Ja, dat was ik al van plan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Beetje SC er uit is misschien een idee om het leesbaar te houden?
het viel mee, ik had erger verwacht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:00 schreef schatje het volgende:
Ja, ik heb er net naar gekeken. Thanks voor het melden.
Inderdaad. Ik post in slank de zomer in, omdat ik niet zo heel veel hoef af te vallen. Maar ik lees ook mee in het dieettopic, omdat daar ook vaak interessante dingen in staan die voor mij ook kunnen helpen. Aleen vind het zelf een beetje nutteloos om dan ook nog daar over mezelf te posten, want dat lezen mensen in het slank de zomer in topic wel gewoon danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:25 schreef YPPY het volgende:
Die bedoel ik idd Sylvana. Er zijn juist twee topics omdat er zo'n groot verschil zit tussen tientallen kilo's of de laatste ponden. Het publiek is toch zo'n beetje hetzelfde.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:49 schreef Sylvana het volgende:
Wil iemand dit topic dicht doen, inmiddels is het gelukt
Kruislingse BH
ik had ook al verwijderd en ge-edit maar ja je kan er niet continue bovenop zitten, ook modjes hebben wel eens iets anders te doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:42 schreef Cahir het volgende:
Kan er niet strenger worden opgetreden tegen ONZ baggeraars hier?
u houdt niet van een glimlach?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:42 schreef Cahir het volgende:
Kan er niet strenger worden opgetreden tegen ONZ baggeraars hier?
Mensen komen hier met een serieuze vraag, als je wilt lachen ga dan gezellig in ONZ posten waar het bedoeld is. Deze subfora komen mensen vaak met vragen, en dan heb je niks aan die onzin gebagger, of de tijgerbalsem-grappen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
u houdt niet van een glimlach?
ach weet je. je bent een beetje een naargeestig persoontje. ga ook eens een keer over de schreef, misschien lucht het op?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:52 schreef Cahir het volgende:
[..]
Mensen komen hier met een serieuze vraag, als je wilt lachen ga dan gezellig in ONZ posten waar het bedoeld is. Deze subfora komen mensen vaak met vragen, en dan heb je niks aan die onzin gebagger, of de tijgerbalsem-grappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |