abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49045653
Faja gooide m dicht...

Tita Tovenaar en het Liegebeest was ook zo leuk!

Niemand die weet dat ik hier ben, en dat ik de kasteel heer ben. Ik ben geen mens, maar ook geen echt beest. Ik ben een superliegebeest.. superliegeliegebeest, superliegeliegebeest..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:42:52 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_49045679
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 08:46 schreef Diaan73 het volgende:
Heb ik ook weleens van gehoord ja. Dit was trouwens echt een medium en gaf paranomale waarnemingen door en ik moet zeggen, het was heel erg indrukwekkend. Ik stond bijna met mn tanden te klapperen, zo juist had ze de dingen. Dit was in een groep en had ze maar 15 minuten tijd voor iedereen, maar ik wil echt een keer een sessie 1-op-1 met haar doen.
moet je doen, is echt leuk! Ik heb er laatst zelfs echt veel aan gehad
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 09:29 schreef m@x het volgende:

Ik vind die mediums (of is het media ) altijd een beetje hocuspocus maar tegelijkertijd vind ik het razend interessant en zou ik best wel een keer zo'n sessie willen doen.

Hier gaat het mwaoh. Mijn lymfeklieren aan de rechterkant van mijn nek zijn helemaal opgezwollen door de keelontsteking. Het ziet er niet uit en ondertussen zit ik hier op mijn werk ook lekker koortsig te wezen. Gelukkig is het een rustig dagje en morgen ga ik lekker de hele dag in mijn bed blijven
ik heb datzelfde altijd gehad, maar sinds ik naast een medium woon is dat hocus spokus gevoel er af. zij is ook heel gewoon, niks geheimzinnigs. je zou het gewoon eens moeten doen
hoe gaat het inmiddels vandaag met je? het schiet echt niet op he? beterschap
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:34 schreef Saffier het volgende:
Die was er ook van het menselijk lichaam, met die mannetjes met die baardjes en die valse tiepjes, was ook zo'n leuke serie, die is nog niet zo lang geleden herhaald op de belg.
Ik ben ook van 1977 zoveel schelen we dus niet eens Belaan!
ow ja, die serie was er ook over het menselijk lichaam enzo ja, ik vond dat echt leuk
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:43:06 #3
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_49045688
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef Saffier het volgende:
Ireth hoe ben je aan die dvd gekomen? En hoe staat het met jullie huisje?
Vicky ik ga 21 juli echt de engelse versie halen hoor, heb de hele serie dubbel.
Heeft een dinnetje van mij van videoband op dvd geknald

Huisje zitten we nog op papieren te wachten en op de datum van tekenen contract.

1975 trouwens hiero!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:43:12 #4
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_49045693
Nog een keer mijn linkje

Ik word over 7 dagen 34
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_49045732
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:44:53 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_49045752
Catweazle
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:45:24 #7
3142 m@x
pi_49045762
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:42 schreef Belana het volgende:
ik heb datzelfde altijd gehad, maar sinds ik naast een medium woon is dat hocus spokus gevoel er af. zij is ook heel gewoon, niks geheimzinnigs. je zou het gewoon eens moeten doen
hoe gaat het inmiddels vandaag met je? het schiet echt niet op he? beterschap
Misschien doe ik het wel een keertje, zo'n medium. Gewoon om te zien hoe zoiets nu in het echt gaat.

Op zich voel ik me wel iets beter, afgezien van het feit dat ik een gigantische bobbel in mijn nek heb. Ziet er echt niet uit, maar het schijnt geen kwaad te kunnen
pi_49045790

Nathalie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:46:42 #9
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49045794
Die serie "Er was eens..." Is vanaf mei op DVD te krijgen!

Er was eens... De Mens
De eerste "Er was eens..." laat de geschiedenis van de mens zien vanaf de prehistorie tot aan de nabije toekomst.

Aan de hand van steeds dezelfde personages, bestaande uit vader Piet, moeder Pieternel, hun zoon Pietertje en dochter kleine Pieternel, de Dikke, Maestro, Naarling en Dwerg, komen hoogte- en dieptepunten van de afgelopen eeuwen aan bod.

Er was eens... De Ruimte
De tweede reeks speelt zich zo'n duizend jaar in de toekomst af. Een aantal pas afgestudeerde jonge ruimteagenten van de planeet Omega reizen het heelal af om de orde te handhaven.

Op Omega is tevens de Galactische Confederatie gevestigd, waarin bewoners van diverse planeten zijn vertegenwoordigd.

Er was eens... Het Leven
Ooit geweten hoe je lichaam er van binnen uitziet? Deze tekenfilm geeft het antwoord door middel van grappige wezentjes die de kleinste deeltjes van het lichaam verbeelden. Een groep rode bloedlichaampjes reist onder leiding van meester Globus door het hele lichaam.

Hij is oud en wijs en vertelt de andere bloedlichaampjes over de werking van bijvoorbeeld het hart en de bloedsomloop. Onder weg komen ze gevaren tegen in de vorm van virussen, microben en bacteriën.

Er was eens... Amerika
Na drie reeksen Er was eens..., over achtereenvolgens de geschiedenis van de mens, de toekomst van de mens in de ruimte en over het menselijk lichaam, was de Franse producent Albert Barillé nog lang niet uitverteld.

Zijn vierde Il était une fois... gaat over de geschiedenis van het continent Amerika. De serie viel samen met de herdenking van de ontdekking van Amerika 500 jaar eerder door Christoffel Columbus.

Bron
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:47:30 #10
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49045813
Ik ben van 1982 en heb geen idee waar jullie het over hebben.
pi_49045817
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:50:51 #12
3142 m@x
pi_49045907
pi_49045949
Jaaaa die ken ik ook ng

psstt m@x, heb je msn?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_49045964
Ik ben van 1979 en het Liegebeest is zo leuk, jammer dat dat niet meer wordt uitgezonden. heb wel ergens vorige week of die week ervoor mijn kind voor de dvd van Tita tovenaar gezet en zat eerder zelf met een big smile te kijken dan mijn dochter die het maar vreemd vond. Het grobbekuiken vond ze wel leuk.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:54:14 #15
3142 m@x
pi_49045987
zie pm, Vicky
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:54:18 #16
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_49045992
Belfi! Het Liegebeest

Zo alles op een rijtje van vroeger vind ik het huidige aanbod maar 3x niks...
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:55:42 #17
3142 m@x
pi_49046030
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:56:56 #18
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_49046062
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:57:42 #19
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49046085
Die van Belfi en Lillbit wist ik de namen niet maar idd nu ik het filmpje zie..
Maxi, Midi & Mini
pi_49046086
Jaaa Jem was ook zo gaaf!!

Ik vind dat er ook niet veel tegenwoordig is hoor Ireth. Ja, 's ochtends om 8.15 heb je De wereld is Mooi en daarna nog wat leuks maar verder is het niets...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:59:02 #21
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49046117
The Freggels
Ik wou altijd zo'n hond als Sprokkel (en 'm dan ook zo noemen)

Ik ben trouwens helemaal gek van The Muppets..
Maxi, Midi & Mini
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:59:13 #22
3142 m@x
pi_49046122
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:59:30 #23
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_49046130
Ireth Ik heb een kat Freggel genoemd
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:01:03 #24
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_49046170
Pipi en Bolke hebben we nog niet genoemd en als ik nu Pipi zie, vind ik het zo afschuwelijk nagesynchroniseerd, echt te erg.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_49046187
Ik heb een schijthekel aan Nickelodeon en al die irritante poppetjes zoals Sponge Bob, Dora en andere cartoons. Morgaine heeft een hele verzameling aan Zandkasteel, Teletubbies (godzijdank kijken we die amper nog), Bob de bouwer, Bumba (nog zo een idioot). Vond de tekenfilms van vroeger leuker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')