Ja toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat dan!?![]()
En is het een topic waard!?![]()
Het hoort niet in dit FB topic, maar denk jij dat ze dat griezelige wijf bedoelde dat 200¤ neertelde om Amanda aan te mogen starenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:07 schreef PC eend het volgende:
Amanda had bijna vechten met dat wijf dat ze echt niet vond sporen![]()
Ja, die achtervolgde haar tot in de WCquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Het hoort niet in dit FB topic, maar denk jij dat ze dat griezelige wijf bedoelde dat 200¤ neertelde om Amanda aan te mogen staren
Dus er gaat nu weer een post van mij gedelete worden?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:17 schreef Day het volgende:
PC Eend: Nee, dat topic gaat nog niet open, er wordt momenteel door een FA naar gekeken. En nee, je mag geen ander topic openen over dit onderwerp. Je kan dit ook kwijt in de COS, als je het écht niet meer voor je kan houden.
Hou jij eens op met dat geouwehoer van je anders laat ik wat anders verwijderen dan alleen je postings.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus er gaat nu weer een post van mij gedelete worden?![]()
Daar vroeg hij zelf een beetje omquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:22 schreef nikky het volgende:
Dat topic blijft dicht. Er is helemaal niets meer over van het onderwerp waar het over ging. Het einde was alleen nog maar TS bashen.
Welk geouwehoerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:25 schreef nikky het volgende:
[..]
Hou jij eens op met dat geouwehoer van je anders laat ik wat anders verwijderen dan alleen je postings..
Dit is een goede link voor je. Kun je misschien je geheugen weer opfrissen
Dat begrijp ik best wel. Je word immers lekker gemaakt met iets en je krijgt het niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar vroeg hij zelf een beetje om![]()
Als je info hebt, die je liever niet kwijt wil, kan je er misschien beter niet mee lopen pimpen
Je hebt een waarschuwing inderdaad.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welk geouwehoer
Gelijk dreigen, ben jij wel helemaal lekker
Interessant, wat houdt het precies inquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Je hebt een waarschuwing inderdaad.
Als ik jou was zou ik er maar zuinig op zijn.
Aangezien ik in een goede bui ben zal ik het je even voorkauwen:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Interessant, wat houdt het precies in
Kan niks vinden in de link die je me gaf
quote:Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:15 schreef PC eend het volgende:
NP
Was geen gezicht met al die lelijke wijven
Niet doen gaarne.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:38 schreef PC eend het volgende:
Ik vind je zus er vet lelijk opstaan, maar ze haalt het niet bij je vrouw
Dat je je zo laat uitdagen om er toch nog 1 te posten
Als alles er nog stond kon ik het misschien nog een wel enigszins verklaren waarom ik dat zo schreef, dit is selectief quotenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Aangezien ik in een goede bui ben zal ik het je even voorkauwen:
[..]
[..]
[..]
Niet doen gaarne.
Selectief quoten of niet, je gaat niet bashen. Simpel lijkt mij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als alles er nog stond kon ik het misschien nog een wel enigszins verklaren waarom ik dat zo schreef, dit is selectief quoten
Maar mijn vraag was natuulijk wat zo een waarschuwing inhoud![]()
Heb ik nooit gedaan, ben ik ook niet van planquote:
Kan er slcht tegen als mensen een bepaald soort toontje tegen mij aanslaan, volgens mij was dat ook mijn probleem met die Reza figuurquote:
True, en ik weet wat je punt is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan er slcht tegen als mensen een bepaald soort toontje tegen mij aanslaan, volgens mij was dat ook mijn probleem met die Reza figuur
King Jaapquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
Tart mij niet of complete terror zal jullie lot zijn![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:07 schreef BONG4002 het volgende:
@PC eend: Kijk trouwens wel uit voor de "toneelhaak" als ik jouw was
psst,mischien is een officiele waarschuwing hier meer waard als in de goudenkooi....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
Tart mij niet of complete terror zal jullie lot zijn![]()
heejjjj brian!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat dus.
BTW:
Day, wil je met me trouwen?
Valt ons huwelijk onder "FB-gerelateerde zaken" ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:15 schreef Day het volgende:
OK, willen Eend en alle ramptoeristen FB nu verlaten a.u.b., dankjewel.
Het is laat en ik wel effe gezellig kletsen in SC.
Oh, alleen even nog antwoord op Ian_Nick: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!![]()
En vanaf alleen nog FB-gerelateerde zaken!![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
True, en ik weet wat je punt is.
Maar dit gaat misschien een beetje te ver?
Schattig, hè?quote:
Goeie feedbackquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:42 schreef Day het volgende:
Gedelete: enkele posts van Ian_Nick en Cindy20
Reden: Off topic geblaat in FB
Verantwoordelijke mod: Day!
En nou wegwezen!![]()
Lieve Day,quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:42 schreef Day het volgende:
En nou wegwezen!![]()
zeer goede actie.....alleen de naam is cindy10quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:47 schreef cindy10 het volgende:
[quote]Op zaterdag 12 mei 2007 03:42 schreef Day het volgende:
En nou wegwezen!![]()
aanvaard,ik druip af.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, maar door je vele kwaliteitsposts had ik je wat ouder ingeschat. Mijn verontschuldigingen![]()
Day, kom je je huwelijksoutfit nog claimen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, maar door je vele kwaliteitsposts had ik je wat ouder ingeschat. Mijn verontschuldigingen![]()
Sorry, maar door je vele kwaliteitsposts had ik je wat ouder ingeschat. Mijn verontschuldigingenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:50 schreef Day het volgende:
[..]
zeer goede actie.....alleen de naam is cindy10![]()
![]()
wat is er mis met het quoten? ik druk op quote,doe mn reactie eronder...kan ik er verder wat aandoen als het niet goed gaat?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
En quote nog 'ns goed!![]()
Laat maar, ik deed het zelf ook foutquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:54 schreef Day het volgende:
[..]
wat is er mis met het quoten? ik druk op quote,doe mn reactie eronder...kan ik er verder wat aandoen als het niet goed gaat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |