Ja voor 2 wedstrijden. Maar dan nogquote:
Koeman lust wel een pilsje hoor.Kun je leuk mee stappen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Eens wat anders dan die doodsaaie Erwin Koeman.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:27 schreef tong80 het volgende:
Koeman lust wel een pilsje hoor.Kun je leuk mee stappenrijden
Leg deze drie woorden eens uitquote:Op zondag 6 mei 2007 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Laat lekker zitten
Hij geeft geld toequote:Op zondag 6 mei 2007 11:11 schreef venomsnake het volgende:
Wat een lol, 2 wedstrijdjes van Feyenoord coachen..![]()
Hoeveel centen zal hij daarvoor vangen?
Is hij nu al aan het dementeren dan?quote:
Dan ren ik het veld opquote:Op zondag 6 mei 2007 12:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ja wat als Feyenoord de eeste wedstrijd tegen Groningen met 5-1 verliest? Ik moet nog zien of Leo de return dan nog coacht.
zijn die gekke boeren toch alquote:Op zondag 6 mei 2007 12:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
En reken maar dat de Groningers gemotiveerd zijn na al die publiciteit. Die gaan helemaal hyper het veld op..![]()
Dat zou echt een kunstje zijn!quote:
Hij was ook gewoon eerlijk over die rode kaart. Dat zouden meer trainers moeten doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:32 schreef RayMania het volgende:
Heerlijke trainer hoe hij op de persconferentie doet. Praat gewoon erg leuk over voetbal, een echte liefhebber.
Niks van gezien het songfestival ging voor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:54 schreef venomsnake het volgende:
Was toch wel een mooi gezicht zo met die sigaar in de mond in de dugout.![]()
Ik vond het ook wel hebben, het hoort gewoon bij Leo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:54 schreef venomsnake het volgende:
Was toch wel een mooi gezicht zo met die sigaar in de mond in de dugout.![]()
Nee hij gaat nog een week stofzuigen en thee warm maken voor de jeugdelftallen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gaat hij nu weg eigenlijk? of zit hij er nog een week voor jan lul?
De TT is kut en je reactie achterhaalt want Leo is zelf alweer weg gegaan vanwege het missen van Europees voetbalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:10 schreef tong80 het volgende:
Roken is een slecht voorbeeld voor de jeugd.
[afbeelding]
Mijn godquote:Op zondag 13 mei 2007 22:45 schreef sanni het volgende:
[..]
De TT is kut en je reactie achterhaalt want Leo is zelf alweer weg gegaan vanwege het missen van Europees voetbal [afbeelding]
't is dat ik 'm met mijn reactie ook weer 'kick' (dus ook geen recht van spreken heb..), maar reageer dan NIET (2 dagen na de laatse reactie!!!) als je er zo moe van wordt!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:30 schreef Armageddon het volgende:
Moeten we het hier nu weer over hebben? Ik word daar zo moe van.
Is een uitspraak van Beenhakker complete lutser dat je er rond loopt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
't is dat ik 'm met mijn reactie ook weer 'kick' (dus ook geen recht van spreken heb..), maar reageer dan NIET (2 dagen na de laatse reactie!!!) als je er zo moe van wordt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |