Wilde t net zeggenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:39 schreef Meneermax het volgende:
Nou, als je 'Welke individueel' schrijft i.p.v. 'Welk individu' of 'Welke FOK!er is individueel´ weet ik één ding zeker: jij bent het niet!
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:46 schreef Onderbroek het volgende:
danny natuurlijk
die kerel draait een forum in elkaar waar zwakbegaafden regelmatig vertoeven en wat doet ie zelf?..achterover leunen en centen binnenhalen dmv bedrijven die hier hun bannert neergooien
opgelost, slotje
Dat dus? Wat is slim?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:44 schreef LasTeR het volgende:
Ik niet. Maar wanneer is iemand slim? Hoogste IQ? Meeste wijsheid? Meeste ervaring?
De vraag was niet 'wie is het grootste, eenzaamste figuur dat op z'n 35e nog maagd is'.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:44 schreef Monidique het volgende:
Dat ben ik. Slotje.
Klopt. De vraag was wie het slimste is. Ik dus.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:44 schreef StefanP het volgende:
[..]
De vraag was niet 'wie is het grootste, eenzaamste figuur dat op z'n 35e nog maagd is'.
Oh? Kom maar op met die credentials. Wat is je opleiding? Wat is je baan? Wat verdien je?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopt. De vraag was wie het slimste is. Ik dus.
Niets mis met het VMBO, hoor, maar voor iemand die VMBO heeft gedaan, zoals jij zegt te hebben gedaan, heb je het wel opvallend vaak over hoge opleidingen en hoe uebermenscherig dat iemand maakt. Tevens, als ik jou moet uitleggen dat baan en inkomen op zich weinig tot niets zeggen over intelligentie, dan betwijfel ik of dat laatste wel bij jou aanwezig is. FYI, ik ben kerngeleerde en momenteel werkloos, PTSS.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
Oh? Kom maar op met die credentials. Wat is je opleiding? Wat is je baan? Wat verdien je?
*doodste stilte afgewisseld door wat getsjirp van krekels*
quote:
Geilquote:Op zondag 6 mei 2007 01:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niets mis met het VMBO, hoor, maar voor iemand die VMBO heeft gedaan, zoals jij zegt te hebben gedaan, heb je het wel opvallend vaak over hoge opleidingen en hoe uebermenscherig dat iemand maakt. Tevens, als ik jou moet uitleggen dat baan en inkomen op zich weinig tot niets zeggen over intelligentie, dan betwijfel ik of dat laatste wel bij jou aanwezig is. FYI, ik ben kerngeleerde en momenteel werkloos, PTSS.
zo istie de hele dag hoorquote:
Yupquote:
Vermoeiend maar niks mis mee op zich.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nationsquote:Op zondag 6 mei 2007 01:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niets mis met het VMBO, hoor, maar voor iemand die VMBO heeft gedaan, zoals jij zegt te hebben gedaan, heb je het wel opvallend vaak over hoge opleidingen en hoe uebermenscherig dat iemand maakt. Tevens, als ik jou moet uitleggen dat baan en inkomen op zich weinig tot niets zeggen over intelligentie, dan betwijfel ik of dat laatste wel bij jou aanwezig is. FYI, ik ben kerngeleerde en momenteel werkloos, PTSS.
shaking handsquote:Op zondag 6 mei 2007 01:41 schreef Angelotus het volgende:
Ik ben de slimste, want de rest wat hier rondhangt is zo dom als een achterend van een varken...
ik vergeet altijd die wachtwoorden van mijn kloonsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |