maar dan wel achter je nek langs.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:14 schreef Elvi het volgende:
Gewoon... 1 bandje linksvoor en rechtsachter vastmakenEn de andere rechtsvoor en linksachter?
ja, dat leek mij ook, alleen zitten er alleen aan de bovenkant van die lusjes om bandjes door heen te halenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:14 schreef Elvi het volgende:
Gewoon... 1 bandje linksvoor en rechtsachter vastmakenEn de andere rechtsvoor en linksachter?
kan je de boel omdraaien?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:25 schreef Sylvana het volgende:
Daar zit een plaatje bijAlleen wat ik dus niet snap, alleen aan de bovenkant zitten lusjes, niet aan de onderkant van de bh
Thnx voor dat plaatje, en de lusjes zaten idd ergens anders, had ze ff over het hoofd gezien. Inmiddels is het geluktquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:29 schreef Étoile het volgende:
weet je zeker dat er aan de onderkant helemaal niets zit, mss aan de binnenkant, hoger of lager dan je verwacht? De doorzichtige bandjes moeten toch ook ergens vastgemaakt worden? Lijkt mij dat het diezelfde aansluitingen zijn, maar dan links/rechts en rechts/links vastmaken.
Meestal zit het zo: klik
gefeliciteerd meid! teken anders even een plaatje van de constructie voor de volgende keerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx voor dat plalatje, en de lusjes zaten idd ergens anders, had ze ff over het hoofd gezien. Inmiddels is het gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |