Wilde t net zeggenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:39 schreef Meneermax het volgende:
Nou, als je 'Welke individueel' schrijft i.p.v. 'Welk individu' of 'Welke FOK!er is individueel´ weet ik één ding zeker: jij bent het niet!
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:46 schreef Onderbroek het volgende:
danny natuurlijk
die kerel draait een forum in elkaar waar zwakbegaafden regelmatig vertoeven en wat doet ie zelf?..achterover leunen en centen binnenhalen dmv bedrijven die hier hun bannert neergooien
opgelost, slotje
Dat dus? Wat is slim?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:44 schreef LasTeR het volgende:
Ik niet. Maar wanneer is iemand slim? Hoogste IQ? Meeste wijsheid? Meeste ervaring?
De vraag was niet 'wie is het grootste, eenzaamste figuur dat op z'n 35e nog maagd is'.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:44 schreef Monidique het volgende:
Dat ben ik. Slotje.
Klopt. De vraag was wie het slimste is. Ik dus.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:44 schreef StefanP het volgende:
[..]
De vraag was niet 'wie is het grootste, eenzaamste figuur dat op z'n 35e nog maagd is'.
Oh? Kom maar op met die credentials. Wat is je opleiding? Wat is je baan? Wat verdien je?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopt. De vraag was wie het slimste is. Ik dus.
Niets mis met het VMBO, hoor, maar voor iemand die VMBO heeft gedaan, zoals jij zegt te hebben gedaan, heb je het wel opvallend vaak over hoge opleidingen en hoe uebermenscherig dat iemand maakt. Tevens, als ik jou moet uitleggen dat baan en inkomen op zich weinig tot niets zeggen over intelligentie, dan betwijfel ik of dat laatste wel bij jou aanwezig is. FYI, ik ben kerngeleerde en momenteel werkloos, PTSS.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
Oh? Kom maar op met die credentials. Wat is je opleiding? Wat is je baan? Wat verdien je?
*doodste stilte afgewisseld door wat getsjirp van krekels*
quote:
Geilquote:Op zondag 6 mei 2007 01:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niets mis met het VMBO, hoor, maar voor iemand die VMBO heeft gedaan, zoals jij zegt te hebben gedaan, heb je het wel opvallend vaak over hoge opleidingen en hoe uebermenscherig dat iemand maakt. Tevens, als ik jou moet uitleggen dat baan en inkomen op zich weinig tot niets zeggen over intelligentie, dan betwijfel ik of dat laatste wel bij jou aanwezig is. FYI, ik ben kerngeleerde en momenteel werkloos, PTSS.
zo istie de hele dag hoorquote:
Yupquote:
Vermoeiend maar niks mis mee op zich.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nationsquote:Op zondag 6 mei 2007 01:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niets mis met het VMBO, hoor, maar voor iemand die VMBO heeft gedaan, zoals jij zegt te hebben gedaan, heb je het wel opvallend vaak over hoge opleidingen en hoe uebermenscherig dat iemand maakt. Tevens, als ik jou moet uitleggen dat baan en inkomen op zich weinig tot niets zeggen over intelligentie, dan betwijfel ik of dat laatste wel bij jou aanwezig is. FYI, ik ben kerngeleerde en momenteel werkloos, PTSS.
shaking handsquote:Op zondag 6 mei 2007 01:41 schreef Angelotus het volgende:
Ik ben de slimste, want de rest wat hier rondhangt is zo dom als een achterend van een varken...
ik vergeet altijd die wachtwoorden van mijn kloonsquote:
Nou sommigen zitten hiervoor bloot voor de webcamquote:Op zondag 6 mei 2007 01:51 schreef Angelotus het volgende:
ok ok ok, wie verdient er hier meer dan 10.000 euries per maand? Want dan vind ik die toch best aardig clever!
Onze munteenheid heet euroquote:Op zondag 6 mei 2007 01:51 schreef Angelotus het volgende:
ok ok ok, wie verdient er hier meer dan 10.000 euries per maand? Want dan vind ik die toch best aardig clever!
trouwens iedereen is altijd mega lief tegen mijn kloonsquote:Op zondag 6 mei 2007 01:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik vergeet altijd die wachtwoorden van mijn kloons
![]()
dat feit alleen alquote:
Slimme mensen snappen dat ik niet slim probeer te doen, maar dat ik enkel iemand corrigeer.quote:Op zondag 6 mei 2007 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat feit alleen al
zegt veel over je intelligentie
nml de slimmerik kijkt er doorheen jij gaat nu bewust jezelf slimmer voordoen
![]()
Maar de nog slimmeren zullen doorzien dat je een geheel andere doelstelling had met die aannames die men zou nemen als zijnde dat gij een slimme op fok zou zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 02:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Slimme mensen snappen dat ik niet slim probeer te doen, maar dat ik enkel iemand corrigeer.
De 'minder slimme' onder ons zullen het zien als patsen met mijn genialiteit
Geen zorgen, ik ben al een stapje verder.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Maar de nog slimmeren zullen doorzien dat je een geheel andere doelstelling had met die aannames die men zou nemen als zijnde dat gij een slimme op fok zou zijn
dus wij zien dit wel in alleen jij nog niet
![]()
![]()
*doetweereenstapjenaarvoren*quote:Op zondag 6 mei 2007 02:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik ben al een stapje verder.
Ik verdien wel meer (vind ik)quote:Op zondag 6 mei 2007 01:51 schreef Angelotus het volgende:
ok dat is een best wel slimme opmerking vind ik welquote:Op zondag 6 mei 2007 02:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik verdien wel meer (vind ik)
ik krijg alleen veel minder![]()
Blijf in je incestterritorium genaamd NWS en POL.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:44 schreef Monidique het volgende:
Dat ben ik. Slotje.
Als je er verder niets mee doet ben je nog steeds dom natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:45 schreef superworm het volgende:
ik! heb n getest iq van 145! hoei! gymnasium zonder ooit iets te doen!
Verdomde negers ook, hè, Steffie?quote:Op zondag 6 mei 2007 01:40 schreef StefanP het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations
http://en.wikipedia.org/w(...)correlations_with_IQ
Onderbouw dat eens, lafaard.quote:Wat voor waardeloze opleiding je ook hebt genoten, het is in ieder geval geen wetenschappelijke of technische.
Och, het was te doen, ik heb leukere zaterdagavonden meegemaakt, maar ja, iedereen was weg, ik had geen zin mee te gaan. De vrijdagen zijn over het algemeen leuker, ja. En op Fok! heb ik jou toch? Dus zo alleen ben ik niet.quote:Het is trouwens weer een spannende zaterdagavond voor jou, niet? Lekker gezelligjes in je eentje op Fok?
quote:Op zondag 6 mei 2007 02:33 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Blijf in je incestterritorium genaamd NWS en POL.![]()
Tja ik heb geen andere keus dan lief zijn voor de slimste fokker.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:38 schreef Monidique het volgende:
[..]! Het is geen incest, we zijn gewoon lief voor elkaar...
Sorry zie deze post nu pasquote:Op zondag 6 mei 2007 17:17 schreef PiRANiA het volgende:
tong80 denkt het snelst denk
quote:Op zondag 6 mei 2007 01:54 schreef golfer het volgende:
Ik ga momenteel voor forumnaam
Als je zulke briljante topics als hij kunt openen moet je wel slim zijn.
tuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 17:44 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mongool, probeert hij nou echt serieus te zijn?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |