Ik vond het erg onverwachtsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:03 schreef snellejelle het volgende:
Lachen dat ze daar een beveiliging voor hebben
Ik lever mijn kleingeld gewoon bij de Rabobank in btw
Dat dacht ik ook al: je kan grote bedragen dus niet eens met muntgeld betalenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:05 schreef Weggeslet het volgende:
Ik was vandaag toevallig ook op een station en het vond het sowieso al raar dat je alleen met muntgeld kunt betalen of pinnen, en niet eens met briefgeld. Hoe verwachten ze dat ik 20 euro in muntgeld ga betalen, en zelfs nog mét een maximum, wat ik overigens niet wist? Niet dat die ¤0,50 die erbij komt als je bij een loket bestelt me zoveel uitmaakt, het is alleen irritant dat je daar lang moet wachten. Béetje dom dus, dat maximum.
ik stort 't op m'n eigen rekening...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het erg onverwachts
Kan ik het bij de bank inwisselen of kan je het alleen op je eigen rekening storten?
Je stort het op je eigen rekening door middel van een apparaat waar je jouw kleingeld in kan gooien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het erg onverwachts
Kan ik het bij de bank inwisselen of kan je het alleen op je eigen rekening storten?
Dan moet ik dat maar doen. Die hebben vast geen maximumquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:12 schreef rutger05 het volgende:
Je stort het op je eigen rekening door middel van een apparaat waar je jouw kleingeld in kan gooien.
wel ik had een keer 3miljoen euro erin willen gooien maar volgens die vrouw kon dat nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet ik dat maar doen. Die hebben vast geen maximum
3 miljoen aan 10 eurocent muntstukken?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:38 schreef TheGame101 het volgende:
wel ik had een keer 3miljoen euro erin willen gooien maar volgens die vrouw kon dat niet
Ja wel gvd!! Door jou hebben ze die automaten dus aangepastquote:Op zondag 6 mei 2007 00:59 schreef pekel het volgende:
Ik heb een keer 36 euro in zo'n muntenautomaat geflikkerd voor een kaartje. 1 gelukje voor mij: het hele perron was leeg.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 05:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mijn zusje zegt altijd losgeld als het over kleingeld gaat. Welke boef wil ze nu weer afbetalen.
Vind de appie heijn heus niet erg. Ik vind het wel leuk eigk. Klanten maken altijd fouten, en ik verbeter ze dan altijdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond heb ik mijn spaarpot eens op de kop gezet en daar zat behoorlijk wat kleingeld in. Allemaal 5, 10 en 20 eurocent muntstukken. Maar wat moet je daarmee? De supermarkt ziet je al aankomen als je 10 euro boodschappen met dat kleingeld komt afrekenen
Maar ik moet dit weekend ook met de trein reizen en ik dacht: mooi, die geldautomaten van de NS nemen in ieder geval 10 en 20 eurocent muntstukken aan, dan gooi ik die daar wel in. Zo gezegd zo gedaan en na een behoorlijk aantal muntstukken (ook niet overdreven veel, ik moest 5 euro 10 betalen) besluit de automaat dat ik teveel kleingeld gebruik! In het schermpje staat met rode letters dat het teveel is en ja hoor...de automaat spuugt alles ook gewoon weer uit
Alsof je de jackpot wint en niet blij bentPinpas er maar ingeduwd en afgerekend.
Dat maximum is bullshit en waarom stáát er nergens dat er een maximum is. En wàt is het maximum aan kleingeld eigenlijk!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |