Ik heb al 12 outfitjes! Stomme Petra in je eeuwige rode jurkje! Zal wel stinken als het nachtponnetje van Amanda!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw jurkjes zijn veel mooier hoor... en je hebt er VEEL MEER!![]()
Ik heb de hele kast vol staan met eenhoornsquote:
IK wil nie op Lieke lijken en me 26 x op een dag verkleden, dus ik heb zat aan me ene jurkiequote:Op zondag 6 mei 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw jurkjes zijn veel mooier hoor... en je hebt er VEEL MEER!![]()
Lieke heeft anders wel zo'n rode strik om... toeval zeker...quote:Op zondag 6 mei 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
IK wil nie op Lieke lijken en me 26 x op een dag verkleden, dus ik heb zat aan me ene jurkie![]()
Ik was ut elke nachtquote:Op zondag 6 mei 2007 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb al 12 outfitjes! Stomme Petra in je eeuwige rode jurkje! Zal wel stinken als het nachtponnetje van Amanda!![]()
Je moet even weten waar je kijken moet. Daarna vinden de meeste hem wel mooi.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb de hele kast vol staan met eenhoorns![]()
Vind die van jou nu ook erg mooi, zie het nu gelijk, gek is dat
Ik heb wel gehoord dat die kledingontwerper langdurig het lichaam van Pietje aftaste om de juiste "kleding" maat te ontdekken... Wel van een ietwat boze ex genaamd Mootiequote:Op zondag 6 mei 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
Mootie zocht haar heil bij kleinzusje, maar die was nog stuk van verdriet en bezig Loes te stalken. Gelukkig was daar de kledingontwerper Ian. Hij probeerde haar te strikken met een ajax hempje, maar helaas verkeerd, het moest veranderd worden in een gevaarlijkste stad van nederland outfit. Al bijna over haar verdriet heen wierp Mootie zich in haar psv gewaadje op de stylist. Helaas hoorde zij van een paard dat de ontwerper net bijna was klaargekomen op de tepel van ene Eric. Is hij Ho of He ????...............
Ben ik nu weer de lul?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
Mootie zocht haar heil bij kleinzusje, maar die was nog stuk van verdriet en bezig Loes te stalken. Gelukkig was daar de kledingontwerper Ian. Hij probeerde haar te strikken met een ajax hempje, maar helaas verkeerd, het moest veranderd worden in een gevaarlijkste stad van nederland outfit. Al bijna over haar verdriet heen wierp Mootie zich in haar psv gewaadje op de stylist. Helaas hoorde zij van een paard dat de ontwerper net bijna was klaargekomen op de tepel van ene Eric. Is hij Ho of He ????...............
Duhhh liever saai, dan zoals jou met je badlakens als jurkiesquote:
Ikquote:Op zondag 6 mei 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet WIE die SC OP leest, maar diegene MOET echt zoiets hebben van: Wtf!?
Pietje en ik hebben een puur zakelijke relatie!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat die kledingontwerper langdurig het lichaam van Pietje aftaste om de juiste "kleding" maat te ontdekken... Wel van een ietwat boze ex genaamd Mootie
PARDON!?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Duhhh liever saai, dan zoals jou met je badlakens als jurkies
Mootie komt uit de kast!!!!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
Zusje........ wat vind je van de vrouwenliefde?![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
Inmiddels is het tussen Petraa en Mootie terror. Absolute terror. Ze smijten met waspoeder, smerige ponnetjes en paarden vresen het ergste. Saai, adels, jurkies .................... 1 grote bende. De stylist raakt hevig overspannen. Zijn geliefde leandra is er weer van tussen. Ze heeft gezegd dat ze naar de kroeg is, maar kleinzusje weet dat ze is gespot met ene Loes in een ranzige steeg naast een lamme blauwe smurf.................. moet er iemand ingrijpen ?................
Met dat ajax jurkje maak je een grote kans. Maar ik vond je punanie wat hangenquote:Op zondag 6 mei 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
Zusje........ wat vind je van de vrouwenliefde?![]()
13!quote:Op zondag 6 mei 2007 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb al 12 outfitjes! Stomme Petra in je eeuwige rode jurkje! Zal wel stinken als het nachtponnetje van Amanda!![]()
OMFG!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
Inmiddels is het tussen Petraa en Mootie terror. Absolute terror. Ze smijten met waspoeder, smerige ponnetjes en paarden vresen het ergste. Saai, adels, jurkies .................... 1 grote bende. De stylist raakt hevig overspannen. Zijn geliefde leandra is er weer van tussen. Ze heeft gezegd dat ze naar de kroeg is, maar kleinzusje weet dat ze is gespot met ene Loes in een ranzige steeg naast een lamme blauwe smurf.................. moet er iemand ingrijpen ?................
Ik kan best een kruisje in die string naaien hoor!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met dat ajax jurkje maak je een grote kans. Maar ik vond je punanie wat hangen![]()
Ze is sick mindedquote:
Petraa heeft duidelijk geen gevoel voor modequote:Op zondag 6 mei 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is dus wat je eigen klanten over je ontwerpen denken......![]()
Een aanzoek!!quote:
Ik voel me zo verward....... wordt er met mijn gevoelens gespeeld?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh! Pietje wil Mootie terug!
Wat zal Petraa hiervan vinden?!
Arm klein kikkertje!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik voel me zo verward....... wordt er met mijn gevoelens gespeeld?![]()
Ehhh ik haak af, mannen die zo makkelijk van vrouw wisselen die wil ik NIET leren kennen.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent toch niet vergeten dat Pietje ook al op Lieske en Melissa is geweest?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent altijd goed genoeg, je weet toch!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Met een Feyenoordpakje ben ik wel goed genoeg?![]()
Denk het.... ik weet niet meer wat ik er van moet denken, maar Pietje zet wel weer Petraa aan de kant, misschien wel voor jou?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
tsja, Mootie is nou eenmaal wat ruimdenkender qua outfits.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhh ik haak af, mannen die zo makkelijk van vrouw wisselen die wil ik NIET leren kennen.
Zij wel, ze is goedquote:Op zondag 6 mei 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Al deze ontwikkelingen kan Kleinzusje toch niet bijhouden?!
Ergens voel ik me nu een winnaar.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
tsja, Mootie is nou eenmaal wat ruimdenkender qua outfits.
Jij blijft toch een beetje stijfjes...
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
WTF: Mootie weer bij Piet ????
Mootie is toch eigenlijk wel mijn Hedda, waar Petraa toch meer een Lieke was....quote:Op zondag 6 mei 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
Niet bij te houden!quote:Op zondag 6 mei 2007 01:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ik weet het niet Mootie!!!! Voel jij je een winnaar bij een man die van vrouwen wisselt alsof het batterijen zijn ????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |