waarom dan, jij afvalligequote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nou weet ik waarom ik een schurfthekel aan creooltjes heb
nou, gisteren ja, wou ik doekoe fixen, zie ik van die 2 kleine straatschoffies met hun neppe pipas die mij dreigen mij te poppen met hun plastic speelgoedquote:
en het ergste wasquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:30 schreef Straatneger het volgende:
Kleine negers van tegenwoordig toch ook
je weet niet wat flowen is hequote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:31 schreef Jekoos het volgende:
Yo neger, doe niet stoer, die niet vet.
Kom dan, doe es pimp met je burnside pet.
Burn em de pan uit, pwn onz allen.
Of durf je niet, bang dat je op je smoel gaat vallen.
Doe maar stoer, met je diss-track van morgen,
een dag geen staatneger een dag geen zorgen.
Dit is het einde, Doegh
haakneusquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:32 schreef enter het volgende:
Erg leuk, maar ik doe het al met murp.
[afbeelding]
je weet niet wat dissen is, jij beroerde maagdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:36 schreef Jekoos het volgende:
[..]
je bent gedist sukkel. ze wil je niet, afgewezen, kansloos dat ben je!![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:39 schreef Agiath het volgende:
pics
???quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:43 schreef Double-Helix het volgende:
pigmentloze nikker
Dan moet je je fotoboek even updaten meid. Verder ben ik het wel met hem eens dat je leuke tietjes hebt eigenlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:32 schreef enter het volgende:
Erg leuk, maar ik doe het al met murp.
duidelijk nu![]()
We hebben geen relatiequote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:47 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dan moet je je fotoboek even updaten meid. Verder ben ik het wel met hem eens dat je leuke tietjes hebt eigenlijk
Onvoorwaardelijk neukvleesquote:
doe eens normaalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:48 schreef enter het volgende:
Kuttopic, slotje.
je lijkt op die ene chimeid van bookwurmbitchezquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:52 schreef Chowi het volgende:
Popcorn, anyone?
de nieuwe orde van fok iddquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:54 schreef Double-Helix het volgende:
je denkt dat je heel wat bent he zwarte?
quote:
je wilt dat ik je ga melden bij de admins?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:56 schreef Jekoos het volgende:
Ja. En maar klagen in de FB dat we moesten stoppen met topics over negers. En wat doe je zelf, je hangt de AAP uit man!
Op tubgirl staat een ban, dus op jou vertoning ook
net of ze dit niet lezenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:58 schreef Straatneger het volgende:
[..]
je wilt dat ik je ga melden bij de admins?
doe wat je leuk vindquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:58 schreef Straatneger het volgende:
[..]
je wilt dat ik je ga melden bij de admins?
vind plus een t erbijquote:
tjaa negersquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Noujaaaaaaaa wat een niveau !
dat komt door die andere usersquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Noujaaaaaaaa wat een niveau !
Mi gado, eindelijk een brotha die deze shit snapt.quote:
Wat doe je nu stoer. Moeten we dat antiliaans accent er bij denken ofzo?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:08 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Mi gado, eindelijk een brotha die deze shit snapt.
Rustug nucca, je hoort later
een-neger-ontmoetingsplaats-bah.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:08 schreef Straatneger het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:08 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ewa kiddo, probeer die straathomie niet zo te bashen,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:09 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Wat doe je nu stoer. Moeten we dat antiliaans accent er bij denken ofzo?waar blijft je lollerpwndis-trek
ik hak je hoofd eraf en verkracht je strottehoofdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:14 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ewa kiddo, probeer die straathomie niet zo te bashen,
het enige wat er dan gebeurt is dat je tan2 hard gebosst wordt.
Je vernederd jezelf ouwe, give it up!
Fo sho![]()
Zeg, rekel, wat zijn dat voor een rimboe-barbaarse wensen, geuit jegens mijn persoon?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:17 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik hak je hoofd eraf en verkracht je strottehoofd![]()
hij is zo'n markoan, niks von oantrek'nquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:20 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Zeg, rekel, wat zijn dat voor een rimboe-barbaarse wensen, geuit jegens mijn persoon?![]()
Boer'n toal veur lee'mquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij is zo'n markoan, niks von oantrek'n
Roy viese verraderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij is zo'n markoan, niks von oantrek'n
greutnuus, ik proat aleen een bit mit mien tuusdialect, siets dat nait dan, schiele?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Roy viese verrader!
en niks persoonlijk gozert![]()
dan kon ik wil verdr mit die proatn, liepe mocro uut zuud''nquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:29 schreef Double-Helix het volgende:
wie noem je daar grootneus?
en ik vind boerendialect wel tof hoor.
quote:
wot meok die dan noem' berber?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:32 schreef Double-Helix het volgende:
yay topickaap
en noem alsjeblieft geen mocro
Berber of youssef is wel goed jahquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wot meok die dan noem' berber?
ben ik inmiddels al 1 van de jongens denk je?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
Ik mis eigenlijk de jaspah naamplaatje van haar... Past perfect in dit topic1
Welke jongens?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:45 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ben ik inmiddels al 1 van de jongens denk je?
Wie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:53 schreef Straatneger het volgende:
[..]
je lijkt op die ene chimeid van bookwurmbitchez
zo'n aflevering, moet je in KPD voor zijnquote:
Daar heb ik geen toegang meer.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:12 schreef Straatneger het volgende:
[..]
zo'n aflevering, moet je in KPD voor zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |