Nieuwe posters heb ik niet gezien. Het was een vast kliekje dat er postte. Het ging voornamelijk over feesten en muziek en af en toe een LIF dingentje.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:14 schreef D.zire het volgende:
laten we weer beginnen. Lif.sc was gegroeit imo redelijk wat nieuwe posters. Het was dus meer lif georienteerd worden en dan gaat ie toch weer dicht. Zeg gewoon dat je een tyfus hekel aan ons hebt schatje want deze argumenten die je nu gebruikt gaan ook nergens meer over.
Deze cynische post beschrijft precies de intenties van Schatje, die andere mod, en de FAAFA's. Geen kans dus dat wij nog ooit het topic heropend krijgen. Helaas.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:55 schreef schatje het volgende:
.....
Jullie kunnen vanaf nu terecht in 'The Afterparty' #1507: Wordt het poep of dennenbomen? en Puber & Tiener Ketstopic
Dat is uniek voor een slowchat!quote:Op woensdag 12 december 2007 10:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Het was een vast kliekje dat er postte.
thanksquote:Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef wdn het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/191775
3x spam
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
het hoeft niet constant over kleding enz. te gaan, maar dit was wel het andere uiterste.
er zijn spelregels opgesteld, daar is meerdere malen op gewezen, maar blijkbaar helpt het niet,
het gescheld was ook zeker niet van de lucht, en verder voegt het op deze manier weinig tot niks toe aan LIF.
er zijn zat andere slowchat topics te vinden, dus ik zie zelf het probleem ook niet helemaal.
dank je!quote:Op woensdag 12 december 2007 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
mag ik een complimentje uitdelen aan schatje? ik mag haar wel. graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |