Heracles.

Maar dan moeten we er wel inblijven dit seizoen, anders is hij niet te halen voor ons.
pi_55153491
En wat kan Heracles ongeveer betalen 500k?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')