Nee hij gaat nog een week stofzuigen en thee warm maken voor de jeugdelftallen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gaat hij nu weg eigenlijk? of zit hij er nog een week voor jan lul?
De TT is kut en je reactie achterhaalt want Leo is zelf alweer weg gegaan vanwege het missen van Europees voetbalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:10 schreef tong80 het volgende:
Roken is een slecht voorbeeld voor de jeugd.
[afbeelding]
Mijn godquote:Op zondag 13 mei 2007 22:45 schreef sanni het volgende:
[..]
De TT is kut en je reactie achterhaalt want Leo is zelf alweer weg gegaan vanwege het missen van Europees voetbal [afbeelding]
't is dat ik 'm met mijn reactie ook weer 'kick' (dus ook geen recht van spreken heb..), maar reageer dan NIET (2 dagen na de laatse reactie!!!) als je er zo moe van wordt!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:30 schreef Armageddon het volgende:
Moeten we het hier nu weer over hebben? Ik word daar zo moe van.
Is een uitspraak van Beenhakker complete lutser dat je er rond loopt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
't is dat ik 'm met mijn reactie ook weer 'kick' (dus ook geen recht van spreken heb..), maar reageer dan NIET (2 dagen na de laatse reactie!!!) als je er zo moe van wordt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |