dat komt door die andere usersquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Noujaaaaaaaa wat een niveau !
Mi gado, eindelijk een brotha die deze shit snapt.quote:
Wat doe je nu stoer. Moeten we dat antiliaans accent er bij denken ofzo?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:08 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Mi gado, eindelijk een brotha die deze shit snapt.
Rustug nucca, je hoort later
een-neger-ontmoetingsplaats-bah.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:08 schreef Straatneger het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:08 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ewa kiddo, probeer die straathomie niet zo te bashen,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:09 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Wat doe je nu stoer. Moeten we dat antiliaans accent er bij denken ofzo?waar blijft je lollerpwndis-trek
ik hak je hoofd eraf en verkracht je strottehoofdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:14 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ewa kiddo, probeer die straathomie niet zo te bashen,
het enige wat er dan gebeurt is dat je tan2 hard gebosst wordt.
Je vernederd jezelf ouwe, give it up!
Fo sho![]()
Zeg, rekel, wat zijn dat voor een rimboe-barbaarse wensen, geuit jegens mijn persoon?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:17 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik hak je hoofd eraf en verkracht je strottehoofd![]()
hij is zo'n markoan, niks von oantrek'nquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:20 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Zeg, rekel, wat zijn dat voor een rimboe-barbaarse wensen, geuit jegens mijn persoon?![]()
Boer'n toal veur lee'mquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij is zo'n markoan, niks von oantrek'n
Roy viese verraderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij is zo'n markoan, niks von oantrek'n
greutnuus, ik proat aleen een bit mit mien tuusdialect, siets dat nait dan, schiele?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Roy viese verrader!
en niks persoonlijk gozert![]()
dan kon ik wil verdr mit die proatn, liepe mocro uut zuud''nquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:29 schreef Double-Helix het volgende:
wie noem je daar grootneus?
en ik vind boerendialect wel tof hoor.
quote:
wot meok die dan noem' berber?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:32 schreef Double-Helix het volgende:
yay topickaap
en noem alsjeblieft geen mocro
Berber of youssef is wel goed jahquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wot meok die dan noem' berber?
ben ik inmiddels al 1 van de jongens denk je?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
Ik mis eigenlijk de jaspah naamplaatje van haar... Past perfect in dit topic1
Welke jongens?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:45 schreef Straatneger het volgende:
[..]
ben ik inmiddels al 1 van de jongens denk je?
Wie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:53 schreef Straatneger het volgende:
[..]
je lijkt op die ene chimeid van bookwurmbitchez
zo'n aflevering, moet je in KPD voor zijnquote:
Daar heb ik geen toegang meer.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:12 schreef Straatneger het volgende:
[..]
zo'n aflevering, moet je in KPD voor zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |