Ik niet zo... This hier net die reclame van monsterboard ('zo is het ook met banen er is altijd een betere')quote:
Zitten een paar hele mooie bijquote:Oja voor veulen: [afbeelding]
Er zijn nog maar een paar dingen bij gekomen na dat deze foto is genomen
Ik heb heul nog niemand gekust!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat staat een orgie nog in de weg?? Iig heeft iedereen al speeksel gewisseld met elkaar
Goedzo Mootie, je kunt het!!!! Hou vol, laat je niet inpakken.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
Ik moet sterk zijn! Ik laat me niet inpakken door een loverboy!![]()
Het is hier in ieder geval leukerquote:Op zondag 6 mei 2007 01:23 schreef Sug4r het volgende:
Die OP![]()
Volgens mij gaat de SC sneller dan de COS vanavond![]()
Ik kick wel op Pietje maar ik ga me er maar niet mee bemoeien..... Maar hij is zo onweerstaanbaar knap, wat hij ook zegtquote:Op zondag 6 mei 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat zowel Petraa als Mootie nu niets meer met Pietje te maken willen hebben!
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik kick wel op Pietje maar ik ga me er maar niet mee bemoeien..... Maar hij is zo onweerstaanbaar knap, wat hij ook zegt
Mootie hulde zich in het prachtige Feyenoord-outfit, en ervaarde direct hoe het voelt om je verwant te voelen met een échte voetbalclub, gebaseerd op emotie en diepe gevoelens. Hierdoor kreeg ze ook inzicht in de diepgang van de gevoelens van Pietje, en haar aanvankelijk bevroren hart, na de escapade van Pietje met Petraa, smolt als sneeuw voor de hartverwarmende lentezon.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:19 schreef kleinzusje het volgende:
Pietje was niet uit op Gert, maar op Loes.................ook blond, dus ja. Maar Loes wilde Pietje niet, net als Petraa voelde zij zich misbruikt en lag nog na te soppen op het strand. De lamme Gert adviseerde Piet Mootie te dwingen een Feyenoord pakje aan te trekken. Hij wist zeker dat Mootie in staat was haar club op te geven en zich te verlagen tot 010 niveau om liefde te ontvangen. Zo gezegd zo gedaan................ Mootie liet kleinzusje jankend achter ( totaal stuk) en hees zich in haar smerige ponnetje. Pietje trappte er in................ Loes bleef KZ nog steeds steunen via sms.............terwijl Gertje lag te loeren .........
Ik word er zo moe van, ik duik me bed in ALLEEN!!!!!quote:
Dit zegt alles!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Debbie Pannekoek... zij zag dat het goed was!
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
Petraa, afgunstig als zij is, bewerkstelligt modeontwerpert Ian, die onder druk van zijn nieuwe liefde, ten langen leste een nieuw ensemble creëert, waarmee ook Petraa in de betere kringen weer gezien mag worden.
Terecht naar mijn meningquote:Op zondag 6 mei 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat zowel Petraa als Mootie nu niets meer met Pietje te maken willen hebben!
Ik daarentegen...quote:Op zondag 6 mei 2007 01:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Terecht naar mijn mening..Pietje is een soort Huub, die slijt in één avond minstens twee vrouwen
Pas maar op, of ik verleg mijn onweerstaanbare charmes naar jou!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Terecht naar mijn mening..Pietje is een soort Huub, die slijt in één avond minstens twee vrouwen
Doet er 4 en een man??quote:
Hmpf...... kweenie.....quote:Op zondag 6 mei 2007 01:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Pas maar op, of ik verleg mijn onweerstaanbare charmes naar jou!![]()
![]()
was maar een grapje, mootie!
o ja, ik was even vergeten dat je in een gebreide borstrok van je gekwelde nachtrust tracht te genieten...quote:
Ik ga ook (alleen)quote:Op zondag 6 mei 2007 01:29 schreef petraa het volgende:
Ik word er zo moe van, ik duik me bed in ALLEEN!!!!!![]()
Dag lief paardquote:
Verdacht niet?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Oei, al Pietje's dames gaan ineens ( TEGELIJK ) naar bed?
Je bent er weer helemaal bovenop?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ach, ik loop nog springend in mn string door het huis................... Ben Gert al vergeten
Uiterst verdacht, ik neem aan dat Kleinzusje via haar contacten erachter kan komen of er hier spraken is van een lesbisch trio.quote:
Jaja, als je iets blauws ziet dat springt je hart toch wel een beetje over of niet (kan je hier eerlijk zeggen)quote:Op zondag 6 mei 2007 01:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ach, ik loop nog springend in mn string door het huis................... Ben Gert al vergeten
100 %quote:
Als ik elke keer dat Moots van icon ruilt zou moeten veranderen had ik heul geen tijd gehad om Kleinzusje's geniale roddel quotes te plaatsen...quote:Op zondag 6 mei 2007 01:41 schreef uniekhoorn het volgende:
De OP is niet goed, daar staat Mootie nog in haar ordie jurkje
En ik had haar nog wel ten huwelijk gevraagd!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaja, als je iets blauws ziet dat springt je hart toch wel een beetje over of niet (kan je hier eerlijk zeggen)
3?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:41 schreef kleinzusje het volgende:
Liggen die 3 afgedankte meiden nu bij elkaar uit te janken ?
JIJ bent te jong en gebonden............... Als je mod bent misschienquote:Op zondag 6 mei 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik had haar nog wel ten huwelijk gevraagd!![]()
Je hebt zonder dat je het doorhad Uniekhoorn ook weten te regelenquote:Op zondag 6 mei 2007 01:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
3?
Ben ik inmiddels zelf de tel al kwijtgeraakt?![]()
Man, I'm good!![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
JIJ bent te jong en gebonden............... Als je mod bent misschien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |