Lif = Lifestyle & Gezondheid?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:08 schreef schatje het volgende:
Ik vind het op zich wel een goed idee. Alleen is dat verder aan FA's/A's om te beslissen. Ik zou zeggen, stuur een mailtje naar forum@fok.nl of open een topic in feedback algemeen.
Hmm, ok, bedankt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:53 schreef schatje het volgende:
Thanks, verwijderd en melding van gemaakt in het FA topic.
@ Gordon_Shumway, er staat mij niets van bij. Open gerust een nieuw topic.
Rust lijkt te zijn wedergekeerd!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:53 schreef gothic-blackie het volgende:
kan iemand weer gaan meelezen in de dieetclub (ik snap dat het de laatste tijd nogal rustig was, veel mensen op vakantie en zo) maar de vlam vliegt weer in de pan of hoe je het ook wil verzinnen
Valt nog wel mee. Ik hou het verder in de gaten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:13 schreef conleche het volgende:
Ik was een beetje naief door het BH topic te openen: wat mij betreft mag er wel een slotje op, want ik denk niet dat er iemand nog iets durft te posten......
Beetje SC er uit is misschien een idee om het leesbaar te houden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Valt nog wel mee. Ik hou het verder in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |