abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55211205
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:14 schreef D.zire het volgende:
laten we weer beginnen . Lif.sc was gegroeit imo redelijk wat nieuwe posters. Het was dus meer lif georienteerd worden en dan gaat ie toch weer dicht. Zeg gewoon dat je een tyfus hekel aan ons hebt schatje want deze argumenten die je nu gebruikt gaan ook nergens meer over.
Nieuwe posters heb ik niet gezien. Het was een vast kliekje dat er postte. Het ging voornamelijk over feesten en muziek en af en toe een LIF dingentje.

Verder hebben 4 mensen gekeken naar de SC voordat er een beslissing is genomen. Allemaal van mening dat het niets met LIF had te maken. Eentje vond zelfs dat het helemaal nergens over ging.
  woensdag 12 december 2007 @ 10:30:02 #277
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_55211257
Kinderachtig, godverdomme.
pi_55211309
'Tyfushekel', 'godverdomme', nee, dat past echt helemaal in LIF.

Doen jullie eens niet zo kinderachtig, ga gewoon lekker in PUB slowchatten, wat is het probleem nou helemaal?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_55211521
Ik heb nooit begrepen waarom het in LIF wel vrijwel constant over kleding en lifestyle moet gaan, terwijl er in de SC's van subfora als POL en R&P dus helemaal zeer zelden over politiek of automutilatie gesproken wordt.
Verder is het gewoon niet zo dat we nooit kleding of lifestyle gerelateerde dingen bespreken.

Het gescheld is misschien (helaas) niet helemaal verdwenen, maar vergeleken met de vorige reeks zeker wel afgenomen. Ik dacht dat dat een van de main-reasons was dat de vorige reeks dicht ging, dat was in elk geval een reden waarin ik jullie gewoon geen ongelijk kon geven, want er werd behoorlijk wat afgescholden en ik snap heel goed dat je zoiets niet in je subforum wil hebben. Hetgeen ik nu aanhaal, heb ik me vorige keer ook al afgevraagd samen met wat mede-liffers, maar het is ons nooit helemaal duidelijk geworden waarom wat ouwehoeren met elkaar, soms over kleding, soms over muziek (die misschien wel bij een lifestyle hoort?) en soms over koetjes en kalfjes in dit subforum nou zo fout gevonden wordt.
pi_55211895
het hoeft niet constant over kleding enz. te gaan, maar dit was wel het andere uiterste.
er zijn spelregels opgesteld, daar is meerdere malen op gewezen, maar blijkbaar helpt het niet,
het gescheld was ook zeker niet van de lucht, en verder voegt het op deze manier weinig tot niks toe aan LIF.

er zijn zat andere slowchat topics te vinden, dus ik zie zelf het probleem ook niet helemaal.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_55212065
Wat MissyMirjaM dus zegt.
pi_55217502
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:55 schreef schatje het volgende:
.....

Jullie kunnen vanaf nu terecht in 'The Afterparty' #1507: Wordt het poep of dennenbomen? en Puber & Tiener Ketstopic
Deze cynische post beschrijft precies de intenties van Schatje, die andere mod, en de FAAFA's. Geen kans dus dat wij nog ooit het topic heropend krijgen. Helaas.
pi_55217838
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:27 schreef schatje het volgende:

[..]

Het was een vast kliekje dat er postte.
Dat is uniek voor een slowchat!
  woensdag 12 december 2007 @ 15:49:47 #284
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_55219300
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_55219409
ok dit is echt triest niemand had last van ons. wat maakt het nou uit als máár 1 topicje in een héle subforum nou 's afdwaalt.
pi_55219627
quote:
thanks
pi_55221033
nou klaar ja, nemen we wel een ander topic ver ver ver ver van LIF,

its not worth it
pi_55224556
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
het hoeft niet constant over kleding enz. te gaan, maar dit was wel het andere uiterste.
er zijn spelregels opgesteld, daar is meerdere malen op gewezen, maar blijkbaar helpt het niet,
het gescheld was ook zeker niet van de lucht, en verder voegt het op deze manier weinig tot niks toe aan LIF.

er zijn zat andere slowchat topics te vinden, dus ik zie zelf het probleem ook niet helemaal.

kan me vergisssen maar in de "spelregels" heb ik niet zien staan dat er lif georiënteerd gepost moest worden:

Welkom in LIF SC ,

hier kun je gezellig kletsen over natuurlijk LIF onderwerpen maar ook over het wel en wee van users, koetjes en kalfjes en zin en onzin. Om deze SC zo leuk mogelijk te houden word je geacht je aan de volgende punten te houden, 1- Niet flamen, 2- Niet in caps posten, 3- In leesbare tekst posten, 4- Niet om de haverklap kanker (of een ander scheldwoord) dit en dat te roepen.

Veel plezier .

graag dit bericht bij elk nieuw te openen topic in de OP plaatsen
pi_55224877
Ik heb er toch echt een paar keer opgewezen dat het LIF georiënteerd moest zijn. Daarnaast waren er ook nog wat spelregels nodig.
  woensdag 12 december 2007 @ 20:08:08 #290
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_55226122
Favoriete merken van.. lijkt ONZ wel
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 12 december 2007 @ 20:09:08 #291
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55226147
mag ik een complimentje uitdelen aan schatje? ik mag haar wel. graag.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_55226204
dat lijkt het inderdaad.
heb alle bagger verwijderd.
pi_55226229
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
mag ik een complimentje uitdelen aan schatje? ik mag haar wel. graag.
dank je!
pi_55226293
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:11 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dank je!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 13 december 2007 @ 13:56:03 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55243919
Hi .
Wil iemand even de topictitel van Slank de herfst in wijzigen in Slank de feestdagen in? De toevoeging 'met verouderde banner' mag ook wel weg, aangezien er inmiddels een toepasselijk plaatje in de OP staat .
Thanks .
Niet meer actief op Fok!
pi_55246111
Isabeau heeft een stukje gewijzigd en ik ook .
pi_55300150
he, bij het 'wat draag je vandaag' topic krijg ik steeds een soort popup dat ik moet inloggen en dan staat er iets van 'donation please' en dat gaat dan niet weg (moet op annuleren oid drukken en dan snelsnel firefox afsluiten).
weten jullie wat er aan de hand is of ben ik de enige die dat heeft?
het gebeurt namelijk alleen bij dat topic (en ik heb geen spyware oid)
pi_55300670
Ja irritant, je moet ook echt een stuk of 8 keer op annuleren klikken voordat je de rest van de pagina kunt bekijken. Volgens mij iemand die een plaatje van een afgesloten website linkt ofzo.
pi_55300687
Ik heb het plaatje achter een klikbare linkje geplakt.
pi_55300697
Het is weg volgens mij heb er iig geen last meer van!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')