Als je in Italie zou wonen, en je tijd niet zou besteden aan flaneren, vrouwen kijken en lekker eten, maar ziekenhuizen zou aflopen om dit te ontkrachten, dan bevestig je de stelling van Ome Silvio impliciet.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:44 schreef nonzz het volgende:
Als ik een linkse stemmer was in Italië zou ik me meteen bij het ziekenhuis melden. Me vervolgens helemaal laten doormeten, een artikel laten schrijven door een journalist en vervolgens naar de krant gaan met het onderwerp: "Mentaal gezonde linkse stemmer gevonden".
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:35 schreef Evil_Jur het volgende:
Grappig, maar ik zou liever een wetenschappelijk onderzoek voor deze thesis zien, misschien heeft ie wel een punt.
Je bent blijkbaar slecht op de hoogte, hij heeft nogal wat invloed in Italie.quote:
Hij heeft ook rare ideeen over de VS.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:04 schreef popolon het volgende:
Je bent blijkbaar slecht op de hoogte, hij heeft nogal wat invloed in Italie.
Linkse mensen doen dat soort dingen toch niet? Dat is decadentquote:Op zondag 6 mei 2007 15:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je in Italie zou wonen, en je tijd niet zou besteden aan flaneren, vrouwen kijken en lekker eten, maar ziekenhuizen zou aflopen om dit te ontkrachten, dan bevestig je de stelling van Ome Silvio impliciet.
De SPD stond vroeger bekend om haar Toscane-vleugel.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:09 schreef nonzz het volgende:
Linkse mensen doen dat soort dingen toch niet? Dat is decadent![]()
Z'n andere account was al niet veel beter.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |